Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

etapele sunt urmatoarele: 1.se desface carcasa de la filtru de aer,este un surub de fixare jos cap de inbus.2 mufa de la debitmetru.3.colieru de la tubulatura.se scoate carcasa de la filtru. 4.borna de la baterie de plus sau minus apoi borna care intra in electromotor.5 mufa de comanda a solenoidului.6.borna care iese din solenoid inspre rotor.7.cele 2 suruburi care tine motorul fixat de carcasa care se prinde de cutia de viteza,sunt 2 cu cheie de 7.dupa ce le scoti afara tragi de motor care iese destul de usor.marea atentie cind se scoate ca carcasa de plastic alb care ie acolo sa nu iasa afara sau daca iese faci un semn intre ele cu marker sau il zgirii un pic sa le nimeresti le loc.apoi capacul de la motor se desface din cele 2 suruburi cu surubelnita in cruce.pe ax acolo ie o siguranta care o scoti.gata acum poti scoate platou vechi afara.platoul nou are intre perii o chestie de plastic care intre pe axu rotoruli,de numai impingi platoul si periile se aseaza singure pe colector.asta inainte de a curata colectorul cu smirghel fin pina luceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult de lucru pentru o simpla pornire mai lunga la cald. o sa intervin acolo doar cand nu mai porneste deloc, pana atunci stau calm si ma bucur de masina. m-am invatat minte atat pe asta cat si pe fostele masini sa nu mai schimb nimic aiurea in tramvai pana nu trebuie intradevar schimbat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine cind dai mai mult la automat la cald ,pornirea nu ie asa violenta?cu o zguduiala asa urita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dupa foarte multe verificari si inlocuiri de G62 pentru ca temperatura lichidului de racire indica in ECU 18 grade am depistat ca pe cablajul senzorului exista faimoasa rezistenta de pacalire ECU.Intre timp eu am inlocuit electromotorul,acumulatorul si bujiile incadescente,intrebare:pot renunta la acest artificiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... gen "powerbox".... ca sa iti pacaleasca ECU i masina sa traga mai bine....

Sigur ca e si indicat sa renunti la el.... si o sa porneasca mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pentru raspuns Florin,am anulat siguranta,am facut legaturile la loc,masine porneste OK la cald,dar cu lipsa de putere este o poveste lunga in alt topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da - retistenta - era pusa acolo sa iti dea un plus de putere. Pacalea ECU ca e mai cald afara, si in consecinta injecta mai multa motorina. De aici plusul de putere. Oricum, o solutie nenorocita, ca ai mari sanse sa faci praf moorul, cu ea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... gen "powerbox".... ca sa iti pacaleasca ECU i masina sa traga mai bine....

Doar ca rezistenta se pune pe senzorul de motorina, nu de apa.

Si omul a zis ca ii arata 18 grade.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat bateria cu una noua si acum porneste la sfert si la cald. sa vedem acum cat tine minunea.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca rezistenta se pune pe senzorul de motorina, nu de apa.

Corect...Si mie mi s-a parut ciudata relatarea. Am vazut rezistenta pusa pe circuitul G62 tocmai pentru a rezolva problema pornirii la cald.

Si daca avea problema pornirii, in momentul deconectarii rezistentei, fenomenul ar trebui sa apara din nou. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, este un artificiu care se face sa ajute pornirea la cald, la fel a fost si la mine numai ca valoare rezistentei puse a mine era mai mica astfel indica frecvent 30 de grade apx,

florin rezistenta pacalea ECU , dar nu ca era mai cald afara ci ca era frig astfel bujiile erau actionate mai mult chiar si cu motorul cald.

De tras intradevar parca trage o idee mai bine, dar consumul isi spune cuvantul

O sa aiba cat de repede din nou probleme la pornire, dar numai la cald, acum iarna si mai ales pe frigurile astea mari nu prea se simte , sa se mai incalzeasca putin si vedem pe urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

greseala mea - si daca nu va sarea in ochi, nici nu sesizam.

