Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

da,deci slabind cele 3suruburi se poate regla avansul.se blocheaza fulia de la supape si se pune la semn de la volant .se string suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Fac parte din cei care au schimbat distributia (tot kit-ul in service autorizat la Passatul din semnatura) si am constatat consumul marit.

Imediat dupa schimb pe computerul de bord pe ruta Arad-Timisoara am avut 7,5 l/100km motorina, chestie neobisnuita deoarece acest drum il parcurg regulat si de fiecare data consumul era de maxim 6.3-6.5 l/100km. Desi am anuntat service-ul, cei de-acolo nici macar nu au dorit sa ma reprogrameze ptr o verificare, mi-au transmis ca e ceva normal si ca este foarte posibil ca EU ( culmea mojiciei! :) ) sa nu stiu sa citesc de pe bord computer ,.. vezi Doamne! exista 2 citiri ..in Comp 1 si Comp 2 si e posibil sa le fi incurcat.

Am fost la reprezentanta VW din Arad si acolo mi-au facut o reglare de punct de sincronizare. La urmatorul drum AR-TM consumul a revenit in limitele cu care eram obisnuit.

Mesajul meu este urmatorul:

Nu va lasati impresionati de tot felul de mecanici care se cred mari vedete, insistati sa fie facuta o verificare a consumului dupa schimbarea distributiei...se vede o marire si la relantiu de la 0.6l/h la ~0.9-1 l/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e din axa cu came...la pd se desfac cele 3 suruburi si se tensioneaza cureaua de distributie....daca se pune cureaua fara tensionare este foarte posibil sa fie avansata sau deavansata si apar probleme de consum si putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

urmeaza sa-mi schimb distributia la masina din semnatura.

sa ma astept la un consum marit dupa acesta operatie?

ce reglaje se fac la acest tip de motor dupa schimbare, daca da (daca nu sunt indiscret ...cum?(cu un vag com 7))

Multumiri,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e din axa cu came...la pd se desfac cele 3 suruburi si se tensioneaza cureaua de distributie....daca se pune cureaua fara tensionare este foarte posibil sa fie avansata sau deavansata si apar probleme de consum si putere

Poti sa fi mai explicit te rog? Care suruburi? Eu stiam ca la PD nu se regleaza nimic dupa schimbarea distributiei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca respecti ce zice cartea nu o sa ai nici o problema........ multi ignora acel reglaj.... nu toate curelele sunt pefect identite

distributie.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,

numai ca motorul meu este alh .. documentatia este la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Fac parte din cei care au schimbat distributia (tot kit-ul in service autorizat la Passatul din semnatura) si am constatat consumul marit.

Imediat dupa schimb pe computerul de bord pe ruta Arad-Timisoara am avut 7,5 l/100km motorina, chestie neobisnuita deoarece acest drum il parcurg regulat si de fiecare data consumul era de maxim 6.3-6.5 l/100km. Desi am anuntat service-ul, cei de-acolo nici macar nu au dorit sa ma reprogrameze ptr o verificare, mi-au transmis ca e ceva normal si ca este foarte posibil ca EU ( culmea mojiciei! :Driver: ) sa nu stiu sa citesc de pe bord computer ,.. vezi Doamne! exista 2 citiri ..in Comp 1 si Comp 2 si e posibil sa le fi incurcat.

Am fost la reprezentanta VW din Arad si acolo mi-au facut o reglare de punct de sincronizare. La urmatorul drum AR-TM consumul a revenit in limitele cu care eram obisnuit.

Mesajul meu este urmatorul:

Nu va lasati impresionati de tot felul de mecanici care se cred mari vedete, insistati sa fie facuta o verificare a consumului dupa schimbarea distributiei...se vede o marire si la relantiu de la 0.6l/h la ~0.9-1 l/h.

Ma bucur ca in sfirsit se gaseste cineva sa rezolve aceasta problema!

Sunt o gramada de cetateni ce isi zic ,,mesteri"si habar nu au despre,,PUNCTUL DE SINCRONIZARE"te-as ruga sa revii cu mai multe amanunte.Sschemele referitoare la schimbarea de distributie nu sunt foarte pe intelesul mecanicilor,mai ales ca sunt in limba engleza,si aceasta operatie ai lasa rece!Scuze gasesc multiple cand de fapt habar nu au.Merg cu masina cu aceasta problema de aproape 1 an!

Si n-am gasit un mester sa o remedieze,cu toate ca am intrebat oriunde am intilnit un priceput,inclusiv aici pe forum.de asemenea am amici care se chinuiesc cu consumuri enorme afisate de computer,si nu le da nimeni de cap!

Iti multumesc ca ai postat,daca se poate sa revii cu amanunte ar fi foarte benefic!

Uite aici pe acest post,o gramada au aceasta problema si n-a raspuns pina la tine ,nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce se regleaza la PDuri din cele 3 suruburi de pe fulia ax came, avansul sau doar se tensioneaza cureaua de distributie

Din cate am inteles eu studiind imaginie din documentul atasat de Swat cat, caci engleza nu prea inteleg, am tras urmatoarele concluzii

1 boltul care blocheaza pe pozitie axa cu came la montatul curelei, ar trebui sa blocheze numai axa nu si fulia care ar trebui sa se miste liber in limita gaurilor ovale, cele trei suruburi slabite.

2 odata montata cureaua, aceasta are o singura rola intinzatoare, respectiv pe partea sanga cum te uiti spre distributie, astfel cureaua va fi tensionata doar pe partea stanga iar pe partea dreapta ramane la tensiunea normala asa cum a fost pusa cu mana.Pana acum totul este ok, avansul este reglat prin blocarea in prealabil a celor doi arbori.

