Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Era vorba de masina colegului ondin - Goilful V din 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este importanta la pornirea la rece acea turatie minima necesara la un diesel, de aceea trebuie baterie buna, fara consumatori falsi, etc. insa la cald este chiar un fenomen ciudat, cu baterie foarte buna porneste la sfert si dupa ce se uzeaza asta incepe sa porneasca to mai lung de genul in cateva secunde bune.evident nu este temperatura combustibilului sau presiunea injectoarelor ca astea nu sunt direct legate de baterie. cand porneste iar mai lung schimb iar bateria si tot asa :)

la AVB in caz de pornire mai greoaie cred ca se poate face setare de cutie automata si se rezolva termporar problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia necesara la pornire la cald este mai mare ca la rece si electromotorul impreuna cu bateria nu mai reusesc sa aduca motorul la turatia de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si bateria noua la fel ca si cea veche daca au acelasi amperaj de 14, ceva volti nu ar trebui sa faca acelasi lucru? sau este vorba de acel amperaj la rece(puterea de pornire din reclama) care se modifica cand este motorul cald in sensul ca se 'topeste'. deci la pornirea la cald greoaie cu un plus de putere obtinut artificial chiar si pe bateria veche pleaca la sfert? ceea ce la fel se poate rezolva odata pentru totdeauna din soft, prin rescriere, fara nici un risc pentr masina si atunci poate sa fie si bateria uzata si electromotorul obosit ca nu mai sunt necesare super vlaga acestora si pleaca la fel de repede si la cald si la rece sau adaptarea asta rezolva doar pornirea greoaie la cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema sta cam in felul urmator:

- la 0 grade (G62) si la 200 rpm ECU comanda injectia unei anumite cantitati de motorina.

- la 20 grade (G62) si la 200 rpm cantitatea injectata este ZERO...si tot asa pana la 100 grade.

Daca Bateria/electromotorul reusesc sa produca o rotatie de 250rpm atunci exista cantitate injectata pana pe la 40 grade (G62)

Daca Bateria/electromotorul reusesc sa produca o rotatie de 280rpm atunci exista cantitate injectata pana pe la 90 grade (G62)

In concluzie daca din cauza uzurii (baterie, electromotor, etc) turatia pe care o creeaza electromotorul este mai mica decat 280 rpm, atunci va aparea acest simptom de pornire grea la cald. De asta atunci cand se schimba bateria sau electromotorul acest simptom dispare....(doar) pentru o perioada de timp.

Sper sa nu fii spus niste tampenii :icon_cheesygrin:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de multumiri, cuiuda si turbocip, oare si la codul BMN de 170 cp sunt cumva aceste simptome cu pornirea grea la cald? sau acest motor are alte probleme, mai mici sau mai mari? cu cat CP este mai mare scade riscul acestei porniri mai grele la cald sau nu are deloc legatura motorul?>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba nr. de cai putere. Din cate stiam motoarele de 170cp nu au aceasta problema cu pornirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au, in schimb au probleme cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si motorizari de 2L care au probleme cu pornieea la cald (cu rezolvare software)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ei de turatie, cum pot sa vad ce turatie "duce" a mea la pornire cu vag-com? scot ceva siguranta ca sa nu-mi porneasca motorul? sau scot chipul din cheie, ca sa fim mai "pe trend" asa(vis-a-vis de problema mea din weekend). :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor se pare ca simptoma aceasta nesuferita a revenit iar la masina mea dupa o perioada de numai 8 luni, ce-i drept am schimbat decat carbunii la electromotor. Sa vad pe unde ma duc cu ea s-o fac o data ca nu mai suport. Se pare ca tot la resoftare voi ajunge, vorba colegilor mai experimentati in acest domeniu. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Turbocip, pe cine? As fi bucuros sa ma pot intalni cu el sa vad daca rezolv si eu problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

imi porneste destul de greu si urat..am schimbat volant si ambreiajul, electromotorul l-am dat jos si totul este ok la el. se aude un tacanit mic cand las ambreiajul brusc..daca ma joc cu el sus jos s aude un tacanit, iar cand apas f putin p el s aude ca o vibratie f mica si tre sa fii f atent ca sa identifici sunetul. Din ce am inteles e posibil ca furca sa nu fie pusa bine cand mi-a schimbat ambreiajul, e posibil? singura chestie care nu am schimbat-o a fost rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o furca acolo , rulmentul de presiune e hidraulic, daca ai montat volant nou si kit nou de ambreiajte daor rulmentul mai poate face zgomot, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul g62 are legatura la pornire? stiu ca cu el pus nu imi vine curent la bujii, daca il scot imi vine...poa sa porneasca urat si de la el? nu imi fluctueaza turatiile deloc la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa ai cel putin consum marit ... cu pornirea nu ar trebui sa iti faca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul g62 are legatura la pornire? stiu ca cu el pus nu imi vine curent la bujii, daca il scot imi vine...poa sa porneasca urat si de la el? nu imi fluctueaza turatiile deloc la pornire.

ala este cu racirea la motor, merge mana in mana cu G2 si unul indica in bord ce citeste altul de pe motor. nu are treaba el deloc cu pornirea, doar ca ai amestec bogat in functionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus masina p tester si nu imi da nici o eroare senzorul, dar de venit curent la bujii nu vine daca il pun.. care sa fie buba? poa sa fie defect si sa nu apara nimic p tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ondin, bogat sau sarac, depinde de situatie, daca iti arata temp prea mica, sau prea mare fata de cea reala.

daca iti arata temp mai mare, si afara e inghet, evident ca bujiile incandescente nu vor primi comanda si va porni mai greu. esti deacord cu mine?

daca el iti arata temp mai mica, va porni bine, in schimb la 90 de grade el tot lafel de multa motorina va injecta, deci de aici consumul crescut.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

deci fa o scanare si compara temperatura cu senzorul de la clima si cel de pe instruments, noi din fata compului nu prea putem ghici. o abarere de 2-3 grade zic ca e de bun simt.

da, poate sa nu apara eroare pe tester, dar totusi sa nu indice bine fraieru'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!