Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

Nu stiu de ce dar totusi 0.3l/h...???

in carte se da o valoare de 0.4-0.6 si pe vag-com aici tre sa bata daca este corect reglata distributia,am si eu tot 130 cp si nu arata consumul asta niciodata,inclin sa cred ca este ceva in neregula si la CB -ul dv,adica sa fie necalibrat corect,sau poate... :(

Eu am 0,6l/h si daca pornesc tot faruri,aerul,dezaburirea si cassul sare cu greu la 0.7-maxim 0.8

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu de ce dar totusi 0.3l/h...???

in carte se da o valoare de 0.4-0.6 si pe vag-com aici tre sa bata daca este corect reglata distributia,am si eu tot 130 cp si nu arata consumul asta niciodata,inclin sa cred ca este ceva in neregula si la CB -ul dv,adica sa fie necalibrat corect,sau poate... :))

Eu am 0,6l/h si daca pornesc tot faruri,aerul,dezaburirea si cassul sare cu greu la 0.7-maxim 0.8

Eu tot asa am 0.3 l/h dupa ce motorul este incalzit bine cu faruri si clima pornite 0.4 / 0.5 l/h max !!! 90 cp octavia 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu consuma 0,39l/h, probalil a avut si el schimbata undeva in germania distributia schimbata si am constatat cu stupoare ca pe stickerul cu distributie e scris FEBI :icon_thumright: .Din cate am citit nu e prea stralucita firma asta cu facut materiale cauciucoase, gen bucse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa stiu si eu ce contine un set distibutie, si pe langa set ce trebuie sa mai schimb.

Daca am gresit unde am postat, imi cer scz

Multumesc

Modificat de ZTK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benoit:

Stimate coleg, la postul nr 27 nu ai precizat ce consum ai avut inainte de schimbarea distributiei. Un consum de 0,3l/h pentru un motor de 130 CP este cam greu de crezut sa fie asa. Am acelasi tip de masina doar ca motorul este de 101 CP iar la temperatura de 90 grade am un consum de 0,6l/h. Daca aprind farurile, pornesc clima si dezaburirea lunetei cosumul se duce undeva la 0,7-0,8l/h. Daca nu te superi te rog sa ne mai dai amanunte vis-a-vis de cele scrise de catre domnia voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salut ZTK.

La motorul tau ai: 1 curea, 1 rola intinzatoare,1 rola ghidaj si 1 pompa apa.Cam asta ai tu de schimbat.Toata lumea vad ca se orienteza la Kitul CONTITECH(curea conti,role INA,pompa HEPU).Doar atat ai de schimbat ce tine de distributie.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare.

Akum 2 zile am schimbat si eu distributia la masina din semnatura.Vad ca multi se plang de consum.Dupa ce am facut azi 30 km prin oras...consumul meu a fost de 6.2 l/100 km deci nu am un consum marit dupa cum au patit unii desi am avut o mica problema la schimbarea distrubutiei:nu am pus bine la punct si nu pornea masina,decalasem cu 1 dinte,dar am remediat.Stiu ca la Diesel daca pui cu 1 dinte mai inainte sau inapoi masina nu porneste(daca sari peste 2-3 dinti crapa) spre deosebire de benzinare care pornesc dar nu merg in parametrii normali.Asa ca nu stiu de ce la voi au aparut probleme de consum.Poate era prea tensionata cureaua si motorul tragea din greu si dupa o perioada s-a asezat cum trebuie.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Conform titlului acestui topic:

Acum cateva saptamani am schimbat distributia si accesoriile la masina din semnatura la Autogrup Constanta (dealerul Skoda).

Dupa schimbare, ajustare/reglare, etc. am constatat ca, consumul e un pic mai mic decat cel de dinainte de schimbarea distributiei.

Calcul consum efectuat plin/plin:

492 km (toti in oras), alimentat cu 40,3 litri motorina, consum = 8,19 litri/100 km.

Din punctul meu de vedere , luand in calcul faptul ca am multitronic 7 si 130 cp, zic eu ca asta este un consum normal. :icon_thumright:

Cu Golful 4 (AXR 101 CP) , n-am scos niciodata un consum mai mic de 7,3-7,5 litri/100 km in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Eu am facut azi un drum de 110 KM si am aproape 1 saptamana de la schimbarea distributiei, si cu o viteza cuprinsa intre 60-110 am avut un consum de 4.9 % :Driver:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate verifica tensiunea curelelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Tensiune curelei e tot timpul constanta teoretic, avand in vedere ca exista intinzator, deci tensiunea curelei= tensiunea arcului.

post-34985-1236796321_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Se poate verifica doar punand mana pe ea:apesi,tragi,tensionezi.Dar nu cred ca vei vedea mare lucru pentru ca o curea daca nu ar fi tensionata ar sari de pe fuliile dintate.Exista acel intinzator de care spunea si marius1982.11 , intinzator care daca s-ar desface la fel ar sari cureaua de pe fulii.Tot ce e posibil ca dupa o utilizare indelungata(nerespectarea intervalelor de km cand trebuie schimbata distributia) cureaua sa devina putin mai elastica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benoit, Am si eu aceeasi problema si daca esti dragutz sa imi spui si mie cate ceva,de ex: Unde ai fost sa iti reglezi distributia,cat te-a costat si ce le-ai zis celor de acolo ( ca vrei sa iti regleze distributia)?Au pus-o si pe VAgcom sau au reglato doar din suruburi?

