Jump to content

Audi A4 B8 - Noua Generatie


Vlad MHL
 Share

Postare recomandată

Datorita unei relatii mai speciale cu dealer-ul :) masina a ajuns in 2 luni si jumatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 261
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vlad MHL

    30

  • glumaretzuu

    24

  • maryuskkk

    17

  • BOMBANITORUL

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

As vrea sa stiu daca cumva citeste cineva care are o legatura cu un dealer sa imi cumpar pragurile model s-line pentru ca din poze si din cate imi dau seama constau doar intr-o aripioara si nu este modificata caroseria si totodata as vrea sa stiu daca se pot cumpara pedale de aluminiu si footrest de la reprezentanta pentru modelul acesta. chiar daca costa ceva mai mult prefer sa pun piese originale deoarece masina merita. mersi mult!

Modificat de LOA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista posibilitatea adaugarii acelor LED-uri de pozitii care vin la modelul A4 cu faruri xenon pe faruri normale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se pot pune ca dotare daca cumperi masina noua la faruri decat cu xenon singura chestie care o poti face e o chinezarie dar trebuie sa ai ceva curaj si sa te lupti cu aburirea farurilor dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au un A4 fara NAVI. Postati niste poze cu MMI-ul inclus va rog. Incerc sa-mi dau seama exact cit de mare este diferenta intre ele.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neica, displayul ala de 7 inch nu este color?

sa inteleg ca este color doar daca ai mmi sau navigatie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Display-ul este color si fara MMI sau Navi. Poate nu se vede bine in poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Thereau. Inteleg ca diferenta intre cu si fara NAVI este strict de functionalitati, nu afecteaza nicicum calitatea diplay-ului? Cum ti se pare amplasarea "joystickului" pe consola centrala din punct de vedere al ergonomiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ecranul este color doar daca ai concert sau symphony la chorus nu este color iar navigatia cere obligatoriu concert sau symphony mmi-ul pe de alta parte merge si cu ecran negru cu rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit maine, dupa 15 sapt imi livreaza astia A4-le . bucurie mare !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Poate faci un nou topic la "Masina mea" cu poze si impresii. Ar fi foarte bine sa avem impresii reale despre acest model.

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a venit si mie masina :P . Sunt foarte multumit per ansamblu de toata masina,motorul avand rezerva de putere cam in orice treapta. Audi drive select nu e o vrajeala,diferentele intre cele 4 moduri simtindu-se. Nu stiu exact daca motorul e Euro 4 sau 5. Dealerul mi-a recomandat motorina Euro5 si de asta am pus gandidu-ma si la viata DPF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un testdrive cu noul A4, versiunea destul de slab echipata, dar cu motorul de 143 cai. Motorul este inca Euro 4 glumaretzuu :huh: Revenind la impresii, noul motor diesel common rail este MULT mai silentios in habitaclu dar si afara. Insonorizarea masinii si silentiozitatea motorului fac ca noul A4 sa ma surprinda placut. Tinuta de drum este foarte buna, se sta bine in ea, cuplu destul. Ca diferenta fata de motorul vechi este ca la 1800-2000 nu mai este acel cuplu puternic deodata, ci este mai lin dar continuu, avand cuplu pe o plaja mai mare de turatii. In rest, nu pot vorbi despre Audi Drive Select ci doar din auzite de la o posesoare de o astfel de masina care mi-a zis ca e o suspensie hidraulica insa nu se inalta sau coboara (cel putin nu se vede) ci doar se intareste, se schimba turatiile si rapoartele. Navigatia si consola centrala este excelenta, lafel de buna sau chiar mai buna ca pe A6. Per total, foarte incantat de acest nou model, este foarte reusit, insa pretul este destul de piperat. Am avut de ales cu ai mei intre o a doua masina turism sau ceva mai inalt si 4x4, am ramas la a doua varianta. Timpul va decide daca a fost alegerea cea buna :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut zilele astea un test-drive cu un A4 B8 2.0TDI 143CP. O sa scriu cateva impresii, comparandu-l cu masina mea (A4 B6 1.9TDI 131CP + soft = 165CP quattro si suspensie sport).

