Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Da, mai pacaleste un pic electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am si eu probleme cu pornirea: am observat ca doar atunci cand e motorul cald se intampla sa nu mai porneasca decat daca o misc putin de pe loc. pun contactul, dau la cheie si nu se invarte nimic. o imping putin, dau la cheie si porneste. sa fie carbunii de la electromotor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am facut o revizie la electromotor,colectorul era negru,clar contactul cu periile era imperfect.doua zile a pornit bine apoi iar s-a prostit.acum am de gind sa schimb tot platoul cu perii deoarece erau cam la limita.daca nici cu perii noi nu merge am sa iau o alta baterie,mentionez ca ie originala a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vei trece prin toate etapele astea: baterie, electromotor etc si pana la urma tot la modificare soft ajungi. Dar cu ce pret? Timp pierdut la mecanic, nervi, bani cheltuiti fara rezultat...Merita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am un amic care are tot un a3 tdi tot bkc,dar coupe din 2004,a naibii ii porneste la cald cum atinge cheia in contact.nu mai inteleg....am comandat platoul de carbuni .va tin la curent daca ie vreo diferenta dupa schimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marianu - ce turatie iti arata pe VCDS, cand dai la cheie si porneste greu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc chestia asta,am inteles ca o masor pe engine pe value block 1,scot mufa de la injectoare si dau la automat nu?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoți mufa de la bobina de inducție, glumeam :lol:

Despre ce mufa ar fi vorba?

BTW, cine e apt pt recodarea asta in Timișoara? Precizez ca e la mine e varianta mai nasolă, ca trebuie scoase chipurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic:

Inseamna ca ai 1.9TDI 90HP ALH 038906018AE

Trimite-mi ECU si te rezolv eu :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turatia la pornire cred ca este de vina la toate, ca atunci cand invarte mai mult acul este undeva jos de tot si apoi in momentul cand porneste imediat sare la 800 rpm. daca ar merge din prima acolo sus ar smulge cheia din mana.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa invarta electromotorul cu 800 rpm? Crezi ca poate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de oferta, eu am si tuning la ea(asa a venit din DE), si sincer nu am incredere in nimeni si nimic sa il trimit pana la tine, la cum au grija astia de lucruri, plus ca poate il si pierd.

Chestia ca motorul merge f bine cand merge, consum excelent, cu toate ca am si duze mai mari si daca as pierde rahatul ala de "cutiuta" nu mai are nici o valoare.

Cam care e riscul de a peride "chipul"(dump-ul) care e acum in eeprom? un checksum error, niste pini rupti..etc?

Ar fi foarte simplu daca ai fi mai aproape as merge personal.

Da, e 38906018AE.

post-34985-0-20841200-1323884444_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt riscuri sa pierzi chiptuningul. La tine se intervine in plus la o harta celelalte raman intacte. Daca este lucrat cum trebuie chks se corecteaza automat.Cum deja ia chiptuning, nu mai trebuie sa inlocuiesti memoriile ci doar sa le citesti, modifici, rescrii. Pinii la memoria tip PLCC32 nu prea se rup dar exista riscul sa nu fie lipiti bine. Dar poate ai puse socluri si atunci e mult mai usor...Dar hai ca suntem foarte offtopic...mai vorbim pe privat

Sorry inca odata de :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa invarta electromotorul cu 800 rpm? Crezi ca poate?

poate nu chiar 800 ca la relanti dar undeva pe aproape, asa pe cheie lunga turatia sta undeva jos de tot si cum porneste imediat urca. desi fara ca injectorul sa pulverizeze motorina nu se intampla nimic, chiar de invarte asta si cu 1000.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia la care invarte electromotorul e de 100 si ceva de rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta ma gandeam, cand invarti motorul manual, face compresie cel putin pe un cilindru si e greu daca nu imposibil pt. un electromotor de putere mica sa invarta motorul TDI la 800 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam undeva pe la 300 si cand el nu mai poate asta, porneste greu, cu toate ca daca softul ar da comanda la pompa de injectie, ar porni animalu'.

Ce nu inteleg ,daca vede ca nu poate, de ce intr-un final totusi ii da injectie, dupa ce m-am plictisit ? teoretic ,daca e din soft, n-ar mai trebi sa porneasca pururi, daca nu atinge pragul de 300rpm, (sau cat o fi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pt. ca pana te plictisesti tu scade temperatura motorului? :)

Sa zicem ca 300 rpm se cere la 70 Celsius si electromotorul nu mai poate, dar la 40 Celsius se cer doar 250 rpm si atata inca poate

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci azi am schimbat periile de la electromotor,platou cu totu plug-n-play,de la bosch,52 lei,vreau sa va zic ca ating cheia in contact si porneste.acum sa vad cit va tine minunea.bine ca nu am luat alta baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca si cu bateria veche porneste la rece la sfert degeaba schimbi bateria ca nu prea ajuta. asta cu periile si platoul ar trebui sa o fac si eu, sa vad apoi cum se comporta, insa trebuie sa gasesc intai meseriasii, ca mecanicul desface si numai un electrician cred ca poate sa schimbe ceva pe acolo prin electromotor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ie foarte simplu sa il desfaci,dai numai partea cu rotorul jos,ai 2 suruburi cu cheia de 7.daca vrei iti detaliz pe pm cum si ce trebuie sa faci.io unu m-am saturat de meseriasi in care nu ai incredere in ceea ce fac,de aia am invatat singur sa imi fac reparatiile. un pic off topic cumnatu meu si-a schimbat distributia ,1.nu i-a pus cureaua noua ci alta curea si 2.i-a cazut motorul din suport ca nu i-au strins bine suruburile si freca cureaua de suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!