Jump to content

Distributie Schimbata = Consum Mare ?


kye04
 Share

Postare recomandată

Marin Madaalina

Multumesc. Ma gandeam ca este mai complicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    12

  • Swat Cat

    9

  • oldjimmy70

    9

  • Boditza

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut!

Acelasi lucru s-a intamplat si la mine. Dupa schimbarea ditributiei la motorul BKD, 16 valve, acelasi tip de curea pe care am gasit-o montata pe motor- DAYCO-, a rolelor am constatat ca s-a marit consumul, aproape de 1 l /100km. Dupa schimbarea distributiei, m-a indus in eroare faptul ca a pornit la fel de usor ca inainte, iar cand apa a ajuns la cca 60 de grade C, consumul instantaneu la ralanti era de 0,4 l. Problema ar fi ca la 90 de grade C, consumul instantaneu creste la ralanti la valoarea de 0,5-0,6 l

Inca nu am pus motorul pe VAG COM, am comandat o interfata care va sosi abia marti sau miercuri. Aveti idee cum trebuie reglat avansul? In sens negativ sau in sens pozitiv? Am schimbat distrubutia dupa o procedura luata de pe un site rusesc, deci...cu oarecare probleme de traducere, noroc ca sunt si figuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si nu au si eie un tester?

Oricum, la schimbul distributie o perioada o sa fie consumul crescut, ca si cand a fost masina noua, pana se lasa motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fi mai explicit!!! de ce ar consuma mai mult acelasi motor cu o curea noua daca distributia e la punct si avansul reglat bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana se lasa putin rolele. Exact la fel se intampla si cu motorul nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

total eronat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explica-te. Toate masinile pe acre le-am vazut au consumat mai mult dupa schimbul distributie. In prima perioada, vreo cateva sute de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

nervoss nu trebuie sa te superi, o rola este cu atat mai buna cu cat merge mai greu si nicidecum mai usor, o rola se va lasa numai in momentul in care incepe sa fie uzata, dc in cateva sute de km se lasa rola inseamna ca in cateva mii de km ar trebui sa fie varza

Dc urmaresti dupa schimbarea distributiei avansul si il verifici dupa 60k de km vei vedea ca se poate sa se fi modificat putin, totul se trage de la uzura curelei si a rolelor dar nici decum o diferenta mare astfel incat sa fie problema cu ele si sa nu mai mearga motorul cum trebuie.

Deci ceea ce spui tu este total eronat cel putin din punctul meu de vedere

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si din punctul meu sunt tot aberatii ca doar o rola noua nu poate intimpina atata forta ca AC sau alternatorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fiu scuzat/iertat. Nu stiu exact de la ce, doar am presupus. Insa toate masinile care a uavut schimbata distributia au consumat putin mai mult o scurta perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

nervoss sper sa nu te superi , nimeni nu e rau intetionat, doar ca ne spunem parerile,nu ai de ce sa te scuzi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit!

Am luat un cablu de diagnoza (clona China!) de pe un site ..... nu stiu daca am voie sa-l scriu, si are soft VCDS versiunea 11.2. Am intrat pe optiunea 01 Engine/ Measuring Blocks/ Basic settings, dar nu gasesc unde sa citesc unghiul de avans. Pe site-ul rusesc, cel care a pus poza pt reglarea avansului, a folosit o iterfata VAG-COM cu soft versiunea 704.1, si acolo aceasta eset calea de masurare. Are cineva idee, pentru aceasta versiune unde pot vedea unghiul de avans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

canalul 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog poti fi un pic mai explicit?

Este vorba de Measuring Blocks/ Group 013 "Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Nu.

Pe 1-Engine, MVB 004, casuta a 4 a

deci, nu pe Basic Set

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci eu am -1,5 corectia?

18146222.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, ai avansul la -1,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ar trebui sa ma duc sa imi mai modifice din el nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti merge masina?

Ai schimbat si tu distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina merge perfect... am observat pe bc ca in loc de 0,5 l pe h arata 0,6 dupa schimbarea distributiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da, la-1,5 nu-ti afecteaza functionarea corecta a motorului, doar creste un pic consumul. Regleaza-l la 0.0 si o sa iti coboare consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca, asa cum am scris mai sus, la relanti consumul instantaneu la 90 grade C, trebuie sa fie de 0,4 l. Daca nu este trebuie reglat si/sau si avansul astfel incat acesta sa fie la valoarea de 0,4. Dar, si aici este si problema mea- ca am avut alte treburi si am neglijat-o!- nu stiu exact cum sa il reglez. Maine intentionez sa mai ma joc cu interfata si reglatul motorului, Daca imi iese iti spun cum am facut. Daca nu te bagi sa faci tu asta, trebuie sa mergi la cineva care sa iti regleze motorul in acest sens. Din ceea ce am citit pe forum, Al Bundy este foarte priceput si serios, si cred ca te poate ajuta. Vorbeste cu el.

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca se regleaza hardware http://vwforum.ro/index.php?showtopic=56361 .. nu cu interfatanu stiu daca o sa ajung sa o reglez ca sigur costa 100ron reglarea, iar la 60k km cat schimb distributia nu cred ca mananca motorina de 100ron in plus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu am zis ca se regleaza din interfata, ci cu interfata poti citi ce anume se modifica din roata dintata de pe axul cu came. La motorul tau, este mai simplu, pentru ai decat o axa cu came.La mine, pentru ca sunt 2 axe cu came, din una se regleaza avansul, iar din cealalta cantitatea de motorina injectata.

2. Daca nu este reglat motorul corect, din ceea ce ai spus tu mai sus, rezulta ca iti papa in plus cca 1-1,5 l/100km. Adica 60-90 ron la mia de km, la 60 kkm ar fi cam - media -75x60=4500, deci departe de 100 ron!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune l fix pe + 0,5. Trage si frumos fata de minus si are si consum optim.

Acolo sta cel mai bine si nu are nici balbaieli la rece.

O seara buna.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!