Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

Fiecare motor, cu uzurile lui.... deci, dupa ce-l reglezi si se aproprie de 0, se pleaca cu masina si se face un test de drum. Daca iti place cum merge, ramane asa, daca nu, se regleza iar.

Unele merg frumos pe 0, altele pe 0.5... altele oscileaza, altele merg pe -.... important e sa asiguri un echilibru intre consum si felul cum merge motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

1. Nu am zis ca se regleaza din interfata, ci cu interfata poti citi ce anume se modifica din roata dintata de pe axul cu came. La motorul tau, este mai simplu, pentru ai decat o axa cu came.La mine, pentru ca sunt 2 axe cu came, din una se regleaza avansul, iar din cealalta cantitatea de motorina injectata.

2. Daca nu este reglat motorul corect, din ceea ce ai spus tu mai sus, rezulta ca iti papa in plus cca 1-1,5 l/100km. Adica 60-90 ron la mia de km, la 60 kkm ar fi cam - media -75x60=4500, deci departe de 100 ron!

uite chiar m-ai facut curios.. o sa imi rup 100ron sa ma duc la reprezentanta sa imi regleze.. acum am consum de 5-5,5% deci nu ma plang.. dupa o sa il am de 4 :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decizia iti apartine. Doar sa gasesti pe cineva, care, asa cum bine a spus @florin@ "Fiecare motor, cu uzurile lui.... deci, dupa ce-l reglezi si se aproprie de 0, se pleaca cu masina si se face un test de drum. Daca iti place cum merge, ramane asa, daca nu, se regleza iar. Unele merg frumos pe 0, altele pe 0.5... altele oscileaza, altele merg pe - .... important e sa asiguri un echilibru intre consum si felul cum merge motorul. sa il regleze corect.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglat motorul, si tin sa multumesc pe acesta cale forumistilor @Al Bundy@, @florin@, si @dukku@, fara de care nu cred ca as fi reusit sa-l reglez acasa, probabil ca as fi fost nevoit sa merg la service. Am reglat avansul la 0.0 si aici inca nu stiu daca este foarte bine, am modificat un pic si valorile pt injectoare.

http://imageshack.us/photo/my-images/338/screeninjectoare30mai20.png/

Am sa fac ceva drumuri sa vad si consumul de motorina comparativ cu cel de pana la schimbarea distributiei.

Cum credeti ca sunt valorile de debit ale injectoarelor?

post-62145-0-08294600-1338374851_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Totul e ok. Referitor la injectoare, lichidul de racire trebuie sa fie peste 80 de grade, cand verifici valorile. Oricum, nu cred sa fie probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@oldjimmy70 tu cum ai avut corectia? pe + sau pe -? la mine pe minus in ghidul ala spune sa dau scurt la automat si mi se pare ciudat rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut pe minus(era -1,5). Si stai linistit, ca nu mi-a iesit din prima, ca am avut mana grea pana m-am prins cat de fin este reglajul. Cred ca l-am facut de vreo 6 ori pana l-am nimerit. Trebuie sa dai scurt la automat, ca arborele motor sa invarta catre inainte roata dintata din capatul axei cu came. Eu am dat o singura data, dupa aceea am invartit doar cu inelara de 18, incet, ca sa nu se desfaca acel surub. Cred ca are pe filet substanta pt blocat, dar nu stiu sigur.

Daca te stradui si fara sa te grabesti sigur iti va iesi.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca sunt stranse la cuplul care trebuie, nu-i stres.

Oricum, operatiunea e de finete, asa cum ai zis - din aproape in aproape, se regleaza.

ca sa va fie mai usor, dati semn pe saiba si roata dintata, cu markerul - astfel, veti vedea cand il miscati si cu cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia facut un chid video... daca apuca sa porneasca are ceva? mi-e frica sa nu cumva sa fac vreo greseala si sa tin mai mult la automat.. pe un alt site am gasit ca merge sa dai si counterclockwise http://www.myturbodiesel.com/1000q/multi/PD-adjust-Idle-TDI.htm

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Merge, merge.... am mai vazut si care nu au fost stranse la cuplu si care s-a desfacut surubul, dar nu-i stres... pui mana pe dinamometrica si-l strangi la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci se simplifica cu mult treaba.. o pot face chiar eu daca nu se intampla nimic si evit sa dau la automat. o pot porni cu capacul la distributie dat jos? ma gandesc sa o si verific cu vcds-ul, apoi sa fac eventuale corectii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna

La masina din semnatura (g4 1.9 TDI, AXR, PD, 74kW) am schimbat distributia (kit GATES: curea Gates, role Litens). Inainte de schimb nu am verificat avansul(nu am avut cu ce), acum mi se pare ca am consumul mai mare.

Am primit imprumut un tester (nu original), si am testat masina. Am evut eroare la vestitul sensor G2 pe care l-am schimbat (FAE - Spain). Avansul oscileaza, cand arata -0,6 cand -1,1. In relanti consumul instantaneu arata 0,9L/h, si sta la 903 rpm.

Ceva sugestii?

post-75526-0-63211700-1345135685_thumb.ppost-75526-0-42877600-1345135695_thumb.j

Modificat de turoczki
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut. Am schimbat distributia la un Seat toledo 1.9 TDI motor AHF dupa ce am rupt-o. am schimbat si celelalte componente, cum ar fi supape, semeringuri, tacheti, etc si nu mai porneste, decat cu spray sau doar impinsa, ceea ce inca nu am facut, ma refer la impins. Ce credeti ca ar putea avea? sa nu fie pusa la punct? sa fie devansata/avansata pompa de injectie? seatul este din 2000 110 cai.

