Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Si cu softare ,tot ajunge la reparatia electromotorului mai devreme sau mai tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are probleme si cu electromotorul - ajunge sigur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La an fabricatie 99 se impune o reparatie capitala daca nu mai atinge 250-300 rpm la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pd_urile din prima generatie nu prea au probleme cu pornirea la cald, din cauza softului....au cu uzura....da... verifica g62, electromotor, oringuri injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi.

Am sa ma duc la vw pantelimon, sa-mi verifice ei problema, cel mai sigur si revin cu raspunsu lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia sa ne spui daca iti spun asa : baterie + electromotor .

Dupa 6 luni , daca revii la ei ... sa scrii ce raspuns primesti din nou ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat avb la rece porneste la sfert cand s-a incalzit la 90ºC porneste si se opreste poti sa ii dai 30 de chei se poate sa o ia sau nu

 

erori nu da nimic

 

injectoare in parametri

 

syncro angle e 0.6-1.1

 

IQ la relanti 12

 

IQ e mare cum il pot regla?

 

ce trebuie sa mai regle si cum ?

 

dupa ce s-a incalzit la 90ºC mai si tremura la relantiu rau si daca o opresc porneste si se opreste

 

am reglat si injectoarele la 180º intoarcere de la punctul cel mai jos stabilit cu comparator

 

daca scot mufa la sonda de temp antigel porneste la sfert daca o pun la loc face la fel

 

astept pareri multumesc

post-81941-0-85162300-1405085860_thumb.j

post-81941-0-13614800-1405085878_thumb.j

post-81941-0-31792300-1405085891_thumb.j

post-81941-0-61561000-1405085902_thumb.j

post-81941-0-61873100-1405086141_thumb.j

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filmulete cu passatul de mai sus

 

vedeti pornire

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

astea sunt videoclipurile tale? referitor la problema ta... daca porneste bine cu mufa scoasa de la senzorul de temperatura si cu ea bagata nu porneste de ce nu schimibi senzorul?(oem sau hella) poate sa fie de vina fara sa dea eroare pe tester. o metoda de a verifica acest senzor este sa compari valorile temperatura din engine si din instruments. daca sunt apropiate e bun. daca are diferenta mai mare de 5gr, este decalibrat. altul! m-am uitat si pe print-screen-urile tale. eu cred ca tu ai problema pe sistemul de injectie, adica lipsa combustibil alimentare, trage aer fals pe undeva si nu se alimenteaza cand metalele/plastice/ furtune se dilata de la caldura, sau o-ringurile la injectoare. ptr un avb cantitatea injectata in relantiu 11-12mg/str?! mi se pare exagerat de mare si consumul in relantiu 1.4l ..este enorm.Mai asteapta si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul d temp l.am schimbat datea eroare d senzor si la 90 grade el arata p tester 57 asta arata 90

Problema asta a aparut dupa impact cu un caine la 100 la ora schimbat bara grile intercooler reconditionat turbina a mers bine vreo 2 saptamani si a inceput sa faca asa avea eroare d injector am gasit un surub d reglaj spart l.am schmbat nu mai are erori da tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

038 130 073 AG e cod de injector de passat avb??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, este pentru BKC, BLS, BXE. Pentru AVB codul este 038 130 073 AJ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi asa am vazut si eu pe etka

 

sunt injectoare de 105 cp

 

e posibil deaia sa aibe IQ la relanti mare? adica 12

 

daca ii dau avans peste limita  porneste fara probleme si la cald doar ca mai tremura la relantiu

 

se poate sa faca asa de la injectoare incompatibile?

 

daca ii dau syncro la 0 nu mai porneste la cald si tremura la relanti rau

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

cele cu AG sunt montate pe motorul tau? e posibil sa fie de la ele, mai ales daca aceste coduri sunt diferite fata de softul si daca literele mari de pe injectoare nu au fost la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cele cu ag sunt p motor

Ce litere mari trebuie sa fie astea parca au bg sau bm

Si ce recomandati schimbate injectoarele sau pus soft de 105 cp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
sandor gherghely

oameni buni bulele de aer pe tur nu au ce cauta acolo indiferent cat de mici sant sau daca motorul e pornit sau nu furtunul transparent de pe tur nu trebuie sa aibe aer pe el neam ;dieselul are doi dusmani notorii ;aer fals pe instalatia de alimentare si apa in motorina ; daca apa se opreste in filtru ,aerul fals nu il opreste nimeni ;concluzia ;etansare perfecta a sist de alimentare si furtunul transparent va fi tot timpul plin

 


sant posesor de golf4 motor alh si va spun tuturor celor care aveti acelasi motor ca pe furtunul de tur cel transparent nu trebuie sa fie bule de aer nici cat o gamalie de chibrit;cine nu crede pot sa-i demonstrez cu propria masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut tuturor ieri am rezolvat problema cu pornirea grea la cald prin: repararea electro-strartarului si inlocuirea unui senzor de temperatură. :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari, detin un golf 4 alh si de ceva vreme a inceput sa imi porneasca mai greu la cald. Am tot cautat despre aceasta problema si cea mai viabila solutie este resoftarea edc-ului pentru pornirea la cald. Intrebarea mea este cam la ce costuri se ridica o astfel de lucrare? Precizez ca masina este din 99 deci din cate am inteles e putin mai complicat. 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de la sonda de la temperatura apa si vezi daca porneste ok fara ea pusa ;) , fa o proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie de la capul hidraulic de la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am incercat, fara cts porneste putin mai bine. Uzura putin la capul hidraulic, putin la demaror si aia e. O sa incerc ca construiesc un montaj "hamman mod" folosit cu succes de americani. Se leaga o rezistenta de un releu, care la acctionarea contactului comuta tensiunea din cts in rezistenta montata, astfel e ca i cum ai porni la rece.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, un pacalici.... e posibil sa te ajute - o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva cunostinte despre reconditionarea unei pompe de injectie de alh, ma refer la cap hidraulic, set de garnituri si manopera. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,foarte mult ,dute iati una de la schrot schimba garniturile si scapi cu 180 eur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!