Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Rezistenta o pui in serie cu cablajul, iar in paralel cu rezistenta pui un buton "normal on", pe care il apesi la pornire la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa i zicem omului si pini ca eu nu stiu sigur....parca 3,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei care vor sa o rezolve tipic romanesc cum zice romy. Se taie unul din firele de la g62( pini 3 si 4) dupa preferinta si se construieste montajul din schema de mai jos.

Rezistenta se poate tatona pt o pornire optima la cald ,de la 2-3 kohm la 10-15 kohm . Releul nu trebuie sa fie de putere, dar bobina lui sa fie pt o tensiune de 12V. Nu o sa aveti  erori legate de g62 , pornirea o sa fie ok la cald, iar dupa pornire ecu va vedea temepratura reala a motorului. SIngurul dezavantaj ar fi iarna cand ecu se va vedea la polul nord.   :)

post-15840-0-81915000-1445382526_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remediati problemele si lasati pt samsari tiganea cu rezistenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

solutia lui terrabyt functioneaza foarte bine.

 

rezolvarea problemei se poate lasa cu inlocuire cap hidraulic pompa injectie, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa  o fac cum era din fabrica fara improvizatii sau alte chestii , voi incerca sa schimb ecu , dar apropo daca cumpar alt ecu trebuie facut ceva inainte de a pune pe masina sau il recunpaste direct?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te ajuta cu nimica daca schimbi ecu...citeste topicul in intregime si te lamuresti cu ce ai de facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ti am spus rezolvarea e schimbarea de memorii/rescriere soft .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti pe cineva in timoara cu care se ocupa cu asa ceva schimbare de memorii/rescriere soft?


Dar apropo sunt in pom cu asa ceva un mecanic mia spus ca se poate repara ecu si porneste dupaia ca nou , ajuta daca repar ecu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stiu in curte la service blue, PM, iti dau numar de telefon.

S-a oferit tipul dupa ce m-a intrebat "ce-i cu pornirea asta?" :D, i-am zis, ii ALH din 2000, se stie :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@floriin.

Ecu reparat=schimbare memorii in cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nui ALH ci AGR din 99 atunci dami te rog un nr de al lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni prin tm care se ocupa cu asa ceva sa scap de problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da, am scris mai sus.

 

In alta ordine de idei, am facut operatiunea "fraierit ECU" din cauza problemei descrise in titlu.

Am pus in serie cu cablajul G62 o rezistenta de 3.3Kohm, iar pornirea la cald se face la sfert, ECU primind informatii "eronate", porneste pe harta in care indiferent de rpm, porneste injectia. ECU vede 11 grade, cand in realitate sunt 90.

Urmeaza sa pun si un buton(nu releu), ca doar la alegerea mea sa am functionalitatea asta, un fel de NOS :))

 

Motivul pt care nu am ales sa fac soft change este pentru ca la mine nu merge pe OBD, iar riscul de a pierde chip-ul este foarte mare. daca era stoc, nu era nici o problema, chiar am un ECU stoc pe stoc :), insa doar dezlipirea si citirea memoriilor cu chip-tuning mi se pare riscanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A inceput sa imi faca si mie problema asta si la fel am acelasi tip de calculator ma gandeam sa iau un ecu de prin 2003 de asv (cod motor) si sa pun pe ahf ul meu stie cineva daca la acestea merge pe obd si daca se potriveste pe masina mea care este din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

 

Motivul pt care nu am ales sa fac soft change este pentru ca la mine nu merge pe OBD, iar riscul de a pierde chip-ul este foarte mare. daca era stoc, nu era nici o problema, chiar am un ECU stoc pe stoc :), insa doar dezlipirea si citirea memoriilor cu chip-tuning mi se pare riscanta.

Daca lucrarea o face cineva priceput nu pierzi nimic...si nu e chiar asa de riscanta.

Parerea mea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% sigur nu e, ceea ce e destul pt mine incat sa aleg alta varianta :). Stiu, nu e lafel de elegant si pare o improvizatie in ochii multora, ceea ce e, defapt.

Am pus si butonul de NOS intretimp, testat pe vag-com functionalitatea, de vis.

M-am saturat sa o pornesc, culmea ca la cald, ca o dacie cu carburatorul infundat :sly:. A mers cam un an bine, dupa ce am reconditionat electromotorul

Deja ma si enerva uneori, la situatii limita cand trebuia sa dau cheie sa pornesc rapid din parcare ca venea puhoiul de masini din spate, eu tot cu mana pe cheie eram si aia deja treceau, fucking shit! poti sa ai toti caii din lume, daca stai la coada dupa ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni am si eu o mare rugaminte,PORNIRE GREA!!!!La cald facea pana mai azi,acum vad ca face si la rece acelasi lucru,invarte dar porneste dupa 3-4 uneori chiar 5 secunde,am schimbat pompa deoarece un mecanic asta credea ca are,nici o schimbare,la fel,am pus o din nou pompa mea deoarece facea la fel ca si cea cumparata,cine va mi a spus ca a avut aceeasi problema si mi-a sugerat sa scot mura de la senzorul de temperatura al apei,surpriza,pornea la sfert de cheie si rece si cald!!!Am comandat unul nou pe original 140d lei,la fel acelasi lucru imi face,cand pun mufa imi porneste greu si la rece si la cald,daca scot mufa senzorului o ia la sfert :-(((ce credeti ca ar trebui sa mai fac,am uitat sa mentionez ca am un golf 4 1.9 tdi ALH din 98

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta alt senzor, se pare ca e decalibrat, incearca cu unul oem de proba de la alta masina.Sau schimba-l pe cel nou, are garantie, cauta Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hella a fost cel nou :-(((toti care i am intrebat mi au recomandat hella si asa am facut dar din pacate nu s a schimbat nimic face la fel

Ce sa mai fac in cazul asta?Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de injectie, sigur nu are uzura la capul hidraulic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin am luat si pompa care a mers sigur pe masina care a fost pusa,si la fel aceeasi stare,pornire grea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul si cantitatea de motorina injectata sunt reglate ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,avansul nu,deoarece in orasul meu nu se baga nimeni sa o regleze,zici ca e A8 asa fug de ea,astept sa ma programeze un amic de la bucuresti sa i faca reglaj ul,dar pt asta trebuie sa merg 400 de km dus intors,eu stau in Caracal(Olt)un alt prieten de al meu spune ca ar fi soft ul de pornire,cica asta ar fi boala celor din 1998(alh)dar mai zice si ca nu este usor deloc sa i faci soft ul la asta deoarece trebuie memoriile scoase si rescrise,in fine o adevarata poveste care pare a nu se sfarsi,nu stiu ce sa mai zic,ideea este ca masina trage de rupe,doar ca porneste cand are ea chef,la 4-5secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!