Jump to content
Sign in to follow this  
adibos3

Audi S3 8l - Probleme

Recommended Posts

adibos3

As vrea sa deschid acest topic bazat numai pe probleme-le aparute la acest model de masina.

Sunt multe site-uri de afara care le explica, si unele dau si moduri de rezolvare, eu zic sa le audunam si sa le dezbatem si intre noi.

As vrea sa nu folosim linkuri sau alte nebunii, problemele le punem aici si le dezbatem in limba romana clar si frumos.

ce ziceti?

incep eu:

Mecanice:

- Pop Off Valve (diverter-ul) original al masinii, in unrma resoftarii si nu numia fiind din plastic la un moment dat cedeaza, ce e de facut? solutii ? 1 de schimabat cu unul original dar e posibil sa pice din nou dupa o lunga periaoda de timp. 2 se paote inlocui cu unul ed la Bailey sau Forge din aluminiu mult mai rezistent si mai eficient. 3 se paote scoate si inlocui cu un blow Off, dar nu este atat de recomandat pe motoarele 1.8T. (varianta 4 ar mai fi de inlocuit cu unul de Audi RS6 care este mai rezistent si tine presiune mai mare)

- Evacuare stock - Zgomote ciudate - Am inteles ca ar exista niste zgomote ciudate la nivelul evacuarii finale pe timp de ploaie, eu am tras cu urehcea si mi se aprea ca trosneste un pic, ca ciocaneste in caroserie, probabil ma insel, oricum nu e un defect. E ca si cum ti se plimba ceva prin portbagaj. Si asta doar pe ploaie...ciudat

- Franele - Se pare ca Audi S3 8L nu a fost dotat din fabricatie cu niste frane foarte performante, precum a avut parte Seat Leon Cupra R (Brembo) lucru care se simte mai ales pe drumuri umede. Solutii exista, schimbarea lor cu unele performante.

- Zgomot de diesel la pornire - Cand porniti motorul, nu se aude de parca este diesel? se aude un pacanit ciudat, si face doar o dat, nu conteaza daca este motorul rece sau cald, e ...acela este intinzatorul curelei de distributie, nu este un defect de fabricatie, dar nici ceva foarte placut urechii

- Cutia de viteze - aveti probleme cu ea? spre exemplu nu intra in treapta 1 daca rotile nu sunt oprite, sau intra greu in marsarier. Mie nu mi se intampla nici unu nici alta, dar altii se plang, a fost o serie de cutii care fac probleme in continuare, sunt rezolvabile cu ajutorul unei vizite la service, este vorba de cablul intinzator de al cutie. alte probleme ar fi alcel cranck cad shimbam in treapta 2 si 3 la turatii foarte inalte, e o chestie din timonerie, nu va faceti probleme sunt chestii comune, un short shifter nu stiu cat de bun ar fi, unii spun ca mai rau face, altii ca ar rezolva problema.

- N75 - Solenoid valve - dupa resoftare, s-ar putea sa aveti o problema cu masina, nu se mai duce in top speed sau are intreruperi in sarcini mari, treptele 4-5-6. Se paote sa fi din cauza acestei supape, care nu pote sustine presiune mai mare decat cea de fabrica, si deschide wastegate mai repde, chiar e bulversata si dschide /inchide repede, si simiti cu masina pierde presiune, in fine acest subiect paote fi discutat si separat.

- Senzor inchidere usa - O problema des intalnita, super stupida si enervanta. cei 2 senzori de inchidere a usii un sesizeaza cand aceasta este inchisa, si tine lumina aprinsa in masina + cea de sub usa. nu poti activa alarma si exista pericolul de ati consuma bateria degeaba. Se pot repara daor cu spray de contacte WD40, dar sunt foarte greu accesibili pentru ca sunt ingropati in incuietoarea usii, In marea majoritate din cazuri, WD40 nu rezololva problema, prin urmare senzorii trebuie inlocuiti.

- Ambreiajul - chiar daca masina nu este tunata (modificata puterea stock) ambreiajul va pica oricum, numai ca la cele resoftate va pica mai repede. exista un cilindru stupid in cutie care se blocheaza jos si patineaza ambreiajul, in timp acest cilindru se blocheaza din ce in ce mai des si ambreiajul va necesita schimbare, este recomandat unul sport, mult mai rezistent. totusi este un quattro...

- Admisia aer - Filtru de aer -> turbina - pentru masinile stock acest furtun este suficient, dar pentru cele resofate nu mai este eficient deloc. trebuie schimbat cu unul siliconic gen Forge sau Samco. altfel masa de aer importata de turbina va fi mai mica in ture inalte din cauza ca furtunul OEM se sugruma. va aparea acel surging la peste 5 ii d ture. este un subiect care poate fi tratat separat.

