Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

Si cat ai vrea sa fie consumul in oras? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am patit faza asta cu consumul vre o 2L diferenta.

Prin ianuarie a trebuit sa dau jos pompa ca sa i se schimbe niste garnituri.S a montat pompa la loc,am obs. ca atunci cand cadea spre 1000 rpm in frana de motor incepea sa trepideze(ce nu facea inainte)si consuma mult mai mult.Am mers inapoi la mecanic acesta a zis ca distributia e pusa ok etc.

Dupa aprox 1 saptamana mi a m comandat o interfata vag.Ma documentez pe net cum sa verific avansul,conectez laptopul, la masina motoru la 90 grade aprox etc surpriza in grafic nici nu intra linia..era gol dar interesant ca masina pornea la -20 grade la prima cheie.

Ma duc inapoi explic cum sta treaba se uita si el...intr adevar zice ca nu e bine.Se apuca de masina atunci din 3 incercari a nimerit o,pe vag avansul era un pic peste linia de mijloc deci bun.Trepidatia aceea la frana de motor tot nu disparuse si consumul era tot mare.Ma mai documentez aflu ca poate nu e corecta valoare la iq(injected quantity)pt. ca s ar fi dereglat daca a fost desfacuta pompa.

Conectez iarasi laptopu` iq=1.8...la modelul meu trebuie sa fie normal intre 3-5..il pun pe 3.6.Trepidatia dispare scade consumul dar tot e mai mare ca inainte de operatiunea din februarie cu aprox 0.5L%.

Modificat de Akos09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, vreau să fie consumul c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Konti nu ai facut rau ca ai schimbat distributia, uite la mine era tot cam asa si am schimbat tot dar m-am uitat mai amanuntit la rola intinzatoare si am gasit ca intre rola si butucul rolei ( cum am ajuns sa controlez este o alta poveste) era plin de rugina ceea ce anula functia de a intinde cureaua deci putea sa imi sara la orice moment cureaua, tin sa mentionez ca rola arata perfect si eu m-am intrebat de ce o schimb oare?. Intradevar constructorul recomanda 60/90/120000 Km sau 5 ani, dar avand in vedere care sunt daunele care se produc in urma ruperii curelei de distributie, nu poti niciodata schimba prea devreme cureaua. Sunt sigur ca un reglaj corect al avansului la injectie va rezolva problema. Sunt curios ca ai fi zis daca ai fi continuat sa mergi inca 10000km si ai fi avut ghinionul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tengola, probabil daca asi fi avut ghinion, asi zice ca trebuie schimbata kitul de distributie pana la 60.000. Dar cum nu cunosc personal pe nimeni cine a patit, momentan am tendinta sau dau credibilitate mai mare neamtului care isi cunoaste masina si daca da 90.000, inseamna ca poti sa mergi linistit atata. Aici la noi se cam contrazice lumea de la un service la altul.

Referitor la consum de motorina, am umblat c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Konti eu cred ca la noi se cam contrazice lumea datorita faptului ca in Romania majoritatea se descurca cu engleza mai bine decat cu germana, si acolo apar repede confuziile intre mile si Km. Eu ma bazez pe ceea ce zice neamtul ca el a facut VW ul si unitatea de masura la nemti e Km ( respectiv m )nu mila. Asa dupa cum se vede din semnatura masina ta e de 2004 si tind sa spun fara sa scormonesc ca intervalul de schimbarela tine este de 90000 km, deoarece confuziile mari sunt la motoarele facute intre 2000 si 2003 cred. Daca sa rezolvat e bine succes in continuare la bobinat cat mai multi Km. A inca ceva sunt sigur ca ai rola de intindere cu intinzatorul incorporat e bine sa verifici (preventiv)la urmatorul service daca indicatorul intinzatorului este la punct, cateodata se mai modifica in timp. Bafta

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

In sfarsit am testat masina si in lung dupa reglare avans. Am facut 1800 km cu 4 persoane + 1 coplias, portbagaj plin full, 70-80% din drum cu aer conditionat, afara 28-33 grade. Consum mediu intre 4.6 - 4.8 l/100 km. Concluzia: daca consumul este mai mare dupa schimbarea distributiei, reglarea avansului poate fi o solutie, ... cel putin la mine sa rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara,

