Jump to content

Pompa De Benzina


G60
 Share

Postare recomandată

cam asa ceva. cu gpl e ok dar nu o sa ai aceleasi performante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Costin

asta stiu si eu:( Desi principalul obiectiv a fost cresterea performanelor motorului... acu tre sal fac sa mearga cat de cat bn.. 

Uite... poate ma poti ajuta cu un sfat... In primul rand motorul nu ,merge prea rotund la relanti.. iar daca merg cu ea constant pe la 1800 - 2000 de ture merge in suturi ... si da in nas... dar ... daca ii dau acceleratie trage...si nush exact care e cazuza... desii stiu ca pompa nu baga presiunea dorita.. dar poate fii si pompa de inalte:| 

Tias fii recunoscator daca ai putea sa ma ajuti cu o parere sau ceva! 

MS :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar tu ce motor ai? 8v injectie mecanica (k-jetronic) sau electronica (digifant) pentru ca pompa de beniza originala la k-jetronic e mult mai scumpa de 600 lei, 600 lei mai degraba e la digifant... alin vorbeste despre injectia mecanica, care e mult mai pretentioasa decat electronica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are injectie mecanica, masina e din 1984 GTI in 4 usi daca e cea care cred eu :).

Daca "trage pana in limitare" cum trebuie pompa baga ceva presiune, poate nu cat trebuie dar nu ar cauza problemele descrise de tine.

Informeaza-te despre injectia asta, sunt multe alte locuri de unde poti sa ai problemele descrise de tine (WUR, distributor benzina, valva auxiliara aer, furtune si vacuumuri pe unde poate trage aer fals etc.)

Gasesti multe info pe net, manuale - CIS injection, K-Jetronic injection 

Modificat de ment
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alot of times the disc alignment in the Kjet is very important and the fuel distributor should be cleaned and checked regularly. As far as the in tank pump, you can use the one from an audi 80, or any 1.6 and up since it is only rated to 3.5bar. Increasing the pressure above this can cause the car to have problems at lower RPM or run extremly rich since it cant effectively meter the additional pressure. Volume can be increased but pressure should be avoided. ;)

 

O mulțime de ori alinierea disc în Kjet este foarte importantă și distribuitorului de combustibil trebuie să fie curățate și verificate în mod regulat. În ceea ce privește în pompa rezervor, puteți utiliza unul de la un Audi 80, sau orice 1.6 și în sus, deoarece este evaluat doar la 3.5bar. Creșterea presiunii de mai sus acest lucru poate provoca mașina aibă probleme la turatii mai mici sau de a rula extrem de bogat deoarece cant efectiv metru presiune suplimentară. Volumul poate fi crescută, dar presiunea trebuie evitată. ;)

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca intai sa reglezi avansu, sa nu fie aiurea. asa am patit cu golful (carburatie) al unui prieten, pana nu ia facut avansu pana in 3000 rpm accelerat normal numa asa mergea. daca o luai in scurt mergea impecabil.

Modificat de alyn_xwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

If you understand english very well, here is a good simple manual to get you started on basic maintenance and understanding of the k jet system   

 

Dacă ați înțelege limba engleză foarte bine, aici este un manual bun simplu pentru a obține ai început la întreținere de bază și înțelegerea sistemului jet K

 

audivwfamily.free.fr/K-jetronic.pdf

 

Dacă vă confruntați cu prea multă presiune supapa de verificare poate fi oprirea de combustibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frate nu are nici o noima ce traduci cu google translate. ori engleza ori romana.

romana de google e aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% correct, it does! lol ;) I will write in english until I can fully type in the language. Thanks Brother ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no problem. :icon_bounce:  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de 1.3 NZ nu merge? are debit prea mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de presiune bazaie mai tare ca motorul cand e pe duca. Verifica in primul rand avansul si dupa aia si injectoarele (sa pulverizeze bine).

Pompa noua se gaseste si pe la 300 ron, nu trebuie sa fie neaparat bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect Codres ! Am cumparat noua la 260 lei pompa (pt k-jetronic) , merge si acum de 3 ani de zile , etc , nu trebuie neaparat sa fie bosch. Si avansul face minuni daca e setat cum trebuie

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Costin

tre sa mentionez ca am avut probleme si cu injectia mecanica( a cedat un inel de cauciuc si a infundato) a fost desfacuta si curatata.. in prima luna a facut probleme la ralanti oscila intre 1000 si 2000. Dupa o perioada sa comportat bine si masina mergea ceas si tragea si bn.A fost o perioada de 1-2 luni cand masina a zacut in parcare.. si  cand am pornito si am mers cu ea dadea in nas si tremura chiar daca mergeam constant cu 1800rpm. Am schimbat si bujiile .. am demomtat delcoul lam curatat cu spray de carburator lam montat si tot nmk... Cel mai probabil dupa cum ati spus mai sus .. e foarte posibil sa traga aer fals sau poate pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!