Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Cel mai bine este sa verifici daca exista vre-un update (original) pt. masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici ei nu prea stiu exact unde e problema.. si diferea de la masina la masina.... oricum..,. problema poate fi de la demaror , baterie, injectoare,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot e bine daca sunt mai multe piese implicate, cel mai aiurea era daca o piesa de 2 lei era vinovata.

:)

asa daca poate sa fie si aia si aia si aia suntem pe drumul bun, ca sunt mii de piese implicate intr-o masina, insa este cam nasol ca loganul tatalui meu porneste la sfert si la cald si la rece si golful doar la rece.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar cam rusinica pentru VW o sincopa ca asta.Cred ca ne apropiem de ce a spus ondin, anume sa pacalim putin ECU sau mai bine zis sa-i dam de inteles ca masina trebuie pornita din cheie, astfel incat sa-i dea cata motorina trebuie/ cate turatii ii trebuie electromotorului.Eu am inceput sa-i pun contactul o data, apoi il iau apoi il mai pun odata stau 4-5-10 secunde, apoi ii dau cheie si vad ca a cam luat-o la sfert, chiar si calda.Bizar rau!!O sa mai incerc o perioada metoda, daca nu devina o regula, merg si la upgrade de soft, banuiesc ca, o alta frectie la picior de lemn!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu softu modificat sigur porneste la sfer... dar o sa ai probleme cu volant... ca de la asta a inceput initial Bug-ul asta..... fabrica a obs ceva si a facut niste limitari la pornire... care pe parcurs au degenerat :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca fabrica a sesizat disfunctionalitatile, si le-a asumat, si a remediat bug-urile prin crearea unor update de SW. De regula s-au facut ,,service campaigns,, si pt. probleme hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandati un upgrade de soft sau nu?Volantei nu vad ce i-ar putea afecta din moment ce pornesti cu ambreiajul calcat! :unsure:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coroana nu e pe volant? degeaba calci ambreiajul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishulake

Inainte de a lua in calcul update-ul de soft original, trebuie sa stii daca acesta e disponibil pt. motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara am si eu un 1.9 tdi cod afn si sunt curios de ce la cald porneste greu dar daca il pornesc in panta lucru care este contraindicat porneste intr-un metru, sa fie problema tot de soft sau altceva.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in panta te referi ca lasi masina libera la vale cu contactul pus si apoi selectezi treapta a 2-a si lasi ambreiajul?

nu este indicat deloc sa o pornesti asa.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu ca nu este indicat sa o pornesti asa dar am incercat asta pentru ca de invartit electromotorul eu spun ca il invarte cu turatie suficienta dar tot porneste greu la cald, am sa masor si turatia cu care se invarte motorul cand actionez electromotorul si am sa ma duc sa curat si sistemul de injectie cu solutie si daca nu rezolv mai departe am sa astept sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalinpaun1998

schimba carbunii la electromotor si mai vorbim

aveam pornire foarte grea la cald , electromotorul invartea zic eu destul de bine

si cateodata pornea cu zgomot mai mare

carbuni i am gasit cam la jumatate dar erau cam exfoliati la capete

schimbat carbuni si porneste la sfert la cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat carbuni si porneste la sfert la cald

Salut

"Te asteptam cu detalii la primavara sau la vara."

citat din post #571... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

am citit si aici ma incadrez si eu..golf 5 1.9 tdi fabricatie 11.2004 porneste foarte foarte greu la cald am citit si vreau sa incerc si eu cu softul am primit recomandari pentru Colegul Voinea dar eu sunt din Brasov..cineva sa ma ajute din Brasov?ceva recomandari?..

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

somoso,

Incearca la Porsche sa vezi daca exista upgrade disponibil pentru motorul tau!!Costa doar 82 de lei acel upgrade si posibil sa dispara acea pornire grea la cald.Merita dat 82 de lei inainte de a face alte cheltuieli serioase! :icon_thumright:

Eu inca n-am apucat s-ajung, insa voi face si chestia asta inainte de a schimba carbunii!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au si pentru cel de 90 cp vreo versiune de soft? sau numai pentru 105? oricum decat sa pice apoi volant mai bine il las asa ca m-am obisnuit sa se uite toti la mine cand pornesc cu el cald.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ,am o problema (seat leon 2008 1,9 tdi 105 cp resoftat tip motor BXE ) asemanatoare cu cele de mai sus. Porneste cam greut la cald si se tureaza in timpul mersului ---- 860 RPM (valori normale ) pana la 920 valori anormale asta cand sta pe loc. Colac peste pupaza mai porneste si ventilatorul aproape de fiecare data .

Pe dignoza nu-mi da nici o eruare . (VAG 805)

Debitmetrul este in parametri

Senzorul de motorina este ok

Senzori de de temperatura ok

Astept sfaturi si pareri ...

Modificat de catalin B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu din cauza asta a facut fabrica limitari la pornire? au zis ca mai bine porneste mai greu la cald decat la sfert dar apoi sa tot schimbi volant ca uleiul si filtrele. important este sa porneasca, poate sa dureze si 15-20 de secunde ca le castig apoi la demaraj.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalin B., intrebare: ai climatornic? daca da se pare ca pe modul auto ar fi normal sa iti porneasca electroventilatorul chiar si iarna,.. poate datorita modului auto cand cupleaza compresoru de clima, iti creste usor turatia ..?

-de cand iti face asa masina?(ma refer la variatii in turatie si pornire ventilator, partea cu pornitu greu la cald s-a mai discutat in sectiunea TDIForum, vezi poate gasesti sfaturi acolo)

http://vwforum.ro/topic/32491-probleme-cu-pornirea-la-cald-motor-tdi/

-Esti sigur ca VAG idiagnoza iti mai arata ceva util dupa resoftarea motorului?ce fel de resoftare s-a facut?

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar dc stai pe modul auto nu va pleca compresorul de clima deci nu va porni nici electroventilatorul de clima, sub 4 grade nu mai pleaca compresorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si io ma laud cu o pornirea lunga la cald,am incercat codarea ecu pe cutie automata si porneste la sfert.astept un pic de caldura ,cred la primavara :frigbaitata: ca acum nu prea am curaj sa ma aventurez la reparatiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cum iti merge masina (tr. I-a si aIIa ) dupa ce ai facut recodarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu am lasat asa definitiv,am incercat sa vad doar daca aia ie pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!