Multumesc mult si sper ca nu te superi pentru atatea intrebari dar ma seaca de 6 luni consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Acum ceva vreme am schimbat şi eu distribuţia, operaţie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de tras trage masina? ca am patit si eu acelasi lucru si am ajuns pana la urma sa schimb motorul. Mie imi ajungea foarte foarte greu pana la 180km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tras trege bine. Și de pe loc, și din mers... Nu am apucat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia e simplu de pus la punct, eu chiar nu imi dau seama cum de gresesc dobitocii la service, sau o fac intentionat. La mine s-a lasat cu schimbare de 13 supape. De cate ori am vazut de asta vara cum se demonteaza deja am devenit expert. Toata treaba e sa nu cumva sa umble la suruburile alea 3 cu cap de 13 de pe axele cu came, ca daca au umblat acolo greu o mai pune cum a fost. La mine dupa ce am schimbat supapele erau 4 mecanici in jurul masini si ii dadeau tarcoale si cu mine al 5 lea prost (pt ca le-am dat banii) si nu stiau cum sa regleze avansu. si am plecat cu masina din service exact ca si cu dacia aia careia ii batea avansu. Adica se auzea un clancanit de ziceai ca se spargeau pistoanele. Si nu a mai durat decat 10000 km si gata cu el. Am zis trebuie sa cumpar altul ca asta e terminizat si ma costa cam la fel sa il repar si nici nu stiam daca o sa fie cum a fost el odata si m-am jurat ca nu o sa mai umble in el decat eu si la reprezentata. Daca stric eu ceva sunt un prost si o sa scot bani din buzunar, iar daca imi strica la reprezentata pot sa ii trag de coltul camesii.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nici o problema daca se umbla la acele suruburi de pe axele cu came, ba chiar e indicat pentru o tensionare corecta a curelei, important e sa ai pinii de blocare a axelor introdusi corect si sa aplici corect procedura de tensionare a curelei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cand schimbi cureaua te intereseaza 2 aspecte la montaj. Sa pui cureaua bine si sa ii pastrezi performantele la motor. Schimband pozitia la pinioanele de pe axele cu came deja ai dereglat avansul. Cum zici tu daca ai bagate bolturile de blocare corect, acele bolturi nu fac decat sa iti tina axele cu came nemiscate, dar pinioanele se misca fiindca si gaura din pinion e excentrica sau ma rog ovala. Iar in momentul cand ai scos bolturile si ai pornit motorul axele cu came o sa se invarta mai devreme sau mai tarziu fata de cum au fost initial. deci iti face admisia/evacuarea mai devreme sau mai tarziu decat era initial.

Regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai citit ce s-a scris mai sus (paginile anterioare)?

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In seara asta am pus VAG-ul pe masina, sa verific syncro angle dupa metoda descrisa de dukku aici.

Din pacate nu am nimerit griupul 4. Eu am intrat pe Engine, pe measuring blocks, si le-am luat la rand. Pe nici un canal nu am gasit syncro angle.

Procedura descrisa in linkul ala e valabila si pentru 2.0 TDI BKD? Sau doar pentru 1.9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa fie pe grupul cu controlul injectoarelor, acela unde iti arata startul injectiei si durata injectiei, turatia motorului, in functie de label poate sa fie alta denumire. Procedura e la fel, trebuie sa umbli la axa pe care o citeste senzorul de pozitie, cred ca e cea din fata motorului, referitor la invartirea motorului cu ajutorul electromotorului, eu as recomanda o metoda mai safe, aceea in care ridici o roata in aer cu ajutorul cricului si invarti usor de roata cu maneta de viteze in treapta superioara.

Mai ramane un semn de intrebare referitor la cealalta axa, pe asta nu o poti verifica cu vagul.

Modificat de flavius 76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut! Am un Golf 4 TDI PD 101 CP cod motor AXR din 2004 euro 4. Un mecanic mi-a schimbat distributia + pompa de apa si am observat ca am un consum mai mare de motorina. Inainte aveam 4.5-4.9/100 km in afara orasului si in oras 6.4-6.8/100 km in aceasta perioada a anului, adica cu temperaturi exterioare medii de 18-29 grade, cu aer conditionat folosit destul de rar. Acum decand sa schimbat distributia am umblat aprox 40 km in oras dar consumul este undeva la 7.6-8.3/100 km. Puteti sa-mi recomandati un service in Cluj unde se fac reglaje dupa schimbare distributie. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!