  • Motorul clar mai silentios, suna aproape ca un benzinar.
  • Vibratii de asemenea mai putine (aici pot contribui si motorul mai nou, suporti motor noi, etc).
  • Putere clar mai mica (normal, tinand cont de diferenta de peste 20CP) dar un minus (dupa parerea mea) este ca a disparut violenta aceea de la 2000rpm. Masina nu te mai "infunda" in scaun cand o calci la 2000rpm. Dupa ce-am condus masini de la mai multe marci nu pot decat sa trag concluzia ca acesta este un efect al tehnologiei commonrail.
  • Interiorul foarte frumos desenat, ceasurile cu 0-ul la pozitia orei 6 f tari, butonul acela mare la navi pus un pic cam aiurea, tot apasam pe el cu incheietura. In rest, interiorul pare sa fie o redesenare a vechiului model, pozitia la volan este 95% identica. Ce vreau sa spun e ca atunci cand te sui intr-o masina noua, simti ca e scaunul altfel, volanul mai nu stiu cum, schimbatorul mai in fata, etc. Eu ma simteam "ca acasa".
  • De stabilitate nu ma pot exprima pentru ca masina avea suspensii normale + FWD si (evident) se inclina mult mai mult si incepeau cauciucurile sa scartzaie mult mai devreme decat la mea.
  • ESP-ul si ASR-ul pot fi acum dezactivate separat (ASR la o apasare scurta si ASR+ESP la o apasare lunga). Asta e un lucru f bun.
  • Frana de mana pe buton. Frumos, modern... dar ar putea afecta factorul "fun" in anumite situatii :) In plus, in cazul in care ai intrat mult prea tare intr-o curba cu o masina FWD si incepi sa ai under-steer la greu, frana de mana poate fi singurul lucru care te mai poate salva (se trage frana de mana, fundul iese in afara, se coboara frana de mana si se accelereaza puternic). Desigur, probabil 5% din soferi stiu lucrul asta si mult mai putini ar si folosi aceasta metoda intr-o situatie de urgenta. Deci probabil nu prea conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre normele de poluare a motorului 2.0tdi apar date contradictorii si cred ca datele corecte sunt cele din revista de prezentare(unde apare euro4); aici scrie ca e euro5: http://www.worldcarfans.com/9071002.002/pa...udi-a4-in-depth

A schimbat cineva iesirile de la esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

pe 19.06 mi-am luat noua jucarie 1.8TFSI - imi place la maxim atat interiorul cat si exteriorul :P

masina este un progres fata de modelul anterior - motor, directie - tinuta de drum (vorbesc ca si fost posesor de A4 B6) - desi este evidenta si o majorare a dimensiunilor ducand mai mult spre A6

felicitari pt optiune noilor proprietari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am intrat si eu in posesia unui a4 B8, 1.8tfsi. motorul este ok, in schimb calitatea pieselor este la fel ca cea de pe vw sau skoda. cel putin din pct meu de vedere. tinand cont ca am un passat mult mai dotat decat a4, este normal sa ma atraga la interior passat-ul. in schimb, pe exterior chiar nu am nimic de reprosat la cum arata a4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a introdus o noua motorizare diesel pe A4:2.0tdi,120CP. Nu prea ii vad rostul fiind o motorizare cam subdimensionata pt capacitatea masinii. Ma asteptam sa introduca mai repede 2.0tdi,170cp,dar a fost preferata lansarea mai intai a unei variante mai ieftine. Motorul de 143cp mi se pare f ok pt masina ,dar cel de 120 mi se pare un compromis cam mare pt reducerea pretului ,tinand cont ca este o masina din clasa premium ce trebuie sa aiba o anumita rezerva de putere.

