Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Electromotorul invarteste in continuu, dar parca scapa volant, iar daca in acel moment tin mana pe cheie porneste, adica parca o prinde dupa ce tinde sa o scape!Ceva de genul asta!Electromotorul se aude invartind in continuu, nu are el nicio sincopa!Iar volant nu vad cum ar putea fi pusa gresit din moment ce are acele suruburi de fixare exacta!

Problema este ca am dat electromotorul jos, l-am curatat de praful de la carbuni, carbunii sunt la 3 sferturi din viata, rotorul este neuzat, joc in bucse nu avea, dar am schimbat bucsa din capul axului, asa ca sa schimbam ceva in el!Singurul loc mai dubios a fost axul unde se plimba bendixul in aceea miscare du-te-vino, si anume, bendixul parca se poticnea putin pe acel ax.Am curatat la perie acel ax si l-am gresat foarte putin (la insistentele mele, deoarece electricianul mi-a spus ca acel ax nu se greseaza deloc!!), iar rezultatul a fost ca masina a pornit repetat,pe loc,de vreo 20 de ori la sfert!Dupa 2-3 zile iar a inceput sa porneasca mai greoi la cald!!Sa fie oare din acel ax de la bendix toata tarasenia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, in aceste cazuri e foarte important sa stiii interpreta simptomele. Daca ai auzit/simtit asa ceva acolo, nu mai trebuia sa aduci in discutie filtre, ulei, etc. :blush:

Despre volant, am spus ca are el o problema (din fabricatie) la coroana. Exclus sa nu fie montat corect. Zbura demult de-acolo.

Revenind, eu n-am mai intalnit astfel de comportament la electromotor. Dar daca spui ca se simte acolo o portiune unde agata, tot ce se poate. Cand s-a descoperit ca agata, avea furca montata sau cu ea scoasa? Pentru ca e posibil sa agate furca undeva, poate chiar pistonasul in bobina de cuplaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Agatarea se simtea la mana, adica undeva pe la mijlocul axului, bendixul se opintea putin!Dupa cosmetizarea electromotorului, electricianul a pus fire pe electromotor si l-a verificat la banc, iar bendixul arunca foarte bine!In privinta volantei, ma indoiesc ca ar fi vorba de defect de fabricatie!Doar nu e facuta la Topoloveni, desi...Tind totusi sa cred ca dupa cum suna in momentul acelei scapari, tot de acolo este toata problema!Posibil ca bendixul sa loveasca cumva dintii volantei fara a-i prinde din prima!Dar de ce la rece nu rateaza niciodata?! :blush:

Bobina de cuplaj este cumva starter-ul?Ptr ca aceasta piesa nu se poate verifica!Ea ori functioneaza ori nu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cel mai probabil "buba" e la contactul dintre coroana si bendix. Stiu eu... sa nu fie perfect rotunda, etc... La cat de problematice sunt mai nou produsele aftermarket, te poti astepta la orice...

Daca materialul e prost, la cald se dilata si e posibil sa nu mai nimereasca la fix pinionul din bendix.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,

Cum mama naibii sa greseasca astia la executia unei volante, ca doar nu o fac manual!?Se fac si astea pe niste utilaje industriale, roboti etc!Doar nu le olaresc nu?

Iar fabricantii de volante ptr VW-Audi sunt numarati pe degetele de la o mana!Doar am luat Sachs, asa cum scrie si pe cea de echipare OEM!!!

Sunt 100% convins ca de-acolo este buba!Ca o fi volant,ca or fi dintii de la bendix, sau ceva acolo, la intalnirea acestor componente nu se pupa cum trebuie si necesita ajustarea din cheia de pornire a masinii!!

Sa aiba oare dinti mai multi sau mai putini volant noua decat cea veche??Parca i-am numarat cu Cipos inainte de monta noua volant!

Naiba stie!Bine ca porneste!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe injectoarele vechi oringurile au fost schimbate de 2 ori in cateva luni doar cu oringuri originale VW (adica acel kit de reparatie pt injectoare). Chiar si dupa ce le schimbam pornea la fel de greu. Rezistenta a fost pusa pe un fir la senzorul G81, da. Acum totul e normal, rezistenta scoasa, senzorul schimbat, la fel si injectoarele. Nu stiu ce sa zic, probabil injectoarele nu erau pt masina mea, am sa verific codul si va anunt. Cert este ca cele care le am acum sunt luat de pe un Passat cu acelasi cod de motor ca al meu AVB, am fost de fata cand au fost scoase. Problema e alta, la inceput masina pornea chiar si cu injectoarele vechi fara probleme. Probabil o fi fost din cauza senzorului G81.

Acum totul este super ok, masina merge mult mai lin si ajunge la viteze mari foarte repde.

Daca stie cineva de ce pornea masina bine inainte, fara a lua in calcul acel senzor defect, poate posteaza sa ne lumineze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabricantii de volante ptr VW-Audi sunt numarati pe degetele de la o mana!Doar am luat Sachs, asa cum scrie si pe cea de echipare OEM!!!

Si ce daca? :huh:

De unde stii tu pana la urma cine e adevaratul producator? Cat despre Sachs... dupa cate am vazut la viata mea... nu mai recomand decat OEM.

Poate ai o problema la bendix poate la furca, poate la coroana. Dar e clar ca e in acea "zona". Asadar... ce sa fie? Incepi cu ce e mai ieftin, nu? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Cosmin!

