Jump to content

Problema deschidere capota A4


rasheedkpenny
 Share

Postare recomandată

rasheedkpenny

De curand am schimbat distributia la Audi-ul meu. Am lasat masina la un service, am mers la ei cand era gata.

Am mers oarecum pe incredere... dar am verificat cand am ajuns piesele schimbate, M-am uitat putin si la motor ca tot era masina gata. Schimbasera cam tot ce au spus, masina merge ok - am facut deja vreo 500-600 km in afara fara a avea probleme.

Banuiesc ca atunci cand au schimbat distributia au desfacut si cablul de otel care deschide capota. Problema este ca nu l-au mai prins atunci cand au terminat.

E pe undeva si vina mea ca n-am mai ridicat capota sa mai verific o data, dar ma interesa mai mult cu merge motorul nu cum arata. In fine, azi am vrut sa completez cu apa la spalatorul de parbriz si surpriza, nu mai reusesc sa deschid capota. Are cineva vreo idee cum as putea deschide capota altfel? Ce trebuie sa demontez?

In principiu eu vreau sa ma duc tot la astia sa schimbe uleiul si cu ocazia asta sa se descurce... dar as fi vrut o solutie pana ajung la service.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva care-a patit exact ca tine... nu exista un "easy-fix", trebuie demontate mai multe chestii, printre care si bara daca nu ma insel. Du-o la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Aceasi problema a aparut si la mine in aceasta seara,nu se mai deschide capota.S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema a nedeschideri capotei?Si daca da,solutia este doar datul bari jos si deschiderea capotei pe dedesubt,fara a fi data bara jos nu se poate(nu fiti spirituali & sa raspundeti "ba da,tragand de maneta")?Cu respect Alex.

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate este de ajutor o schita.

post-314-1210123537_thumb.jpg post-314-1210123543_thumb.jpg post-314-1210123548_thumb.jpg

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_zuz, da, se pare ca asta e singura metoda "nedistructiva". Teoretic se scot grilele de la proiectoare si se slabesc suruburile alea mari de la bara. Poate fi necesar sa se dea la o parte si sa se desfaca si suruburile de sub aparatoarea de noroi de la roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles idea cu bara...dar in fine se da bara jos si mai departe,mai ales in cazul meu in care cablul este sarit din incuietoarea din capota?Am fost la service,mi-au dat masca jos au incercat sa desfaca cele 3 suruburi ale incuietori care sunt prinse de capota(au desfacut doar 2,cel de-al 3 fiind un pic cam departe...trebuia o cheie de 10 mai lunga,in opinia lor) sau lasat pagubasi vazand ca sunt un car de nervi & incapatanandu-se ca nu trebuie data bara jos.Deci va rog sa imi explicati si mie pas-cu-pas ce trebuie facut fiindca ma apuc eu cu un prieten mecanic & tinichigiu(omu' bun la toate) sa facem operatiunea,mai ales ca trebuie neaparat sa deschid capota.Astept cu maxim interes raspunsurile voastre. Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor am rezolvat acum 2 zile problema cu deschiderea capotei(cum v-am zis impreuna cu amicul meu bun la toate).Acum vreau sa va spun tuturor cum:daca nu vi se deschide capota la Audi A4 B6 din diverse motive,nu va chinuiti,NU DATI BARA MASINI JOS!E foarte simplu sa rezolvam problema,fara a distruge nimic...dati masca jos(cu o surubelnita impaturita intr-o carpa pentru a nu zgaria capota,purcedeti cu grija din colturile superioare pana gasiti clemele care prind masca de capota,nu bruscati foarte tare sa nu le rupeti)...luati o cheie de 10 si purcedeti la a desface siguranta capotei(cea care sare din masca) aceasta are 3 piulite care o prind de capota(1 in partea din dreapta a masini si 2 in partea stanga,acestea din urma fiind una inspre motor,cea mai greu de accesat,si una spre botul masini).Piulitele la recunoasteti fiindca sunt cele cu capul rotund,singurele de altfel din acea zona.Acum sa trecem la procedura de desfacere a lor:cel mai usor de desfacut este prima din stanga masini(cea dinspre botul masini)...apoi o desfacem pe cea din partea pasagerului(dreapta masini) pana aceasta va ajunge in trager(nu veti putea sa o desfaceti din prima neavand loc)...apoi revenim in stanga la a 2 piultia din stanga(cea dinspre motor)...aici va trebuie rabdare neavand acces sa rotiti cheia prea mult(va sugerez sa tineti cheia foarte bine in degete sa nu scape pe unde nu trebuie),dupa ce ati desfacut si aceasta piulita(cela 2 din parte stanga a masini fiind desfacute) rugati pe cinava sa va ridice capota cat se poate & desfaceti piulita din partea stanga ramasa nedesfacuta complet...dupa ce si aceasta este desfacuta capota voastra e libera & puteti purcede la analizarea motivului pentru care nu o puteati deschide inainte.Eu am avut noroc,la mine doar sarise cablul din zavor.Cu respect Alex. :(

p.s.:mentionez ca stanga masini este pratea soferului(pentru a nu crea confuzii gen stanga cum privesti masina din exterior) iar dreapta...lol...partea pasagerului. :P

p.s.2:aveti grija mare la piulite cand le desfaceti sa nu va scape...iar dupa ce le dati jos aveti grija unde le puneti,eu am pierdut una. :lol:

Modificat de alex_zuz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumim alex de DYI...cu siguranta este mai bine decat sa dai bara jos :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am patit si eu acelasi lucru la un Seat, capota blocata, maneta de deschidere merge in gol - cel mai probabil e cablul rupt. O sa vad ce reusesc sa fac in weekend, sper sa mearga aceeasi metoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumim de pont.

