Jump to content

Atentie La Piesele De Calitate Braziliana !


RaduI
 Share

Postare recomandată

Am comandat in toamna o macara de geam model post 65. Abia azi mi-am gasit timp sa execut operatia, am muncit de m-am rupt (bineinteles ca nu se potrivea mai nimic, nu bateau piesele de prindere cu cele din usa) , iar cand totul era montat, am vrut s-o probez. S-a rupt la prima ridicare a geamului. Piesa canelata pe care se prinde manivela s-a forfecat. Am constatat ca era facuta din .... ZAMAC ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele braziliene sunt ca cele de dacia 1310, de "fabrica" o calitate acceptabila (sub cea germana dar asta e) si de "srl-ul cucu" care sunt sub orice calitate si sfideaza chiar si normele bunului simt de cele tehnice nici nu mai vorbesc. E de preferat achizitionarea lor fie de la magazine gen cip1.com care specifica calitatea pieselor, fie vazut, placut, dat banul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele braziliene sunt ca cele de dacia 1310

Ar fi bine sa fie macar ca cele de dacia ... am avut mult a face cu piese de dacie, nici una nu mi s-a rupt la prima utilizare.

Din pacate , abia am gasit si macaraua asta, calitate braziliana, se pare ca e destul de rara. Germana n-am vazut pe nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu pe masina mea am brazilian doar carburatorul Brosol si bara fatza si am avut pana nu de mult delco Bosch. de toate sunt foarte multumit si am aproape 12.000 km cu ele. este adevarat ca exista diferente de calitate fata de piesele germane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu piese braziliene....pivoti (balamale), termostat, etc. Si toba, schimbata anul trecut. Nu-i dau mai mult de inca un an, e deja plina de rugina. Nu mai zic ca abia am reusit s-o indes in masina, avea tolerante la flansele de prindere de cca. 10mm (zece) si n-avea loc pe lungime in compartimentul motor - ma rog, dedesubt - a trebuit s-o mai ajustez din ciocan. ca pe orice pacatoasa de piesa de dacie facuta in curte in Damaroaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Breeeeee! Vezi sa nu incurci borcanili! Tobele de 1200 difera de alea de 1300-1600! Cursa mai mare duce la cil mai lungi si la dist mai mare intre flanshe. Aaaaadica, daca ai cursa de 65 la 1200 si 69 la 1300-1600 (din aduceri aminte), iacata 8 mm de se adauga la dist intre chiulase!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bre Misule, nu incurc nimic. Motor de 1200 am (cel putin la exterior, cursa marita a arborelui nu influenteaza dimensiunile motorului- am arbore de 1300 cu cursa de 69 dar cilindrii+ chiulase au ramas de 1200), toba de 1200 am comandat. Ba inca mi se pare ca am ales si dupa anul de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule nu prea se bate ce spui tu. Si eu am la fel dar eu am comandat toba de 1300. Nu prea ai cum sa ai arbore cu cursa mai mare dar aceiasi cilindri. Acelasi diam la cilindri da, dar sunt mai lungi ceea ce duce la marirea distantei relative dintre chiulase deci nu merge toba de 1200.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule nu prea se bate ce spui tu. Si eu am la fel dar eu am comandat toba de 1300.

Ba bate perfect. Vorbesc despre o masina pe care o "frec" de 14 ani, nu de una luata saptamana trecuta.

Nu prea ai cum sa ai arbore cu cursa mai mare dar aceiasi cilindri. Acelasi diam la cilindri da, dar sunt mai lungi ceea ce duce la marirea distantei relative dintre chiulase deci nu merge toba de 1200.

Fii atent:

1- asa am cumparat masina, cu modificarea asta de care nu stiam. Am descoperit-o atunci cand am schimbat setul motor, cu un set de 1200 cumparat de mine. Bielele erau cu bolt de 20mm, deci de 1200. Cum am aflat ca am arbore de 1300 ? Masurand pe cilindrii vechi , dupa uzura, cursa. A rezultat 69mm. Ok, deci fara sa stiu ce am in motor, am cumparat set de 1200, deci si cilindri de 1200. Chiulasele au ramas cele de 1200. Deci dimensiunile motorului meu sunt neschimbate. Dovada ca si galeria de admisie se potriveste bine-mersi.

2- Schimbarea capacitatii cilindrice la motorul de 1200 prin simpla schimbare a arborelui cu unul de 1300 nu s-a inventat la noi, atasez un scan din Tom Wilson, "How to rebuild your Volkswagen air-cooled engine" unde se vorbeste despre asta.

Concluzie: merge toba de 1200 si nu de 1300, cu conditia sa fie calitate germana

Am cam facut off-topic cu discutia despre modificarea asta care de altfel s-a discutat si ras-discutat intr-un topic vechi, acum un an sau doi.

P.S.: iti dai seama ca nu ma apucam sa fac afirmatii fara sa ma documentez ... :)

post-16-1188409180_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am schimbat vechea caseta de directie care avea venerabila varsta de 43 ani (curgea uleiul din ea) cu una noua, BRAZILIANA. Dupa nici 1000 km ... curge....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!