Dar ce inseamna OEM?Adica acea piesa OEM (adica vechea volant) a fost tot Sachs si era identica cu ce am cumparat eu!Adica nu pricep cum naiba vine treaba asta!!Doar nu sunt fabrici de piese care produc ptr echipare originala si fabrici care produc gunoaie ptr eventuale defectiuni ale pieselor OEM!Cred in teoria conspiratiei in general, dar parca nu-mi vine sa firme mari,consacrate s-ar face de rahat!Ptr ca in fond ei obtin pretul pe care-l doresc din derularea acestei afaceri!

In fond ai dreptate!Trebuie sa le iau prin eliminare, cu ce e mai ieftin!Clar!

Acum pe bune ce, intelegi prin OEM?Piesa cumparata de la reprezentanta?Ptr ca eu sunt convins ca nici astia la randul lor nu vand altceva produs de vreo fabrica speciala!!Vand aceeasi volant pe care am cumparat-o si eu din alta parte!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot discutat despre asta si in special eu am tot repetat: Nu se compara nici o piesa AM cu una OEM. Eu m-am convins pe pielea mea, de la bujii, la senzori, amortizoare, ambreiaj, burdufe de planetare, comutatoare, s.a.m.d.

PS: OEM inseamna tot ce cumperi din reprezenta. Degeaba cumperi volant SACHS din magazin. Are alte standarde de calitate fata de cele distribuite prin furnizorii oficiali. Depinde de norocul pe care il ai. De ce crezi ca au un pret astronomic cele OEM?

Cu alte cuvinte, NICIODATA un volant SACHS AM nu va fi la fel calitativ cu unul OEM. Nu spun ca e si cazul tau, dar daca vrei imi asculti sfatul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte interesant ceea ce spui. Nu am stiut si nici nu as fi banuit asa ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, si masina din semnatura are aceleasi simptome, porneste greu la cald iar la rece ...........non problem , imi fura cheia din mana. Sunt multi care se vaita de acest defect......un amic vorbea ceva de reglaj , pe tester, din pompa de motorina, dar nu prea mai stiu ce sa cred. O sa merg pe tester sa vad ce iese, dar nu imi pun prea mari sperante in tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai citi topicul ai vedea ca s-a discutat care e cauza problemei si cam toate solutiile care duc la rezolvarea ei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adrian001: daca m-as lua dupa tot ce scrie in topic, ar treb sa schimb baterie sa desfac injectoare sa verific oringurile , sa desfac volant, sa desfac electromotorul, sa desfac pompa de injectie, si etc..............nu ti se pare ca e c-am mult?? Treb sa desfac toata masina ca sa remediez un defect??? Hai sa fim seriosi. Sa nu fiu inteles gresit, sunt sfaturi utile in topic ca si pareri dar............fiecare face ce considera de cuviinta ca e bine ptr masina lui. Deja devenim off topic.

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata Testerul ti-ar putea da macar un indiciu de unde sa incepi sa cauti defectul. La mine au fost ori injectoarele (pe care le-am schimbat) ori din senzorul de temperatura al motorinei. Ideea e ca s-a rezolvat problema. La Golf 5 e posibil sa ai nevoie doar de o resoftare si nu mai trebuie sa desfaci toata masina :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@housenet : ms mult ptr sfat, a mai fost resoftat motorul , a mers totul ok vreo 1 luna dupa care a reaparut, o sa mai incerc odata resoftarea si sa vedem, daca reapare ...............sa vad de unde incep cu remedierea defectului. :) La tine s-a aprins vreun martor in bord cand ai intampinat problema asta???? O seara placuta.

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost resoftat pentru pornirea la cald sau ciptunning? O adaptare ai incercat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vag com-ul.....

Pe bune? Nu stiam!

Ce adaptare? Unde? Cum?

M-am prins si eu ca se face cu Vag-Com, ce dreaq!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face omadaptare a unui parametru dein engine cu VCDS pentru pornirea usoara la cald. Cum se face? O sa afli la fel cum ti-au spus si cei care o fac din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Post dublu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rata Nu imi aparea nici un martor in bord, doar din cand in cand se aprindea martorul ESP, asta probabil doar cand mai avea cate o eroare. Dar cand era motorul cald nu mai voia sa porneasca, puteam sa dau la cheie o ora ca nimic. Pana nu se racea nu pornea. Prima data cand a facut figura asta eram undeva unde nu aveam semnal la tel :blink: . Credeam ca ma intorc pe jos acasa. Dar dupa vreo ora dupa ce s-a mai racit motorul a luat-o din loc ca si cum nu ar fi avut nimic. La tine poate e nevoie de resoftare pt pornirea la cald. Sunt aici pe forum informatii despre problema asta la Golf 5. Intreaba-l pe dl. Voinea, sigur te poate ajuta . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vb cu Voinea, dar deocamdata am mai vb cu un nene priceput care m-a mai rezolvat cu o eroare la climatronic , si o sa mg zilele astea la el sa vedem ce zice, daca nu rezolv cu el ...............sigur ajung la Voinea. Nasol sa ai probleme cu "ditamai" VW-ul , si in loc fara semnal...........faza e comica dar nu as vrea sa fiu in locul tau vreodata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la tester, nu s-au gasit erori, totul lucreaza in parametrii, am fost sfatuit de "nenea" sa curat EGR-ul, si daca tot la fel se comporta pornirea la cald, sa verific distributia. Cum a ajuns la concluzia Egr : mi-a scos furtunul gros care intra in valva si masina a pornit la cald fara probleme, cum punea furtunul , pornea greu..................macar sa fie asta probl. O sa fac si operatiunea asta dar astept ajutorul colegilor cu sfaturi (am cerut ajutor in topicul special ptr EGR). Va tin la curent , daca tot la fel se comporta dupa curatarea valvei EGR. O seara buna tuturor.

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!