Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

ieri am facut schimbul de distributie pe un motor de Toledo 150 cp tdi-pd.

Rezultatul: inainte cind stateam pe loc aveam consumul 0.6l/h ,acum cind stau pe loc este 0.8l/h ....

Cu clima pornita stind pe loc aveam 1,1-1,2 acum am 1,3-1,5 .

Si la mers,cind accelerez vad in bord niste cifre care inainte nu aparusera niciodata : 33-35% consum instant cind inainte nu aveam peste 23-26% .

Ce as mai putea sa ii fac?Se pot face setari fara a demonta din nou distributia?Imi sta pe creier acest consum,in general cu minim 1% mai mare decit inainte...

Sincer parca si puterea este mai mica,dar nu imi dau seama foarte bine.....nu-ti prea dai seama daca din cei 150cai initiali mai ai vreo 140 acum....

V-ati mai intilnit cu astfel de probleme?

Eu acum jumatate de an am mai facut o schimbare de distributie ptr un VW benzinar la SEAT Constanta si idiotii imi pusesera distributia cu un dinte in spate,insa atunci mi se aprinde in bord check engine si la verificarea cu VAG-COM dadea eroare la axa cu came....

Aici insa nu imi da nicaieri nici o eroare..

P.S Am si VAG-COM dar nu stiu unde sa ma uit dupa parametrii...

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

si la masina asta s-ar fi aprins in bord daca era diferenta de un dinte.avansul la PD-uri se autoregleaza.nu cred sa aiba vreo legatura.sigur nu s-a mai umblat si la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope.....Am schimbat curea,filtre,pompa apa etc.....tot ceea ce se schimba in mod normal....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a schimbat si filtrul de aer,in ce stadiu era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si filtru aer....avea paie prin el :;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indirect poti verifica daca e bine pusa la punct distributia chiar si cu VAG com din cate judec eu. Nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indirect poti verifica daca e bine pusa la punct distributia chiar si cu VAG com din cate judec eu. Nu?

Da?Mai exact cum?Am VAG-COM dar pentru cineva care nu se pricepe nu stie unde sa se duca si sa verifice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat si filtru aer....avea paie prin el ::lol:

dupa mine este dus debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine este dus debitmetrul.

cureaua intinsa necorespunzator da acelasi rezultat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa mine este dus debitmetrul.

Man,masina a mers perfect si cu consum normal pina am schimbat distributia.....deci cum sa se strice debitmetrul asa aiurea imedia dupa ce am schimbat cureaua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea era stricat mai demult, dar pt ca filtrul de aer era inbacsit debitul de aer era mic si mergea bine.odata cu schimbarea filtrului debitul de aer s-a marit aparand probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cu VAG 1552 se poate verifica sincronizarea la senzorii de pe arbore, VAG com stie sa faca in plus fata de VAG 1552, deci ma gandesc ca SE POATE. :lol:

EU nu am PD, deci nu sunt interesat in aspectul asta, asa ca nu stiu concret care e procedura.

Oricum, si eu sunt de acord in mare cu o posibila legatura cu filtrul de aer. CUm sunt valorile indicate de MAF inainte si dupa schimbare? Ai incercat?

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu cu VAG 1552 se poate verifica sincronizarea la senzorii de pe arbore, VAG com stie sa faca in plus fata de VAG 1552, deci ma gandesc ca SE POATE. :lol:

EU nu am PD, deci nu sunt interesat in aspectul asta, asa ca nu stiu concret care e procedura.

Oricum, si eu sunt de acord in mare cu o posibila legatura cu filtrul de aer. CUm sunt valorile indicate de MAF inainte si dupa schimbare? Ai incercat?

parca s-a vorbit pe forum pe tema asta.... nu exista un reglaj mic pe fulia de la axa cu came??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se umbla la excentricele alea trei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorumarcatoru

S-a scos bateria de la borne ? Am auzit ca se poate "decalibra" computerul de bord in felul asta. Parerea mea e ca trebuie verificat consumul instantaneu cu VAG-ul ; la mine de exemplu BC imi arata la ralanti fara AC 0.8 , iar VAG-ul imi arata 0.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu un client...care abia a schimbat distributia si i-a crescut consumu de la 0.6l/h la 0,9 l/h..... pana la urma a dat cineva de cat....maf-ul nu e...arata bine....si sigur din distribuie...cum se regleaza fulia cu excentrice (ca daia le are)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am aceiasi problema!

Am schimbat distributia la Seat Ibitza 1.9TDI din 2000la 90k.Curea,role,pompa,antigel tot!

a crescut consumul cu mult mai mult ca inainte!

am facut vag com.Eroare de M.A.F..Schimbat M.A.F nou(240Ron).,Nimic !Consumul la fel!

Filtru aer nou!(500Km).

Nici o eroare pe vag com!

Am fost la AltoSincro,mi-au reglat avansul(70Ron).

N-au vazut alte alarme pe vag-ul lor si cred ca au unul performant!

nimic! Imi sta pe creier! Masina merge bine se infige,da cind vad cum arata comp.de bord consumul ma ia cu fiori!

Care e senzorul care citeste consumul instant? Poate sa aive vreo vina?Sa incerc sa rulez 1Km fara filtru de aer?

Ce sa fac? La cine sa apelez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema cu a cui?! :icon_cool: Si pana la urma, care este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10. Daca te-ai decis sa deschizi un thread nou, ai grija ca titlul sau sa fie scris citet si sa reflecte pe c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se umbla la excentricele alea trei.

atunci pt ce sunt puse??? din alea umbli la avansul supapelor si implicit avansul static de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand a schimbat distributia ,mecanicul a demontat si asta,a zis ca tre sa vada daca axa cu came e la pozitia care trebuie.

Se poate ca prin demontare/remontare sa fi deranjat ceva in el,de arata un cosum mediu asa de mare?reamintesc,maf nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poza prea mare am revenit dupa ce am facut alta!

Cum se cheama asta si cam ce foloase aduce?

post-18624-1195809200_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa vacum... pt servo frana si alte sisteme vacumatice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am si eu o intrebare. Daca cumva nu este pusa distributia la punct, se genereaza ceva eroare? se aprinde vre-un martor la bord?

Din cate stiu sunt ceva senzori care monitorizeaza pozitia axului cu came si a arborelui cotit (Camshaft Position Sensor si Crankshaft Position Sensor), nu?

Mersi,

Kovari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!