Atat pentru azi, ma dor degetele :icon_thumright:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Shtrumf2k

pt N75 iti recomand ceva de la boostvavlve.com este special pt 1.8 t si iti elimina n75, Meme o sa puna pe Ibiza Cupra

Share this post


Link to post
Share on other sites
adibos3

site-ul este www.boostvalve.com (era scris gresit la tine, fara intentie desigur) :icon_thumright:

OVB-BV-ul de la ei este un manual boost controller? e misto chestia, care vine peste ce N75ul de fabrica daca nu ma insel, parca asa are si BBM.

aici sunt si explicatiile, trebuie citit cu atentie http://boostvalve.com/1.8info.html

Astept sa vedem cum se comporta la meme, si daca e in regula as merge si eu pe el. (asta dupa soft, daca il voi face)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

super tare idee.

pan acum am avut urmatoarele prob:

- cleme de la geamul soferului.. problema des intalnita la am toate masinile din generatia lor. am patit personal la un Ibiza,m Golf de vreo 2 ori. etc. pica geamul si nu vrea sa se mai ridice. cum la Audi nu e kitul de reparatie (care contien cleme de metal si parghia si costa 170 ron), am dat 400 ron pe intregul subansamblu, dar cu cleme din plastic ;)

- MAF-debitmetru. -senzorul de aer

am auzit mai multa lume cu 1.8T ca au (avut) prob cu el. schimbatul costa ~600 ron. repartaul...mi-a fost frica sa incerc.

poate avea prob si de la filtre sport care se ung prea mult, sau de la fitltrul stock daca nu e schimbat mai des. (prefer sa il shcimb la ~5000 km, costa mult prea putin sa astept pana la 15.000. suntem in RO.)

- senzorul de temperatura lichid racire - o prob care am intampinat-o si la alte masini avute. costa putin, se schimba nu f usor dar nici greu.

cam atat as putea spune ca sunt prob care pot aparea si la alte S3uri.

Share this post


Link to post
Share on other sites
adibos3

Sunt mai mult decat de acrod cu tine cu schimbatul filtrului la putini KM, este atat de mult praf aici de ma intrab noi cum reusim sa respiram...asta e tara noastra :( mai ales in Bucuresti...dupa ce speli masina, in 30 de minute e plina de praf.

Prefer filtru original sau sport dar in carcasa OEM, sau un CDA. dar nu puneti conice pe masini ca le distrugeti.

Edited by adibos3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Roberto666

si mult intalnita problema cu furtunul de epurare gaze(care costa cam 200ron si vine pe comanda intr-o saptamana), recomandat este sa schimbi toate furtunasele si costa in jur de 600-700ron

si inca o problema care am vazut ca mai apare, bobinele de inductie :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

Salut, scuzati ca sunt :blink: dar nu am gasit acesta informatie.

Cu tip de bec este echipat proiectorul din bara (ca unul s-a ars....) , la masina din semnatura?

Multumesc,

Share this post


Link to post
Share on other sites
bluewave

s-a elucidat cazul ... becul este H7

Share this post


Link to post
Share on other sites
Swat Cat

despre ce cilindru vb in cutie? cel cu rulmentul de presiune?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

Am si eu o intrebare. La audi a3 8L in 2 usi geamul din spate se poate rabata putin (deschide) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

La S3 , da, se desface in exterior.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

Numai la S3 ? Eu am vazut si la A3 acel buton/maner de plastic la geamul din spate .....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

nu m-am uitat la A3, de aia am raspuns doar ce stiu :) probabil si la A3...ca nu vad de ce ar fi diferit.

daca are acel buton, acea clama..atunci ar trebui sa se deschida.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy_4speed

as ruga un posesor de s3 8l chiar daca sunt off-topic....sa imi recomande ce filtre sa iau(marca) ulei ..bun sau mai bine zis chiar foarte bun.motor + cutie + grupuri si tot odata ce marca de bujii sa ii iau ca pe unde te duci toata lumea isi lauda marfa....si parca nu as vrea sa iau tiganii sa imi bat joc de masinutza:(..ca vreau sa ii fac o revizie completa dupa sa ii fac un soft:X

multumesc frumos si inca odata imi cer scuze ptr off topic

a si ca sa fiu on topic ...eu pe masina am un bov forge... care vechiul propietar mi-a zis ca e special ptr 1.8t.care mi se pare mie ca pierde presiune .....sau deschide mult prea repede .......masina nu are soft si face o presiune pe ceas de 0.6-.0.7 ......sau poate sunt eu nebun si mi se pare:P

multumesc frumos

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

bujii Ngk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy_4speed

ngk are si akuma ...ngk-r.....si tot ngk vreau sa ii pun ...dar ceva mai performant....ca din ce m-am informat nu sunt asa stralucite ptr 1.8t

oricum multumesc pentru raspuns!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

Mai performant nu stiu ce ai putea sa pui. Bosch sau Beru nu sunt peste NGK la scanteie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy_4speed

asta stiu dar sunt mai multe modele de ngk.....tocmai de aia am intrebat sa vedem ce recomanda baietii sa nu dau banii degeaba pe ele ....ca nu prea ma dau afara din casa:P

o zi frumoasa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy_4speed

ms frumos dar din ce vad eu la ei pe site ...s3-ul nu e in baza de date:))))))) in fn iti multumesc pentru ajutorul acordat!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tracto

ah. Am uitat ca la americani nu s0a vandut primul model de a3.

Edited by Tracto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

pune NGK, dupa codul sasiului, te duci la un magazin de piese (bun) si pui ce iti recomanda. nu stiu codul exact.

filtre MANN.

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristy_4speed

am inteles ms frumos colegu!

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrei0241

2001 1.6 AVU

Ce ar putea cauza aprinderea martorului de airbag in bord, dar fara sa dea vreun DTC la scanarea cu Torque? (in trecut mi'a gasit DTC'uri, deci presupun ca inca functioneaza ok)

20181021-173556.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Trebuie sa ai eroare stocata pe airbag - incearca cu o interfata adevarata.....un VCDS, etc

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri