Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Am citit 1 ora.

Deci pana la urma motivul pornirii greu la cald este???:

Bateria?

Perii electromotorului?

senzor.......

Soft??

Ma doare capul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ieri un tip tot din timisoara ma suna ca vrea injectoare alh ca am la vanzare, mergem la mecanicul lui sa le puna pe masina, caci ii pornea greu la cald, punem injectoarele si tot ii pornea greu, si ii zic , scoate mufa de la senzorul de temperatura sa vedem , da omul cheie cu mufa scoasa si a pornit la sfert, inainte dadea la automat vreo 4-5 secunde pana o lua, si l-am scutit de 4 milioane :) ... scoate si tu mufa de la senzor, senzorul este in partea soferului chiar sub bujiile de incalzire a antigelului ce intra in motor, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai s-a dat raspunsul aici, este un bug de la vw, asa face toate se aplica in cazul asta, vrem nu vrem, cand vrem sa pornim masina cu motorul cald ecu nu stie ce sa faca si pana se gandeste el un pic rezulta acea pornire mai greoaie, turatia aceea la pornirea motorului rece nu este aceeasi cu cea la pornirea cu motorul cald. nici bateria, nici electromotorul, nici senzorul nu sunt de vina, toate isi fac treaba, insa inginerii de la vw nu stiu cum sa rezolve din soft problema asta cu pornirea la cald, am vazut ca se mai intampla asa ceva si la alte modele mai noi, singura solutie este modificarea din soft sau adaptarea pentru pornire la cald.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... turatia aceea la pornirea motorului rece nu este aceeasi cu cea la pornirea cu motorul cald. ...

Turatia e aceeasi, motorina injectata este diferita. La motor cald = zero. :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este, daca il simte cald nu injecteaza deloc motorina ca zice ecu ca nu ai nevoie de ea la temperatura aia si turatia respectiva, ca acceleratia este 0 si ea asa ca nu comanda nimic la injectoare si pana se prinde. culmea ca daca ai baterie noua/super buna nu face asa, la fel cu electromotor brici, doar cand se mai uzeaza si astea face asa urat. eu o iert pe a mea din prima daca va mai face vreodata asa, ca acum nu mai face, pentru ca in rest se comporta exemplar si sunt super multumit de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici a mea nu mai face de cand am schimbat bateria, iar daca va mai face vreodata, nici nu mai imi bat capul cu asta.In fond, am mers aproape 2 ani cu aceasta pornire putin greoaie si chiar ma obisnuisem.Nu stiu la altii ce inseamna pornire greoaie la cald, dar la mine trebuia doar sa mai tin mana pe cheie o secunda in plus,adica nu pornea chiar la sfert, asa cum porneste acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit 1 ora.

Deci pana la urma motivul pornirii greu la cald este???:

Bateria?

Perii electromotorului?

senzor.......

Soft??

Ma doare capul :P

Salut tuturor si sper ca nu enervez pe nimeni,

trebuie sa-l citez pe dodorzv ca bine zice, nici eu nu prea mai inteleg ce-i de facut am citit o gramada pe aici, la un moment dat se zicea si ca probleme de genul asta nu intalnesti decat la NON-PD... ei uite ca am un golf IV cod motor AJM-deci PD si porneste greu la cald,( ba chiar am observat tot legat de pornire ca porneste un pic mai greu si cand e parcata cu botul putin mai sus(in rampa)). am sa-l pun pe test sa vad ce arata, dar pana atunci spuneti si voi ceva, va rog :unsure: . acea modificare din soft cum o fac? care sunt pasii exacti? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica masina mecanic intai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de raspuns, dar un pic mai multe se poate sa-mi spui :icon_redface: :icon_cheesygrin:

ma gandeam ca o fi aer pe furtunele de la filtru de motorina si fiind cu botul in sus aerul se duce la capat si de aceea are o intarziere... mam gandit eu intrun fel. :icon_redface:

dar cu pornirea la cald?oare de unde o sa incep inca nu stiu.

mersi inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe prin a citi si a elimina cauzele care s-au spus in cele 35 pagini ale topicului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar ieri un tip tot din timisoara ma suna ca vrea injectoare alh ca am la vanzare, mergem la mecanicul lui sa le puna pe masina, caci ii pornea greu la cald, punem injectoarele si tot ii pornea greu, si ii zic , scoate mufa de la senzorul de temperatura sa vedem , da omul cheie cu mufa scoasa si a pornit la sfert, inainte dadea la automat vreo 4-5 secunde pana o lua, si l-am scutit de 4 milioane :) ... scoate si tu mufa de la senzor, senzorul este in partea soferului chiar sub bujiile de incalzire a antigelului ce intra in motor, bafta

Si daca scota cel senzor, nu o sa am probleme cu alceva???(incalzirea motorului....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura cu racirea. Doar ca o sa iti sesizeze o temperatura de minus 50 grade, la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

mersi de raspuns, dar un pic mai multe se poate sa-mi spui :icon_redface: :icon_cheesygrin:

ma gandeam ca o fi aer pe furtunele de la filtru de motorina si fiind cu botul in sus aerul se duce la capat si de aceea are o intarziere... mam gandit eu intrun fel. :icon_redface:

dar cu pornirea la cald?oare de unde o sa incep inca nu stiu.

mersi inca odata.

la tine e pompa tandem devina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa, zici sigur? te referi mai exact atunci cand e cu botu in sus? n-ar trebui sa simt si la frana ca am probleme cu pompa tandem?(chiar am o pb. cu frana-cateodata vibreaza volanul cand franez)

pompa ar trebui s-o vad la test cu vagcom?

mersi.

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poti sa o vezi in vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, dupa ceam scris m-am desteptat si eu, nam cum s-o vad.

si totusi de unde pot fi sigur ca pompa tandem este de vina, pot s-o testez cumva fara a o inlocuiesc?

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

da, poti sa incerci cu una buna ,altfel nu prea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate testa pompa.

foarte educativ. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La un passat 1.9 tdi AVB DE 74KW DIN 2002. Mers 250 km cu 120-140 inafara si apoi pauza 15 minute, am oprit motorul. Dupa terminarea pauzei am invartit cheia in contact si nimic. Nici un zgomotdin partea electromotorului. am incercat asa de vreo 20 deori si intr-un final a luat-o de parca nimic nu se fi intamplat. Mentionez ca am schibat partea electrica a contactului, electromotorul a fost dat jos si curatat si constatat ca totul este in regula. Este a 10-a oara cand mi se intampla faza asta si de fiecare data mi s-a intamplat cand este cald afara. Pe tester imi da doaro eroare la relay for cooling fuel pump. Am fost la 3 mecanici si nu i-a dat decap niciunul. Intr-o zi ma uitam la electromotor si am vazut ca este foarte murdar cu ulei curs de la egr. O fi asta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema de electromotor - asa pare .... desfa si vezi cum se prezinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Electromotorul a fost desfacut de 2 ori la 2 serviceuri diferite. concluzia ca nimic nu e defect acolo. Ma intreb eu ca daca se manifesta o defectiune la bobina doar atunci cand este foarte incinsa de la motor. Se poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o la un golf 5, la rece pornea perfect iar la cald foarte lung ,, electromotorul avea carbunii defectii iam inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e o rezolvare de moment...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!