3 daca in acest moment se scot bolturile care au mentinut distributia pe pozitie, are loc o egalizare a tensiunii in curea, respectiv din partea stanga in partea dreapta ceea ce duce la rotirea unui arbore fata de celalalt si astfel sare de la punct.

4 insa daca inainte de a scoate boltul de blocare se roteste fulia axei cu came de la dreapta spre stanga se obtine o egalizare a tensiunii in toata cureaua si astfel ramane in aceeasi pozitie si dupa deblocare, fara a mai deregla avansul.

Rog cunoscatorii sa-si dea cu parerea. Daca am gresit nu dati cu parul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da. ai tras concluziile corecte. dar chiar si asa dupa ce se porneste motorul se verifica cu testerul corelarea de avans si dupa nevoie se ajusteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa traduc ceva din acele instructiuni-distributia la pd, dar nu inteleg de ce inainte de a monta cureaua spune sa pozitionam roata ax came, din acele trei suruburi, in sens invers acelor de ceasornic, era mai logic sa fie pozitionata in sensul acelor de cesornic astfel cand tensionezi cureaua sa revina cumva intr-o pozitie de mijloc. de asemenea in prima parte, la demontare, face referire si la niste semne de pe roata dintata a axei cu came care se aliniaza cu o sageata de pe carcasa, dar la montare si ajustare nu mai tine cont de acele repere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba distributia consumul era 7% cu AC pornit , dupa 8-9%(urban).La relanti consuma 0.4l/h.Pe unde am mai intrebat mi-au spus ca la ALH nu exista avans pt a fi reglat , atunci unde se face un regalaj ca sa consume ca inainte de schimbarea distrib.Debitmetrul indica valori normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alh se regleaza avansul prin rotirea pompei de injectie, din cate stiu eu, si cu VAG COM citesti valorile si ajustezi pompa pana iese bine, asta daca axa cu came a fost aliniata corect cu arborele cotit, daca nu trebuie umblat si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt informatie.Axa cu came banuiesc (nu ma pre pricep) ca a fost reglata bine altfel aveam fum, porniri aiurea etc.Miine caut un mester sa pun in practica sfatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost la mecanic si a gasit ca distributia nu era pusa la punct ceea ce m-a dat peste cap fiind ferm convins ca daca nu scoate fum si nu porneste greu e montata corect.Desi masina nu avea nici o eroare consumul meu era de 10% urban(cam dezastruos pt un ALH) dar nimeni nu a putut sa-mi zica de ce.O fi trafic greoi in Iasi dar nici chiar asaa, iar de consdus super sportiv am cam trecut de varsta respectiva, mai ales ca am un kinder in masina.

Acuma a umblat si la pompa de injectie, ce sa zic i-a mai luat din zvac dar sper sa consume mai putin.In schimb porneste greu de genu se bilbiie, dardaie motorul dar nu o ia decat la a treia cheie.

Rugamintea mea sa-mi spune-ti ce ar trebui sa mai fac in continuare.Un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum si-a dat seama ca e sarita de la punct cu testerul sau a demontat protectia si s-a uitat la repere. Cu testerul nu poti vedea daca axa e aliniata cu arborele cotit in mod corect, ci poti vedea doar avansul la injectia de motorina care se regleaza din pompa de injectie si trebuie sa se incadreze intre doua valori prescrise. Incearca sa iei legatura cu un coleg din Iasi sa te ajute cu o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se scoate pompa de vacum si se caleaza si apoi te uiti la volant dupa semn si iti dai seama ce decaj exista....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot timpul a urmarit valorile pe vag-com.Deci ce ar trebui sa mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati refacut avansu static de la pompa cu vag-com-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat a umblat mesterul la pompa de injectie si porneste la sfert.In schimb m-am ales pe linga tac-tac-ul motorului cu un fel de bataie si un vuiet de parca ar patina o curea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un tdi pd la care tocmai am schimbat distributia+ toate celelalte..initial mi-a fost montata distributia gresit si troncanea ca un mercedes diesel din acela vechi...a desfacut-o iar mecanicul,a pus-o si a reglat avansul din cele 3 suruburi de pe axul cu came(daca nu gresesc) pana s-a ajuns la valoare de 0.0....s-a chinuit saracul vreo 1 ora ca sa regleze,facand ture intre computer si motor dar i-a dat putin de cap..spun putin pt ca avea un consum de 0.9-1.1 la relanti..nervos am plecat din service cu gandul sa ajung in bucuresti sa imi fac masina...dupa vreo 500 de km BC a inceput sa arate 0.7 la relanti si cu clima + toti consumatorii 0.9-1l/h..mi se pare ok?voi ce credeti?sa mai merg la un alt mecanic sau nu? sper sa fie de ajutor si celorlalti ceea ce mi s-a intamplat mie si felul in care am rezolvat:) va salut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma minunez cand vad ce consumuri mici aveti... ma duc sa gsesc un mecanic sa imi regleze distributia .

sub 0,8 la relanti na scazut niciodata si cu clima 1.0 l/h

Modificat de undercover
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa o lunga perioada de absenta pe acest subiect.

Am scris in postul nr.27 cele intamplate dupa schimbul distributiei. Actualmente la relantiu consumul real time este 0,3l/h cu motorul cald ( acul la 90 grd) si cu clima pornita pe incalzire cu 3 liniute.

post-22705-1234699477_thumb.jpg

Dupa parerea mea reglarea corecta a distributiei este factor determinat in reducerea consumului de carburant.

Ca o paranteza , Arad-Viena, 2 persoane, 2 valize obisnuite, pilot automat fixat 100km/h... consum 4,5l/100km.

O sa caut poza...inclusiv eu am foarte surprins.

Modificat de Benoit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!