Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Incearca cum a spus si @Pronet, sa corectezi softul pt.pornire la cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geamuri coborate - daca nu ai alarma after-market, atunci e posibil sa ai o yala buclucasa....

 

pornire - electromotor/baterie/soft ECU motor - astea trebuie verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceau..am si eu o problema am o skoda octavia 2 Bkd...si cand e cald si foarte cald afara ...nu porneste asa de bine...nu merge motorul rotund...accelez putin si isi revine dupa 10 sec. maxim ...daca o opresc face la fel...Mentionez la rece nu face nicodata figuri ..merge super..o fii si la mine senzorul...sau?

mentionez ca am schimbat acum 2 ani  2 injectoare...acum functioneza bine...la facut diagnoza si sunt in parametri...ce am patit intr`o dimineata am gasti toate geamurile deschise la jumatate....suspectez sa nu fie de la ECu..de la soft ...mecanicul mi`a zis ca o fost pus un soft pe masina...am luat`o sh

Cum a ajuns la concluzia ca a fost rescris softul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in advanced ID de cate ori a fost flash-uit, cu toate ca si in cazul unui update de soft tot asa apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce am sentimentul ca nu a procedat asa...mecanicul... :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie si de la soft...sau injectoare..senzor de temperatura..sunt mai multe cauze....oricum ti`am lasat un mesaj pe privat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!Sunt posesorul unu Passat B6 2007 1.9 tdi cod motor bxe (105 hp) si de ceva timp (asta cam de cand a fost inlocuita volant+kit-ul ambreij) porneste foarte urat. O sa incerc sa descriu cat de bine pot simptomele: la prima pornire dimineata masina porneste foarte bine aproape ca nu se simte iar dupa ce se incalzeste porneste la fel de rapid doar ca parca se rupe in doua.In momentul in care "o ia" se zdruncina foarte agresiv de parca te roaga sa o opresti.Dupa asta, masina merge absolut perfect ,nici cea mai mica tremurare, parca ar fi pe benzina.
Precizez ca volant a fost inlocuita cu una Sachs ( deci nu vad o eventuala problema de fabricare, mai ales ca la oprirea masini nu se simte nici cea mai mica problema.
Mai este de mentionat faptul ca in cazul in care tin apasat mai mult pe cheie si ii da la automat parca o fractiune de secunda dupa ce porneste nu mai face asa rau, insa de multe ori cand ma grabesc si iau cheia exact in momentul in care porneste se zdruncina ca nebuna , turatia fiind pe la 300-400 de ture si in final dupa 1secuna 2 se opreste singura ( parca ceva o impiedica)
S-a verificat si electromotorul schimband cele esentiale ,s-a inlocuit bateria fara nici un rezultat... mentionez ca am fost la mai multi mecanici+reprezentanta VW din Craiova si toti dau din umeri( vino maine ,vino poimaine,stiti voi..)

Va multumesc pentru pareri!O zi buna!
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu zici ca electromotorul a fost reconditionat, incearca cu unul nou, dupa 2011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si acum vine intrebarea e posibil ca un electromotor ca nou(adica reconditionat) sa nu mearga? Asta inseamna sa cumpar unul nou sa dau o groaza de bani pe el in contextul in care al meu merge perfect?sper sa nu fie asa chiar daca ar fi cat de cat un cost mic dar ca idee m-as oftica:))
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu dupa 8 luni nu am gasit problema ... Nici macar cei de la reprezentanta nu stiu ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să găsiţi un indiciu cât de cât, înainte să schimbaţi electromotoare sau mai ştiu eu ce, căutaţi pe cineva cu vagcom/vcds şi rugaţi-l să vă facă un log pe timpul pornirii pe canalele 001, 004, 012 (bineînţeles că trebuie prins momentul când maşina porneşte prost) apoi postaţi-l aici.

Se porneşte logul înaite de a acţiona demarorul şi se salvează după ce maşina a pornit. Dacă se întrerupe comunicaţia  pe timpul pornirii (din cauza scăderii tensiunii de alimentare), daţi curent de la altă maşină  pe timpul experimentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori scoti mufa de la g 62 ....daca porneste asa e clar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate încerca, dar nu cred că se va clarifica situaţia.

Cu scoaterea mufei de la G62 se simulează pornirea la rece unde bujiile stau aprinse la maxim, cantitatea de motorină injectată şi avansul sunt altele etc.

Lor le porneşte bine la rece şi cred că dacă scot mufa o să le pornească bine  şi cu motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...poate sa fie ceva probleme si pe la injectoare sa porneasca in trei....zic eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da şi asta poate, dar mai întâi trebuie văzut cam ce parametri de injecţie are când porneşte, în special cantitatea injectată. Iar cu un log pe canalul 13 cred că se poate vedea şi dacă porneşte în 3, asta n-am încercat.

Uite am ataşat spre exemplificare două loguri făcute la un BJB care porneşte greu la cald. Se vede clar că nu se injectează motorină până ce turaţia nu trece de 230 rpm. Într-o astfe de situaţie problema cred că este pe la soft.

LOG-01-001-004-012-1.xls

LOG-01-004-001-012-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspunsuri, o sa incerc cele precizate maine si revin cu un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si sa scoti mufa dar incearca si sa codezi motorul pe automata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA b6 nu prea are cum sa faca acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am si eu un golf 4 1.9 tdi 90 cp AGR si am o probleme cu pornirea la cald , am despistat un potentiometru legat  de sonda de temperatura , cu el pornea bine la cald dar cand lam dat jos pornea greu mentionez ca masina o am de 3 luni si careva a facut improvizatia asta am mers cu masina la tester si mia dat sonda de temperatura ca ii defect am pus alta sonda noua si tot asa porneste greu , as vrea sa stiu de ce sa pus potentiometru acolo si de ce nu merge si cu sonda noua? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Potentiometrul se poate ajusta astfel incat ECU sa vada o temperatura mai mica...deci chiar daca motorul e cald pornirea o face "la rece" :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin daca citesti topicl de la cap la coada o sa vezi ca exista cateva rezolvari

Punerea unei rezistente de 3 k in locul la g 62, rescrierea hartilor din ecu care stabilesc la ce rotatie a motorulii face injectia schimbarea bateriei schimbarea alternatorului ori curatarea perilor , codarea motorului pe cutie automata etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citeai cateva posturi in urma aflai, dar...ca sa ti rasp.dupa caz ai 2 variante, inlocuire de memorii pe edc/rescriere harta de injectie(pt ambele variante sunt colegi pe forum care te pot ajuta).

Restul...adica pacalirea edc e tipic romaneasca.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am mai spus, punerea unei rezistente ar rezolva oarecum problema pe timpul verii. Iarna iti va face probleme la pornirea la rece...parerea mea :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!