Jump to content

Spalare Compartiment Motor


mirceaz
 Share

Postare recomandată

deschid acest topic cu toate ca mai exista in alte sectiuni ale formului dezbatut subiectul acesta. Motivatia, am observat ca unui Polo Happy ii lipsesc mai multe, atat in interior cat si sub capota. Am comparat cu modelul Attractive si ii lipsesc mai multe obiecte cu functii de protejare a componentelor din compartimentul motorului. Un ex: capacul de protejare al bateriei. Sunt convins ca ii lipsesc mai multe... nici nu vreau sa ma gandesc cate :D

oricum motorul a devenit foarte jegos si as vrea sa il spal. mai este cineva care a facut acest lucru ? ce sfaturi imi dati. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am spalat eu motorul si n-a avut nici o problema (decat cu alarma care a pornit) in rest am izolat tot pe acolo la bobinele de inductie si baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

si eu spar o data la 3-4 luni motorul la masini. La cat praf avem la noi in tara e cam necesar. Si la urma urmei de ce sa nu curatam si acolo ? Pe tabla o spalam, in interior o aspiram, portbagajul avem grija si de el .. compartimentul motor nu e al nostru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca nu e bine sa speli motorul!

Eu il sterg doar cu carpa. Dau capacul jos si sterg peste tot pe unde intra mana. Arata destul de bine si astfel nu mi-e frica ca se poate defecta ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e diesel ce trebuie acoperit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca nu e nimeni cu polo happy care sa fi facut asta .... o sa ma risc zilele urmatoare si ma duc cu ea la spalat. o sa va povestesc.

ps.

trebuie sa las masina sa se racesca, ma refer la motor? mai aveti si alte sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata, totul a decurs fara probleme. acum am o masinuta curata si la exterior si la interior si la motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motoarele pe benzina e putin mai riscant dar eu le spal fara probleme , dau cu solutie de curatare apoi cu jetul , si bineinteles il pornesc dupa aceea , pt ca altfel exista riscul sa nu porneasca . La motoarele diesel nu exista nici un risc sa nu porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functionare normala pe o ploaie intensa cu baltoci mari pe jos cantitatea de apa care poate ajunge in compartimentul motor este importanta. Motorul se murdareste in special pentru ca e stropit peste tot si este conceput in asa fel incit sa reziste la stropiri. La Otto e o problema daca iti intra apa in zonele de inalta tensiune dar sunt toate protejate. Spalam de doua ori pe ani motorul la vechea masina pe benzina si nu s-a intimplat o data sa nu o ia la prima cheie . La Diesel chiar ca nu vad ce probleme ar putea fi desi am auzit legenda ca ar fi intrat apa pe galeria de admisie si au crapat pistoanele. Aberant as zice pentru ca pentru a ajunge apa pe acolo trebuie sa treaca de filtrul de aer , turbina, intercooler....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!