Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Ai putea sa faci ce a spus Swat Cat mai sus, care este o solutie destul de ok, adica palesti ECU doar in momentul pornirii .... E clar, problema la tine e tot softul si ai putea sa il schimbi dar nu stiu daca la Passat B5.5 merge resoftata prin mufa OBD, trebuie sa desfaci fizic ECU ... eventul colegii care au mai mult experienta pe parte de soft-ECU te pot lamurii cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

te ajut eu din softul masinii sa faci modificarea (sunt si masini din 1998-1999 cu problema dar si mai recente 2004-2006-2008 .Cu putina migala toate se pot face din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La un motor BXE nu este nimic in grupul 01 pana la 05.. e oare alt cod de login?

Daca porneste greu si la cald si la rece poate fi de la filtrul de motorina?

Si ultima chestie.. daca te zdruncina destul de tare in momentul cand a pornit (ca si cum se misca motorul din tampoane) de la ce poate fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@ EsTeTicu - totul se rezolva daca ai bani de dat, chiar si aici pe forum.

:))

Gratis, din pacate, gasesti rezolvarea doar daca stapanesti cat de cat limba engleza.

:blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema de pornire la cald o am si eu.Dubios este ca a coincis aparitia acestei porniri mai lungi la cald, cu schimbarea volantei si a kit-ului de ambreiaj.Tot atunci am schimbat si distributia, dar si uleiul cu filtrele.Distributia iese din discutie ptr ca e pusa la punct corect.Am fost sfatuit sa dau jos si electromotorul, cum ca de acolo ar fi buba.Nici pomeneala.Electromotorul a fost dat jos, curatat, schimbata o mica bucsa de alama in capul axului si cam atat ptr ca arata impecabil.

In momentul cand dau la cheie s-o pornesc (dupa ce se incalzeste bine de tot prin oras) trebuie sa tin de cheie si parca se opinteste in acel moment.Adica, daca in momentul acela dau drumul la cheie, masina se opreste.Daca tin mana pe cheie, parca putin se scutura dar porneste.In acel moment in care are acel scuturat, parca ceva scapa si nu agata ca masina sa porneasca.Iar eu cred ca acel ceva este ori lipsa de alimentare suficienta (deci pompa motorina rezervor imbacsita sau ceva dubios cu filtrul de motorina) ori parca bendixul nu ar agata din prima dintii de la volant si trebuie sa tii mana pe demaror pana agata pe volant.Asta e ce-mi da mie prin minte!La senzori si rahaturi de genul nu ma gandesc ptr ca incepe sa ma doara capul!Pe astia greu ii dibuiesti!

Iar rezolvarea prin adaptarea softului este parca prea costisitoare.Prefer sa mai stau ceva vreme pana-i dau de cap decat sa platesc un pret chiar piperat ptr o astfel de operatiune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca e calda... si o opresti.. si in 30 secunde o pornesti... cum porneste?

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste uneori la prima cheie, adica la sfert, alteori trebuie sa tin mana o secunda in plus pe cheie.

De ce ma intrebi?Ai vreo idee sau vreo banuiala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

mishulake> eu as da vina pe distributia nepusa corect. 1) modelul tau de motor nu are de obicei problema cu pornitul bine la rece si greu la cald 2) problema clar ti-a aparut dupa aceasta revizie mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar consumul la ralanti sta pe 0.6 - 0.7, porneste la sfert cand e rece motorul, cand porneste mai greu la cald nu scoate gram de fum, masina merge si suna impecabil ca zgomot de motor,iar de cand am schimbat distributia am facut vreo 10.000 de km.Apareau alte belele daca nu era pusa la punct!Ca sa nu mai spun ca distributia mi-a facut-o Cipos, pe care eu ma gandesc sa-l exclud din ecuatie ptr ca are mare habar de ce face!

Ce ma sfatuiesti sa fac sau sa verific? Sa verific putin avansul sa vedem ce ne arata?Enlight me Mr.Voinea! Pleeeease!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca voinea stie ce reprezinta graficul... si aici poate sa fie o problema

post-4720-1283853347_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as suspecta senzorul de pozitie al axei cu came. Ori s-a miscat, ori e defect. Nu e nevoie sa-ti dea eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca se deregleaza senzorul axei cu came masina functioneaza defectuos si cu zgomote mari!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e de la distributie sau senzor axa cu came.... pe canalul 4 si sync angle trebuie sa fie peste +/-3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica vrei sa spui ca daca avansul sare peste +3 si sub -3 ATDC si BTDC distributia a fost pusa prost sau nu a fost reglat avansul dupa punerea distributiei?

