Jump to content

Consum la ralanti


kye04
 Share

Cit Va Consuma Masina Stind Pe Loc?  

1.125 voturi

  1. 1. l/h

    • 0,3
      44
    • 0,4
      165
    • 0,5
      237
    • 0,6
      277
    • 0,7
      228
    • 0,8
      141
    • 0,9
      73
    • 1,0
      59


Postare recomandată

Multumesc pentru raspunsul prompt.. dar cum se poate vedea daca a fost pusa gresit?? Cel ce mi-a vanduto a spus ca nu a fost schimbata distributia si nici in cartea de servisare nu e trecut schimbul distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa dau capacul de la distributie jos si sa ma uit la semne? Cu vcdsul nu se poate vedea? Masina porneste foarte bine trage bine... multumesc

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica nelamurire : consumul la relanti cu motorul rece este 0.5 l/100  iar cand acul ajunge la 90 de grade imi creste la 0,7 l/100 indiferent daca am sau nu farurile si clima pornita (pe econ acum iarna) . Eu cred ca nu e normal .....ar trebui sa scada dupa ce ae incalzeste motorul nu? . Am torsion pus la -2,9 , motor BKC , fara erori pe senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

torsion value e bine,ce cantitate injectata ai la relanti?apa sa fie la 90 de grade cu consumatorii opriti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumurile erau /h nu /100 , scuze :) . Fac maine un log ca nu mai tin minte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o,5/h fara a/c si 0,7/h cu a/c motor bkd torsion value -4,4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar trebui sa fie valorile distributiei la 2.0 TDI CR CFHD ? La mine sta pe 1.3/h cand e rece motorul si 0.6-0.7/h cand este cald

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am observat acelasi comportament cand pornesc motorul in primul minut am consum instant 1.3 -1.4 L/h , dupa ce mai merg ceva temperatura motorului ~70 , am un consum de 0.6 L/h . Si dupa ce ajunge motorul la 90 de grade , am consum 0.8 L/h. Cam acesta e scenariul daca temperatura exterioara e 0 ... -2 grade . Motorul are cod BKD , e un comportament normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, red_runner said:

e un comportament normal ?

ideal e un consum de 0,4-0,6l la relanti...ce avans ai si ce cantitate injectata?te uiti pe grupurile 1 si 4 din vcds

1 hour ago, qwk said:

Care ar trebui sa fie valorile distributiei la 2.0 TDI CR CFHD ? La mine sta pe 1.3/h cand e rece motorul si 0.6-0.7/h cand este cald

daca te referi la avans ,din ce stiu eu,la CR uri nu se regleaza avansul ,distributia se verifica cu cale specifice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ai consum de 0.3l/h cand apa ajunge la 90 grade fara ca distributia sa nu fi fost schimbata niciodata??? Care ar fi cauzele? Am vazut pe youtube la un golf 6 1.6 tdi acelasi consum.... 

 

Modificat de FILIP_MARIUS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna. Detin un Seat Leon 1M 1.9 TDI cu codul motor ASZ din 2004. Am schimbat recent distributia si o-ring-urile la injectoare. Am observat ca consumul la relanti indiferent ca am consumatori porniti sau nu este de 0.9-1 l/h. Consumul mediu nu s-a schimbat tot pe la 6.5l/100 km este, asa scoteam si inainte de a schimnba distributia si o-ring-urile. Mentionez ca avansul inainte era +3 si acum e 0 pe vcds.

Inainte s-o duc in service am facut un print screen cu valorile de la injectoare care aratau astfel:

inainte.thumb.jpg.1cbd2694b20609d6a90bcba110667543.jpg

 

Si astea ar fi valorile dupa ce am scos maisna din service:

dupa.thumb.jpg.b339f0cad63cc95f52bd9a46691728fe.jpg

 

Si consumul la relanti:

relanti.thumb.jpg.efde1b32c6ad7170e436d17c0db26519.jpg

 

Cineva parere?

Modificat de J.j
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Cu avansul la +3 cum era cu consumul?

Ai valori destul de bune pe injectoare (comparabil cu ale mele) si la mine cu avansul pe +2.2 arata 0.6l/h..0.7l/h...

Cu avansul pe 0 la fel arata si la mine...0.9..1l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu avansul pe +3 aveam tot 6.5/ 100 km. Mi se pare ciudat ca dupa schimbare de o-ring-uri is mai rele valorile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de la avans e corectia gresita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
catalin_332004

Salutare.

Sunt posesorul unui vw golf 5 variant 1.9 tdi, 77kw, 105 cp, fara DPF, an fabricatie 2009 si ma confrunt cu urmatoarea problema:

acum aprox 1 luna in timp ce mergeam, masina a ramas fara putere, apasam pedala de aceleratie la podea si masina abia abia se tura pana la 3000 rpm. Am ajuns acasa iar a 2 zi cand am plecat, surpriza masina nu mai avea nici o problema, mergea  fara nici o problema. Din ce am citit pe forum cred ca a intrat in limp mode. Am facut un exterior de aproximativ 100 km in care am turat-o mai bine iar de atunci nici o problema, masina a functionat ok fara sa mai intre in limp mode. Singura problema pe care am remarcat-o a fost cresterea consumului la relanti care era de la o.5 la 0.6 iar cand se incalzea motorul ajungea la 0.7. Nu m-am panicat deoarece trebuia sa schimb distributia si am crezut ca de acolo si consumul mai mare de motorina la relanti.

Acum 2 zile am schimbat distributia (curele, role, pompa de apa, cutie accesorii, ulei, filtre ulei motorina aer polen), consumul la relanti a ramas tot 0.6 iar dupa ce temperatura apei ajunge la 90 grade si merg mai turat consumul la relanti este de 0.7-0.8, iar cu clima pornita si mers mai turat este la 0.9. Mecanicul mi-a reglat avansul la -2.8 deoarece nu a reusit sa il puna la -2.5 explicandu-mi ca sunt trei suruburi care se desfac dupa care se regleaza avansul si se strang suruburile, precizand ca este o chestie de finete si mai bine de -2,8 nu a reusit sa il regleze. De asemenea cantitatea de motorina injectata pe fiecare injector in parte este in parametri.

Aveti idee de ce relantiul nu mai este la 0,5?

De unde ar fi problema si ce ar trebui sa fac?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul la relanti nu mai este 0.5 deoarece nici unghiul de sincronizare nu mai este acelasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Afecteaza cu ceva daca las unghiul de sincronizare asa cum este acum (la -2,8) sau trebuie sa il reglez la -2,5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok si -2.8 . Cauta problema in alta parte. Probabil inainte a fost -4/-5 ,de aceea era consumul 0.5L/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004

Din ce am citit pe forum la BXE unghiul trebuie sa fie -2,5.

De ce crezi ca inainte era reglat la -4/-5, si de ce la -4/ -5 consumul la relanti era de 0,5.

Daca trebuie la -4/ -5 ii spun sa il regleze la acea valoare sau cat mai apropiata de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-l intre -1.5/-2.5 si cauta problema in alta parte .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_332004
23 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Lasa-l intre -1.5/-2.5 si cauta problema in alta parte .

Unde ar trebui sa caut problema?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axa came ,tacheti ,injectoare ...fa si un test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!