Astept un raspuns.

va multumesc.

 

PS dupa ce o pornesc nu mai am probleme in mers. dar daca o opresc reiau acelasi traseu adica cu spray.

Modificat de conty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VCDS sa vezi cum stai cu avansul si sa vezi daca a fost pusa bine. Mai verifica sa fie pe semn la ax fulia dintata viblochen si ax came pe care merge distributia. Am mai intalnit cazuri in care pana care le tine pe ax a fost rupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, aduc si eu topicul la viata, am schimbat distributia recent, gen de 2 saptamani / 700km parcursi cu ea, si am constatat o crestere de consum:

Inainte:

Relantii: 0.5l/h

Extraurban: 4.5-5l/100km

 

Acum:

Relantii: 0.7l/h

Extraurban: 6 - 6.5l/100km

 

Mecanicul zice ca astia sunt de fapt parametrii ei normali, ca asa consuma si a lui(are si el tot aceeasi masina si motorizare), ce imi sugerati sa fac? este ok asa cum zice el ? sau sa il mai frec la cap sa punem o interfata si sa vedem ce are? sau chiar este ok ? Am mai observat de asemeni ca diferenta dupa schimbarea distributiei ca acum nu mi se mai aprinde martorul de low fuel la 80km ci la 60km ramasi. Mentionez ca masina trage mai bine putin ca inainte. Astept sfaturi sau solutii

Golf 5 / 2.0 tDi 100kw AZV

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine s-a decalat putin oscileaza in 0,6 - 0,7 inainte aveam 0,6 fix, ideea e ca la drum nu am simtit diferenta, dar 4- 5l% nu am avut niciodata extraurban doar daca merg la consum cu vit 5 la 80 la ora ceea ce mi se pare subturat si problematic pentru turbina, da o idee de tras mai bine simt si eu, este mai vioaie, cu acesta valoare putin avansata, imi place cum raspunde, diferenta este f. mica, greu de realizat o reducere atat de fina.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariussin89

Salut,

  Am si eu o problema, am schimbat recent distributia, am un consum zic eu urias pt motorul meu, 1.9 tdi BKC, resoftat la 148 cp cu EGR OFF.

inainte la relanti aveam 0.6 in medie, chiar 0.5, acum am 1.1 l/h....deci s-a dublat..sa nu mai zic ca in trafic, daca merg cuminte acum am un consum de 11..12 l/100 km, la drum intins nu sscade sub 7.6, daca nu o calc foarte rau, gen 130 km/h, inainte aveam un consum de 6.5 in oras si 4.9...5 la drum intins...

Ce sfaturi aveti? multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica punerea la punct a distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut. Am făcut și eu ieri distribuția la golf 5 1.9 TDI 90CP 2006. Am pus distribuție originala și am mai schimbat pe lângă valva egr ca avea scurgeri de ulei. Înainte când porneam masina aveam 0.7 l/h la relanti și motorul se auzeam mai tare, dar după 2 min scădea la 0.5 l/h și sunetul motorului evident ca scădea. 

Acum după schimbarea distribuției am tot 0.7 l/h consum la relanti si sunetul evident mai tare ca înainte pana scădea la 0.5.

În timp va reveni consumul la loc la 0.5?)

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica unghiul de avans/regleaza avansul daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vineri am schimbat distribuția (curea Conti + role INA + pompă Hepu) și am observat  că după blocarea vibrochenului și a axului cu came, mecanicul a slăbit cele 3 șuruburi ale roții de antrenare a axului cu came ca să poată monta noua curea. După montarea curelei am observat că un semn făcut cu vopsea pe roata menționată mai sus, era decalat exact cu un dinte față de semnul corespunzător făcut pe carcasă. L-am întrebat dacă nu este nici o problemă iar răspunsul lui a fost că dacă sistemele de blocare sunt la locul lor atunci totul este OK. Motorul pornește la fix dar după prima 100 de km am observat o creștere a consumului și o pierdere de putere sub 2100 - 2200 de ture. Credeți că ar fi cazul să mai aștept sau să-i cer mecanicului să mute cureaua după vechiul semn. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa i ceri mecanicului sa ti verifice valoarea avansului.

Cele 3 suruburi sunt pe mijlocul gaurilor ovale ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

33 minute în urmă, romytaxy a scris:

Trebuie sa i ceri mecanicului sa ti verifice valoarea avansului.

Cele 3 suruburi sunt pe mijlocul gaurilor ovale ??

Da.

Modificat de Lex26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa montarea curelei de distributie ar fi trebuit ca mecanicul sa iti fi controlat valoarea avansului,chiar daca a blocat cu cale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, Lex26 said:

Vineri am schimbat distribuția (curea Conti + role INA + pompă Hepu) și am observat  că după blocarea vibrochenului și a axului cu came, mecanicul a slăbit cele 3 șuruburi ale roții de antrenare a axului cu came ca să poată monta noua curea. După montarea curelei am observat că un semn făcut cu vopsea pe roata menționată mai sus, era decalat exact cu un dinte față de semnul corespunzător făcut pe carcasă. L-am întrebat dacă nu este nici o problemă iar răspunsul lui a fost că dacă sistemele de blocare sunt la locul lor atunci totul este OK. Motorul pornește la fix dar după prima 100 de km am observat o creștere a consumului și o pierdere de putere sub 2100 - 2200 de ture. Credeți că ar fi cazul să mai aștept sau să-i cer mecanicului să mute cureaua după vechiul semn. 

sa verifice valoarea avansului axei cu came, in blocurile de masura, campul 004, casuta a 4-a. La motorul tau, valoarea acestuia trebuie sa fie 0.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!