Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.123 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      227
    • 0,8
      141
    • 0,9
      72
    • 1,0
      59


Postare recomandată

27 minutes ago, catalin_332004 said:

Unde ar trebui sa caut problema?

testele se fac cu motorul la 90 de grade...ce consum si cantitate injectata ai la relanti cu consumatorii opriti?

daca ai consum de 0,4-0,6l esti in parametri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004
acum o oră, ionut10a a scris:

testele se fac cu motorul la 90 de grade...ce consum si cantitate injectata ai la relanti cu consumatorii opriti?

daca ai consum de 0,4-0,6l esti in parametri...

consumul la relanti este de 0,6 / 0,7 cu consumatorii opriti, iar cu ac pornit este de 0,9.

cantitatea injectata pe fiecare cilindru este de -/+ 0.3 mg/str.

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara.

Azi am facut o verificare cu vagcom si au rezultat urmatoarele date conform imaginilor atasate.

Ce parere aveti, distributia este reglata asa cum trebuie, masina functioneaza in parametrii optimi?

Precizez ca in bord consumul la relati era de 0,7 iar pe vagcom era de 0,6.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, catalin_332004 said:

masina functioneaza in parametrii optimi?

un pic cam marisor consumul,ai cantitate injectata de 6-6,3 mg...dar esti in parametri,se poate merge si asa

incearca un reglaj de injectoare...verifica daca cresc valorile in mers

 

distributia e pusa bine,chiar daca avansul e -3,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la modelul tau nu trebuia sa fie distributia la -2.5?

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Daca reglez avansul la -2,5 consumul la relantiu ar trebui sa scada la 0,5 asa cum era inainte de a schimba distributia?

Am ciitit unele topic-uri in care se specifica ca daca avansul este reglat la -4/-5 consumul la relantiu este de 0,5.

Ce parere aveti?

Multumesc.

Modificat de catalin_332004
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare , am revenit cu imaginile din VCDS citite cu motorul la 90 grade . Motorul este BKD (masina din semnatura), consumul fara consumatori pe loc e 0.8 L/h . Este ok aceasta valoare sau consuma cam mult ?

Masina trage nu pare sa aiba probleme , multumesc.

Capturegr1si4.JPG.d91594791f62d8f53026344f82fdc344.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia trebuie rezincronizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributia a fost schimbata in urma cu un an , si consumul la relanti este asa de atunci . Inainte de schimb era la fel.

In situatia de fata ,afecteaza altceva in afara de consumul la relanti ? Consumul mediu este bun .

Modificat de red_runner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Influienteaza functionalitatea motorului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Buna seara.

Atasez cateva imagini din vcds.

Va rog o interpretare a acestora. Ce parere aveti motorul functioneaza in parametrii optimi?

Multumesc frumos.

1a.jpg

1b.jpg

1c.jpg

1d.jpg

1e.jpg

1f.jpg

1g.jpg

1h.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un lucru care sigur e de bine sunt valorile de pe grupul 13 , toate injectoarele functioneaza corect , chiar valori foarte bune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

restul valorilor din celelalte grupuri nu sunt bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am motor AZV 2.0 L 16V (asemanator BKD dar cu 100kw). Dupa ce am resincronizat distributia cu cale (fusese montata gresit) am consum la relanti de 0.5-0.6 l/h fara consumatori iar cand e clima pornita intre 0.7-1.1 l/h depinde cat de cald e afara. Valoarea avansului sta la +0.5. Daca scad avansul la -1.5 trebuie sa sincronizez si axa cealalta care se ocupa de consum si atunci scade si consumul la relanti undeva la 0.4 l/h. Insa la acest consum masina trepideaza cand sta la relanti. Asa cum am reglat-o cred ca ii place cel mai mult. Pe VCDS  acum consumul este de 5.5-6 mg/str ceea ce corespunde valorii de 0.6 l/h care il arata VCDS-ul.