Lumineaza-ma si pe mine, te rog!Pai la PD-uri am inteles ca avansul nu trebuie reglat ci se regleaza singur.

Deci daca sare de acesti parametrii care ar fi cauza pe scurt ca tot nu pricep?!

Repet inca odata, masina merge grozav, nu scoate fum, nu are consum marit, nu e zgomotoasa si nu bate nimic suspect!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era vb ca sa depistezi daca e de la distributie... valoarea e proportionala cu decalajul dintre vilbrochen si axa cu came...

ea de obicei nu se regleaza.. dar cand e diferentsa mare... se poate face ca la pompa mecanica sa o aduci cum trebuie...

cand e valoare aia |mare| cunsumul instant e mai mare si posibil sa aiba probleme de pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Nu am apucat sa mai postez chiar daca am fost online, am citit regulamentul pana acum :) :lol: :lol:

Gata cu gluma :)

Am rezolvat problema pornirii greoaie la cald. La mine a fost nevoie sa schimb toate injectoarele, senzorul de temperatura al motorinei si a fost scoasa si rezistenta care facea calculatorul sa vada motorul rece pentru a porni usor. Acum porneste la fel de repede "doar cat ii arati cheia" :)

Cand motorul e rece nu mai sare turatia peste 1200 cum facea inainte, consumul a scazut si el si cam atat, sper sa nu mai fie probleme. Erori nu mai are de nici un fel, azi am facut ultima scanare.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La injectoarele tale de vina erau o-ringurile. Senzorul de temperatura, DA, corect.

Dar care e "rezistenta care facea calculatorul sa vada motorul rece pentru a porni usor" ? :)

Cumva senzorul temperatura motorina (G81) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezistenta pusa de el e de 3,6k si pe VAG-COM arata temperatura motorului de 9 grade C. De atunci porneste "doar daca ii arati cheia" cum spune mecanicul :)) .

Super tare acest forum!!! :)

Bafta si drive safe ;-)

REzistenta pusa in locul lui G62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

housenet daca ai pus rezistenta aia la G62 nu inseamna ca ai tot timpul temperatura pacalita => ai "socul tras" tot timpul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu!

Am verificat avansul, care este 0.00 (rarisima aceasta valoare dupa ce schimbi distributia, deci excludem punerea la punct a distributiei!), am schimbat filtrele si uleiul, iar de cand sunt temperaturile acestea mai scazute chiar si in timpul zilei, nu mai am probleme cu pornirea la cald!Adica porneste la sfert chiar si dupa ce umblu foarte mult in oras!

Tind sa cred ca este ceva pe la electromotor!Nu stiu ce, un carbune, da rotorul scurt...?Mai mult de atat, am inteles ca la acest tip de motor pornirea grea la cald nu se datoreaza softului, deci nu asta este cauza.Posibil sa fie senzorul acela care masoara temperatura motorinei?Sau nu are nicio legatura functionare si rolul acestuia cu pornirea mai grea pe timp de vara torida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce invarte bine, nu ai treaba cu electromotorul.

Senzorul G81 nu te impiedica sa pornesti bine la cald.

Sa nu ai probleme la injectoare (o-ringuri).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am inteles ca daca ai probleme la o-ring-urile de la injectoare, iti porneste greu si la rece.Ori la mine porneste la sfert la rece intotdeauna!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intotdeauna. Depinde de o-ringuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus in posturile anterioare pe undeva, ca in momentul pornirii mai greoaie la cald, caraia ceva, in sensul ca parca nu agata bine electromotorul volant ca sa o invarteasca.Parca scapa volant!Dar daca tineam mana pe cheie in continuare, o ajutam si pornea imediat!

Mi-e teama sa umblu la o-ring-uri ptr ca am inteles ca, dupa schimbarea acestora trebuie facut un reglaj la injectoare si mi-e teama ca nu mai iese cum trebuie acel reglaj!

Si parca prea a coincis aceasta pornire mai grea la cald cu schimbarea volantei si a ambreiajului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai sa ne intelegem. Adica se aude/simte ca si cum s-ar poticni electromotorul intr-un loc anume in timpul rotirii sau efectiv scapa pe coroana volantei?

Asta n-avea nici o legatura cu uleiul sau filtrele. Cu atat mai putin cu injectoarele.

E posibil ca noua volant-a sa aiba ceva probleme la coroana, chiar putin deplasata inspre cutie.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!