Am schimbat si eu distributia la un sevice in Constanta, si am observat ca imi consuma cu apoximativ 2 litrii de motorina mai mult. Dupa ce am citit acest topic, ma duc si ii zic omului de problema-sa regleze avansul, iar acesta spune ca 1,9 tdi-pd nu are avans, trebuie sa o mai intinda odata? Asa este, ati mai patit asa ceva? Masina nici nu mai trage ca inainte. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg cum o curea si niste role care nu cred ca se pot monta altfel, orice mecanic bunicel are acel 'cleste' cu care se pune un semn si se monteaza cureaua noua la fel ca cea veche, se schimba rolele si intinzatorul si la drum.consumul teoretic nu are nici cum sa creasca nici cum sa scada. posibil in practica sa creasca putin pana isi face cureaua noua patina si se aseaza putin, insa nu cred ca poate sa fie de 2 l, maxim 0, ceva acolo.cred ca este curat placebo, la fel cum dupa ce schimbi un lichid in motor sau cutie crezi ca mergi mai silentios sau schimba mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta este problema, nu montezi noua curea dupa semne. Faci montajul ca la carte, exista o procedura, care daca o respecti nu ai cum sa dai rateu. Nu mai montati distributia dupa semnele celei vechi. Ce este asa greu de inteles. Mergeti si voi la mecanici. Eu asa am luat cealalta masina si aveam decalaj de aproape un dinte, la pd BXE. NU m am lasat pana nu am descoperit ce are si am pus totul cum trebuie.Dar asta dupa multe nopti albe petrecute pe forumurile de afara. A trebuit sa vin eu cu solutia, degeaba reglam avansul static, ea tragea tot greu, sau avea consumul mult prea mare... Mare grija, pare usor doar daca stii ce faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost simplu, a pus mecanicul un semn, tocmai ca sa nu rateze nici un dinte, a demontat si montat la loc frumos, dat cheie pornit din prima si mers masina si pana in ziua de azi perfect, acelasi consum totul identic, nu s-a schimbat absolut nimic. si nici nu s-a reglat nici un fel de avans, nu s-a atins nimeni de nici un vag com. nu se modifica parametrii de functionare motor, doar se schimba o curea uzata si eventual niste role, intinzatorul. nu se castiga cai putere, nici nu se pierd, tot ce se poate intampla rau este sa nu porneasca masina sau sa se rupa distributia la scurt timp, insa este greu de crezut daca se monteaza de catre cineva cu experienta in asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-i mecanicului tau ca o s-o rateze la un moment dat cu carioca, esti norocos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba zilnic zeci de distributii acel om si pana acum nu s-a plans nimeni de nimic, masinile merg la fel de bine ca si inainte. fara putin noroc in viata nu faci absolut nimic, degeaba le ai pe toate restul.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune diagnoza pe masina si arata-ne si noua avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat , inainte de schimbare distributie verificati avansul cu VAG-com, in caz ca nu sunteti multumiti de cum se comporta masina dupa schimb, aveti un punct de referinta pentru intoarcerea la aceeasi parametri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate modifica singur acest avans atunci cand se schimba distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se modifica singur...ci e rezultatul unei curele noi. Difera un pic fata de cea veche, ca lungime, aproape insesizabil la ochi.

La schimbarea curelei, se verifica ce valoare da. Daca e plecata un pic, atunci se practica reglajul. Oricum, nu multi mecanici se agita cu reglajul avansului axei cu came...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutam de cativa microni sau mm? eu stiam ca se face consumul din pedala de acceleratie, asa este mult mai simplu de dat vina pe distributie.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O valoare de 1mm, iti deregleaza bine avansul. Sa vezi cum 1 mm la axa cu came, se traduce intr-un consum instantaneu de 1,0l/h, in loc de 0,6l/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Marin Madaalina

Cum ti-au reglat consumul? Au mai demontat ceva,sau doar avansul? k am patit si eu la fel,am schimbat tot kit-ul de distributie si am un consum de 8-9%,exagerat. :grrrrrr:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se demonteaza decat capacul motorului si cel superior de la distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se modifica singur...ci e rezultatul unei curele noi. Difera un pic fata de cea veche, ca lungime, aproape insesizabil la ochi.

La schimbarea curelei, se verifica ce valoare da. Daca e plecata un pic, atunci se practica reglajul. Oricum, nu multi mecanici se agita cu reglajul avansului axei cu came...

Pai eu stiu ca avansul se regleaza din pompa de injectie iar la axul cu came se pune la punct..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o neliniste cu felul cum s-a schimbat distributia

Dar un coleg de pe forum mi-a zis ca e bine avansul

Cred ca ideal este 0, la mine e 0.6

Ce parere aveti?

Am un stil de condus mai turat, si consuma cam 6 si ceva, mi se pare ca papa cam multa motorina

post-31163-0-86562600-1330273582_thumb.j

Modificat de koko26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine. Nu te afecteaza asa mult...daca e 0.6.

P.S - cat vrei sa consume un motor de 131cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!