Modificat de catalist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
Vladutz1995Vlad

Salut colegi . Am un cayc 1.6 tdi 105hp si la relanti am un consum de 0.1-0.2 . Daca dau drumul la ac, nu vad nici o diferenta... distributia schimbata cand am cumparat masina. Care ar putea fi problema? In reat, consumul mediu este unul corect. Va multumesc.

 

tin sa mai specific ca uneori la relanti, creste o ide turatia si scade imediat. Creste cu 50-200rpm gen pt 0.5 secunde. Si masina tinde sa vibreze parca cand face asta.

CCA87AA9-3446-4F4D-ABAD-D8DD2788F982.jpeg

Modificat de Vladutz1995Vlad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca dai drumul la Ac pe temperaturi negative sau sub 5-6 grade ce diferenta sa vezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari, touran 1.9 tdi BKC,  consum relanti aratat de VCDS 0.8, in bord  0.7,  inainte sa reglez avansul la -2,5 consum relanti era la 0.9l/h, cu motorul cald.  Consuma mult si in mers, sau cel putin mie asa mi se pare, nu am mai avut motor BKC, dar oricum am consum afara undeva intre 7,5 - 8. Depinde de trafic, si in oras 9-11. In functie de trafic normal.

Valori injectoare dupa cum se poate vedea,  ce as putea sa mai verific inafara de schimbat injectoarele   1 si 4 cred ca ar trebui inlocuite nu?

 

Am observat ca valorile injectoarelor scad in functie de cat ridic sau cobor relanti. atasez si niste poze. cu relanti la 819 sunt mai mari, cu relanti la 900 sunt mai mici.

consum relanti 820.jpg

Atasez si urmatoarele poze cu valorile injectoarelor, relanti 819 si relanti 900. 

consum relanti 903.jpg

IMG_20181214_194106.jpg

IMG_20181214_200409.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile injectoarelor nu sunt prea mari dar nici cele mai bune. Inainte sa treci la inlocuitul lor, schimba-le o-ringurile la toate, si fa-le reglajul corespunzator si dupa mai vezi daca e nevoie sa il schimbi pe vreunu dintre ele. Cu ocazia asta vezi / verifici si ce uzuri ai pe axa si tacheti, ca si de acolo pot fii valorile astea mari 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o-ringuri m-as mira sa fie, porneste la sfert, stiu ca am avut la un golf 5 o-ringuri, dar pornea greu, se oprea.   Reglat m-am gandit si eu, o sa fie cred primul lucru care o sa-l fac, ca sa-l exclud.   Mentionez ca am ajuns la valorile astea in jur de 1, abea dupa ce am ridicat relanti la 900,  dupa cum se vede si in poze, aaa si am bagat si de vreo 2 ori aditiv pt curatarea injectoarelor.   Revin cu pareri dupa ce fac un reglaj.  Voi cum faceti reglajul la 180 grade sau 220 grade? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut reglajul la 180 gr, nu s-a schimbat nimic, dar am descoperit care este problema,  inj nr 1 este cod BN,  2 si 3 sunt cod AG si inj 4 este fara cod.    Este clara treaba.  Probabil a avut inj 1 si 4 defect, si a pus injector ce a gasit, din cauza aia nu functioneaza cum trebuie.  Urmeaza sa schimb inj 1 si 4 cu cod AG, sa fie toate 4 AG, vedem dupa aia ce se intampla. Ar trebui sa se remedieze problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In cazul meu s-a remediat problema dupa schimbarea injectoarelor 1 si 4, au scazut toate valorile sub 1, cantitatea injectata acum este 4,7.... consum la relanti 0,5 l/h la cald. 

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

 Motor cr 2,0 tdi, cu ajutorul lui EECALADE, am pus din nou distribuția cu cale. Înainte aveam consum de 0,7 la relanti și cantitatea injectata 6,,8, acum este până în 5.mersi Cătălin 

20190423_193936.jpg

Screenshot_20190423-211454_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

0,5/0,6 fara consumatori si 0,7/0,8 cu consumatori(cglb la 90gr)

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!