Modificat de glumaretzuu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maica-mea are o Fabia 1.2HTP 64CP si de 2 ani de cand o are cred ca numara pe degete datile cand a pus acceleratia la podea. Deci, exista si oameni pentru care puterea chiar nu conteaza. Pe de alta parte, nu trebuie ignorata norma de snobism din Romania unde e mult mai important ce zice vecinul, iar pentru acesti oameni un A4 "ultimu' racnet" cat mai ieftin este varianta ideala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maica-mea are o Fabia 1.2HTP 64CP si de 2 ani de cand o are cred ca numara pe degete datile cand a pus acceleratia la podea. Deci, exista si oameni pentru care puterea chiar nu conteaza. Pe de alta parte, nu trebuie ignorata norma de snobism din Romania unde e mult mai important ce zice vecinul, iar pentru acesti oameni un A4 "ultimu' racnet" cat mai ieftin este varianta ideala.

corect - sustin si eu ideea cu snobismul

la fel cum mi se pare un non-sens motorizarea de 2.0tdi 140cp pe audi A6 (ditamai masina)- si uitati-va putin pe strada :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai trageti concluzii dupa ce spun altii!!!! Un "ditamai" Audi A6 cu motor de 2.0 TDI, cutie manuala, 6 trepte, are masa proprie de 1615kg. Un Audi A4 Avant, B7, cu motor de 2.0 TDI, cutie multitronic, are masa proprie 1645kg. Au avut grija inginerii germani sa rezolve problemele de greutate. A6 are, pe langa multe altele, aripile fata din plastic si capota motor din aluminiu. Nu tot ce vedeti in fata ochilor mare este si neaparat greu. Si crede-ma, pentru cei care isi lasa "figurile" acasa, un A6 2.0 TDI trage suficient de bine.

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un "ditamai" Audi A6 cu motor de 2.0 TDI, cutie manuala, 6 trepte, are masa proprie de 1615kg. Un Audi A4 Avant, B7, cu motor de 2.0 TDI, cutie multitronic, are masa proprie 1645kg.

Aici problema este alta si anume cutia multitronic. Din ce stiu de la cipos (el a avut o problema cu multritonic-ul si l-a schimbat), este cea mai grea cutie avand cateva sute de kg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti garantez ca trage suficient de bine pentru toate greutatile pe care le are . Comparatia a fost pentru a demonsta ca A6 nu este asa de greu cum se vede pe strada. Pentru cat de mare pare, 1615 kg la un A6 nu este mult. Un Clio Symbol 1.5 dCi are 1020 kg. La modul cum ai pus problema A4 2.0 TDi fara cutie automata ar trebui sa cintareasa cit un Clio (.....sute de kg pentru multitronic!!!!) Diferenta de greutate, pe site-ul Audi Romania intre doua A6 cu aceeasi motorizare de 2.0 TDI dar cutii diferite este de 25 kg. Nu vreau sa incep polemici dar cred ca se pronunta prea des pe forumul asta ca motorul de 140 CP nu e bun pentru un A6. Aveti incredere in inginerii de la Audi ca stiu sa isi faca treaba .... nu degeaba va place ceea ce conduceti!!

Modificat de Leo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Clio Symbol 1.5 dCi are 1020 kg. La modul cum ai pus problema A4 2.0 TDi fara cutie automata ar trebui sa cintareasa cit un Clio (.....sute de kg pentru multitronic!!!!)

Sute de kg insemnau vreo 3. Si trebuie tinut cont ca nici cutia manuala nu este usoara ca o pana. Dar diferenta intre un A4 manual si un multitronic este de cel putin 150kg din ce-am auzit de la posesori.

Nu vreau sa incep polemici dar ....

Asta e o expresie care mereu ma amuza :) Gen "nu vreau sa te jignesc dar esti un idiot" :P Daca nu vrei, nu o face :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!