Scriu si eu sa iti zic un lucru. Am fost ieri la service si am schimbat si eu distributia dar am stat langa ei ca un abtibild:))) Nu au avut absolut nici o treaba cu capota. Au deschis-o doar o singura data si atat si n-au demontat nik pe acolo. Mi-au dat jos bara, scuturile de dedesubt si a trecut la actiune..dar nu cu capota:))

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa iti folosesti noua distributie cu mare spor...dar sincer nu cred ca te-ai uitat prea bine fiindca atunci cand se da fata masini jos(trager-ul,suporti radiatoarelor,etc) se scoate si cablul de declansare a capotei din zavor(masina mea este in service la schimbat de distributie si schimbat de spoiler fata...& ma-m uitat intentionat la acest aspect & i-am atentionat sa aiba grija) iar ei mi-au spus ca asa fac la toate masinile carora le trebuie data fata jos pt schimbarea distributiei....asa ca aveti grija sa nu va apucati sa trebaluiti nitel.Cu respect Alex.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si al meu dadea semne de oboseala se deschidea foarte greu (terebuia sa trag foarte puternic de maneta)

De atunci folosesc preventiv un spray degivrant si o data la sase luni curat incuietorile (astfel cablul care actioneaza mecanismul merge foarte usor si nu este fortat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

alex_zuz

Ms mult de tot....ieri am rezolvat la audi a 4....am desfacut cele 3 piulite cu o cheie de 10 mai lunga si am rezolvat problema ! Sanatate si numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

si eu am avut probleme in sensul ca trebuia sa trag f. tare de maneta pt. a se deschide capota. am ajuns pana in situatia cand nicicum nu se mai deschidea. trebuia sa apese cineva pe capota in timp ce trageam de maneta ca sa se deschida. ce am facut: am pus niste vaselina la incuietoare si acum se deschide fara probleme :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a4 meu nu stiu daca este normal dar cand deschis capota (actionez maneta din interior) capota sare si apoi se balanseaza in sus si in jos de vreo 2 ori asa scurt de tot . e normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine am observat ca merge greu cand deschizi capota .. m-am uitat la cablu este ok la locul lui .. o sa incerc si eu sa pun ceva vaselina sau cu un sparay ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
si la mine am observat ca merge greu cand deschizi capota .. m-am uitat la cablu este ok la locul lui .. o sa incerc si eu sa pun ceva vaselina sau cu un sparay ceva

salut,daca merge greu nu trage f tare de parghie ca o sa ramai cu ea in mina,sunt din platsic f subtire,eu asa am patit la al meu audi a4 1.9 tdi 2004.am fost la un service si ziceau ca este posibil sa se fi blocat zbirul acela in interiorul protectiei,mai bine verificati la un sercice autorizat ca de obicei cind schimbi ceva si sau cumparati piesa respectiva tot de la ei e posibil sa le rezolvati mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Dragilor am rezolvat acum 2 zile problema cu deschiderea capotei(cum v-am zis impreuna cu amicul meu bun la toate).Acum vreau sa va spun tuturor cum:daca nu vi se deschide capota la Audi A4 B6 din diverse motive,nu va chinuiti,NU DATI BARA MASINI JOS!E foarte simplu sa rezolvam problema,fara a distruge nimic...dati masca jos(cu o surubelnita impaturita intr-o carpa pentru a nu zgaria capota,purcedeti cu grija din colturile superioare pana gasiti clemele care prind masca de capota,nu bruscati foarte tare sa nu le rupeti)...luati o cheie de 10 si purcedeti la a desface siguranta capotei(cea care sare din masca) aceasta are 3 piulite care o prind de capota(1 in partea din dreapta a masini si 2 in partea stanga,acestea din urma fiind una inspre motor,cea mai greu de accesat,si una spre botul masini).Piulitele la recunoasteti fiindca sunt cele cu capul rotund,singurele de altfel din acea zona.Acum sa trecem la procedura de desfacere a lor:cel mai usor de desfacut este prima din stanga masini(cea dinspre botul masini)...apoi o desfacem pe cea din partea pasagerului(dreapta masini) pana aceasta va ajunge in trager(nu veti putea sa o desfaceti din prima neavand loc)...apoi revenim in stanga la a 2 piultia din stanga(cea dinspre motor)...aici va trebuie rabdare neavand acces sa rotiti cheia prea mult(va sugerez sa tineti cheia foarte bine in degete sa nu scape pe unde nu trebuie),dupa ce ati desfacut si aceasta piulita(cela 2 din parte stanga a masini fiind desfacute) rugati pe cinava sa va ridice capota cat se poate & desfaceti piulita din partea stanga ramasa nedesfacuta complet...dupa ce si aceasta este desfacuta capota voastra e libera & puteti purcede la analizarea motivului pentru care nu o puteati deschide inainte.Eu am avut noroc,la mine doar sarise cablul din zavor.Cu respect Alex. :(

p.s.:mentionez ca stanga masini este pratea soferului(pentru a nu crea confuzii gen stanga cum privesti masina din exterior) iar dreapta...lol...partea pasagerului. :P

p.s.2:aveti grija mare la piulite cand le desfaceti sa nu va scape...iar dupa ce le dati jos aveti grija unde le puneti,eu am pierdut una. :lol:

merge garantat...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si eu am patit la fel, am deschis-o cu metoda de mai sus, insa s-a repetat. Cunoasteti solutia pentru a nu mai sari cablul de la locul lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Sunt patit si eu ,după ce am schimbat distributia si la mine capota se deschide foarte greu.am dat cu spray cu vaselina dar degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!