Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

passat19tdi
28 minutes ago, Vladutz1995Vlad said:

nimeni :( ?

Nu este normal, sigur ai in senzor de temperatura defect. Fa o diagnoza si te dumiresti.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladutz1995Vlad

care senzor de temperatura?  

Apa in bord mi-o afiseaza corect

 

Am facut duana zi, si nu a spus nimic de nici un senzor de temp.

Modificat de Vladutz1995Vlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor AHF, distributia relativ noua (are aprox 3 ani) cu soft TCM, consum la ralanti 0,5 l/h

Inainte de a schimba distributia crescuse si arata 0,6 l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 5/11/2019 at 9:24 PM, EEXCALADE said:

@ionut10a O axa OE uzata nu provoaca un consum asa mare ,o axa ca cea din poza ...da .

dupa indelungi asteptari am schimbat ieri axul cu came, tachetii si am facut reglajul la injectoare. acum imi arata un consum la relanti de 0,5.... 0,6 si cu consumatori undeva la 0.8 ... 0.9. cantitatea de injectie este acum 5.5 (inainte aveam 9.9). avansul este bun la -4.4 ?  20190710_180613.thumb.jpg.234d4c5ea4f09595e0e16be7c8c440e6.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du unghiul de sincronizare la -2.5 ,se pare ca ai rezolvat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 4/24/2014 at 1:40 PM, geoo33 said:

Buna ziua,va deranjez si eu cu o problema,mai speciala,mai ciudata,spun eu(golf 6;motor de 1,6;105cp) la relanti 0,5 iar daca o tin putin turata(900/950rot/min) scade la 0,3.Inainte de schimbarea distributiei 0,3.Va rog sa ma ajutati,se poate regla ceva din VAG COM?

Cum ai rezolvat problema? Ieri i-am dat mai tare pe treapta 1 a si de atunci imi sta in 0.4, 0.5 iar daca turez scade la 0.3. Inainte aveam 0.3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara!

Am un vw, B6 2.0 TDI, BMP din 2006. Anul trecut am schimbat garnituta de chiulasa si totodata, axul cu came. Pană aici nimic deosebit. La relanti imi sta fara consumatori la 0,4 iar cu consumatori la 0,5, dar nu pot scoate un mixt mai mic de 7, 8-8,0 l /100 km. In general merg mai mult in afara localitătii, destul de sportiv, a 6 a o schimb pe la 120, 130. Inainte de aceste schimbari zic eu ca scoteam undeva de pa 7,5  și la relati statea pe la 0,5 fara consumatori. Cum credeti ca este acest consum. Tot aud ca in afara unii scot in jur de 5 l/100km. Ce ar trebui sa verfic si apoi sa fac la masina pentru a scoate un consum mai mic. Sau poate ca ar trebui sa o las in pace. Mananca ea mai mult, este mai gurmanda.

O seara frumoasa tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7-8 la suta la mersul mixt nu e mult pentru marimea la passat, ai incercat sa resetezi la un drum exterior sa vezi consumul ? Mai multi factori influenteaza consumul, talpa grea, marimea rotilor, cat de bine sunt umflate......vad ca ai si soft la 140cp, astia de unde crezi ca se alimenteaza?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu prea. Dar am intrat un pic pe forum si am vazut ca multi au consumuri sensibil mai mici. Rotile sunt pe 16, umflat la 2,2 cred si talpa cateaodata este destul de grea. Prin Turcia pe autostrada la 180m lua cam 8,5-9. In rest sunt destul de multumit. De resetat nu se reseteaza cand nu mergi un anumit timp? Cam astea sunt valorile ca merg mai mult pe exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scoti un consum sub 5 trebuie sa mergi cu a 4 a la 60 si a 5 a la 80 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 BMP ,Bacau/Roma/Milano/Bacau 5000 km ,consum 5.5 % ,la intoarcere masina full cu bagaje ,pe autostrada 130 km/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e consum pentru un motor in mintile lui si in mod obligat masina unui mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/17/2019 at 7:05 PM, Fanel Dinu said:

Prin Turcia pe autostrada la 180m lua cam 8,5-9. 

e normal consumul,doar la vale ia mai putin la viteza asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari,  se da un golf 6, motor 1,6 105 cp Tdi, CAYC. Dupa schimbarea distributiei mi-a crescut consumul cu 0,3l 100 km.  Initial am crezut ca e tot din reglaj ax cu came, cum era la pd.  Am dat axul la -2,6 ( camshaft position ) dar nu s-a schimbat nimic. In schimb am observat ca la relanti, cand il pornesc si pana ajunge la 90 Grade, pe bord computer imi arata consum la relanti 1,5 L/h,  in functie de cum se incalzeste scade 1,2l/h etc. Cand ajunge la 90 grade imi arata 0.2 - 0.3 l/h pe bc.   Deci banuiesc ca problema este din avans. + 3 ( Start of ignition activation )  il arata pe vcds. Aveti cumva idee cum se regleaza avansul la CR?   Ceva s-a intamplat cand am schimbat distributia. Deci de acolo este ceva....Orice sfat este binevenit. Multumesc. 

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut! 1.9 tdi bxe consum la relanti 0.7l și 0.9l cu clima pornita. Înainte aveam 0.5l și 0.7l cu clima pornita.

E ok și așa? Sau trebuie umblat pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu știu de la un timp a crescut, recent am schimbat și distribuția cu pompa de apa și la fel a rămas 0,7 l

0,7 l arata și înainte de schimbul distribuției. Turația la relanti este normală.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie de la diatributie, inectoare... Pune un print cu valorile pe grupurile 04, 13 si 15 de pe vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut , detin un golf 5 2.0 bkd  , am o problema cu consumul la relanti la rece imi afiseaza 0.5 l/h iar atunci cand ajunge la 90 de grade antigelul , imi indica 0.7l/h .Ce ar putea sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie ok. Verifica valori injectoare, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!