Multumesc de corectare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant si eu am problema cu pornirea grea la cald si am experimentat putin, la 80 -90 de grade temperatura reala a motorului am montat un potentiometru in locul senzorului de temperatura partea pentru ecu si lam pacalit ca ar avea 30 de grade si deabia atunci a pornit bine la cald.interesant ca bujiile incandescente nu intra in functie decat pe la -5 grade ,nu stiu daca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si atunci cu o baterie noua de ce porneste la sfert? ce treaba are acel senzor de temperatura, fie ca este de apa sau motorina, cu pornirea usoara/grea la cald? eu zic ca totul este din amperaj si turatie, probabil daca unul dintre acestea la pornire este foarte jos porneste mai lung deoarece nu se injecteaza nimic. cum acestea sunt in parametrii si injectoarele incep sa lucreze ca in prima zi.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cantitatea Injectata se face in functie de temperatura si turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci inseamna ca este o uzura a pompei de injectie pe care ecu nu are cum sa o compenseze din moment ce la scanare nu apare nimic din punct de vedere electric sau electronic.acum o sa fiu putin off-topic dar este probabil ca aceasta pornire grea la cald sa aibe legatura cu faptul ca undeva intre 2000-3000 rot/min la mersul in gol acceleratia fiind tinuta constant motorul incepe sa functioneze intrerupt si sa scoata fum albastru eu banuiesc ca tot din pompa de injectie face asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
catalinpaun1998

trecut 6 luni de cand am schimbat platoul de carbuni de la electromotor si pornirea la cald tot foarte bine asta pt cei care spuneau ca nu e rezolvare de durata schimbarea periilor ci resoftarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sezonul rece e normal sa porneasca bine.

Sa postezi impresiile cand afara vor fi macar 10-15 grade iar motorul la 80-90 grade... :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 luni nu e de durata, te asteptam peste 1-2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca am rezolvat problema pornirii la cald dupa schimbarea bateriei.Dupa cele multe minus grade care au tot fost noptile si zilele trecute, nici a mea n-a mai vrut sa porneasca, astfel ca am schimbat bateria cu una noua.Pe masina era bateria de fabrica de 80Ah si am luat una din aceeasi gama Silver de 85AHh.Dimineata mi-a dat cineva curent si am umblat apoi in jur de 2,5 ore prin oras.Am oprit motorul iar la repornire s-a scuturat si a a pornit chinuit, asa cum pornea de obicei la cald,desi afara erau -12.Dupa inlocuirea bateriei cu cea noua, am oprit masina de cateva ori si a pornit la sert de sfert!!!... Deci, tind sa cred, cel putin in cazul motorului meu, de fapt, sunt absolut convins ca, de vina a fost bateria.Daca nu venea frigul asta naprasnic cred ca mai mergea pana iarna viitoare, evident, cu porniri din ce in ce mai groaznice la cald.De altfel, eu am dat jos imediat electromotorul la aparitia acestor simptome de pornire greoaie la cald, insa, chiar electricienii mi-au spus ca nu au ce sa schimbe in el intrucat arata impecabil (inclusiv carbunii!).

Sper sa nu ma pripesc, dar prea coincide acum pornirea usoara la cald cu schimbarea bateriei si sfatuiesc pe cei care au probleme similare, si evident, care sa nu necesite resoftari, asa cum e cazul tipului meu de motor, sa lase masina pana cedeaza ceva.Eu am spus ca ceva trebuie sa crape in legatura cu acea pornire greoaie la cald si spre norocul meu se pare ca a fost bateria de vina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu a mai schimbat chiar nimeni bateria masinii si sa fi scapat de pornirea greoaie la cald, dupa aceste geruri naprasnice? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu, inainte de gerurile astea, si acum porneste fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa ne tineti la curent ... dupa ce trece o perioada de timp 3-6 luni ...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbocip,

De ce acum porneste masina la sfert de sfert la cald, dupa schimbarea bateriei, si de ce ar trebui sa ma astept la altceva peste 3-6 luni?Asta dupa ce am dat si electromotorul jos (anterior schimbarii acumulatorului!), iar electricienii mi-au spus ca electromotorul este impecabil si ca ei baga mana-n foc ca pornirea mai greoaie la cald nu are legatura cu el.L-au si tacanit pe banc de cateva zeci de ori si n-a dat niciun rateu, deci excludem si electromotorul din discutie.Ce mai ramane?Remaparea, insa, in cazul motorului meu, se exclude din discutie, fapt confirmat personal de Voinea, care mi-a spus ca la AVB nu este o problema care sa se rezolve prin modificarea softului!! ... Si-atunci, intreb eu,de ce ar trebui sa ma astept la altceva peste nu stiu ce interval de timp, cand este mai mult decat evident ca,problema este rezolvata.

Intr-adevar, o ciudatenie exista pe undeva, si anume, cum o baterie obosita porneste la sfert un motor rece, ca mai apoi, dupa ce presupunem ca se mai incarca in timpul mersului, nu are putere sa invarta si sa porneasca un motor cald! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!