Jump to content
kewlya

Mi Se Tureaza Motorul Dar Masina Nu Trage

17 postări în acest subiect de discuţie

kewlya

deci dupa cum spuneam, viteza 1 si 2 merge perfect cand schimb deja in a 3 -a apar probleme, imi trage frumos pana pe la 2300 rpm dupa care masina se tureaza pana pe la 4000-4500 depinde cat accelerez eu si masina nu mai trage. se comporta exact ca si cum masina ar fi scoasa din viteza si as accelera in gol dupa 2300 rpm!

sa mi se fi dus ambreiaju ??

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
reader

indubitabil.

dar te-ai intrebat vreodata UNDE se duce ambreiajul, in aceste cazuri?

Modificat de SHARANEL

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
R Z F

discul de ambreiaj este uzat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Reed

Incearca si tu o frina de motor in rampa de pe la 3000rpm si o pui intr-a 2-a sau a III-a (depinde de inclinare). Daca ai frinare atunci ti-a mai ramas ceva din ambreiaj.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
SAlex

Mai turezi asa de vreo doua ori nu nu vei mai avea deloc ambreiaj. Este bine sa inlocuiesti tot kitul nu numai discul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kewlya

multumesc de raspunsuri, am sunat l avreo 3 mecanici pe care ii cunosc si toti mi-au zis ca este ambreiajul. am si comandat deja kit-ul de ambreiaj si maine am sa-l inlocuiesc. sper sa nu am surpriza sa patineze dupa ce pun kit nou :evil:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
kewlya

schimbat kit ambreiaj, merge brici :huh:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bj

de curiozitate cat te-a costat kitul de ambreiaj...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
I_am_Stealth

Pot sa te intreb si eu ce tip de volant ai la motorul ala?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dobadriana
deci dupa cum spuneam, viteza 1 si 2 merge perfect cand schimb deja in a 3 -a apar probleme, imi trage frumos pana pe la 2300 rpm dupa care masina se tureaza pana pe la 4000-4500 depinde cat accelerez eu si masina nu mai trage. se comporta exact ca si cum masina ar fi scoasa din viteza si as accelera in gol dupa 2300 rpm!

sa mi se fi dus ambreiaju ??

am un seat ibiza care se comporta asa ca al tau dar la viteza 1 si 2,curios este faptul ca nu face asa tot timpul are perioade

sambata abia am mers cu ea in viteza 1 prindea 20 la ora si motorul se tura la peste 2500 ca sa ajung la 40 la ora trebuia sa merg in viteza 2 si 3 cu turatiile de rigoare peste 2000,

ieri a avut din nou acelasi comportament doar vreo 5 minute dupa care si-a revenit in mers,nu-mi dau seama ce poate sa fie pt ca nu merge rau tot timpul doar uneori,astazi dimineata a mers perfect ca si cum nu ar fi avut nicio problema vreodata.

poate sa fie o piesa care necesita schimbata sau ceva infundat,nu stiu.

astept sfaturi pana ajung la atelier.

multumesc.

:rolleyes:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Ce spui tu acolo e simptom clasic de clapeta de acceleratie murdara. Curat-o si fa-i o adaptare cu Vag-Com si apoi vezi daca mai face asa.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dobadriana
Ce spui tu acolo e simptom clasic de clapeta de acceleratie murdara. Curat-o si fa-i o adaptare cu Vag-Com si apoi vezi daca mai face asa.

mersi mult pentru sfat dar am o problema.....

habar nu am unde este clapeta asta de acceleratie sunt de sex feminin si in afara de-a conduce masina si alte cateva chestii minore ce tin de auto nu prea stiu asa ca tot la atelier o sa ajung,

oricum sunt putin mai linistita la gandul ca nu are defectiuni majore.

inca odata ,iti multumesc.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

N-am spus ca e sigur ceea ce spun eu, insa e cel mai simplu lucru de facut si nu costa foarte mult. O scanare cu Vag-Com ar trebui sa faci prima data, pentru a vedea ca nu e alta problema. Mergi la intalnirile care se fac in Deva, sigur vei gasi pe cineva cu Vag-Com acolo:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=39437

PS: sper ca e vorba de Ibiza, nu-mi dau seama din profilul tau ce motorizare are, benzina sau diesel. Sfatul meu era valabil in cazul unei motorizari pe benzina.

Modificat de cristian

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dobadriana
mersi mult pentru sfat dar am o problema.....

habar nu am unde este clapeta asta de acceleratie sunt de sex feminin si in afara de-a conduce masina si alte cateva chestii minore ce tin de auto nu prea stiu asa ca tot la atelier o sa ajung,

oricum sunt putin mai linistita la gandul ca nu are defectiuni majore.

inca odata ,iti multumesc.

seat ibiza diesel.

oricum iti multumesc pentru raspuns.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Cristian

Atunci daca e diesel, ignora sfatul meu, clapeta de acceleratie este doar la masinile cu motor pe benzina.

Mergi insa la intalniri si fa o scanare cu Vag-Com, altfel nu te putem ajuta. Ti-am dat link mai sus cu topicul intalnirilor.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Ebi

Daca se tureaza motorul si viteza nu creste, in 99% din cazuri este dus ambreiajul. In restul cazurilor, ar trebui luat piciorul de pe pedala de ambreiaj. Ambreiajul se calca doar in momentul in care se schimba vitezele. Eu am peste 180 000 Km cu ambreiajul original. Pe altii ii tine 5 000 Km. Nu exagerez, dar f. multi soferi inclusiv profesionisti uzeaza inutil ambreiajul. In panta tin masina pe loc din ambreiaj nu din frana de mana, la semafor stau cu piciorul pe pedala si uzeaza rulmentul de presiune, sau unii chiar isi tin piciorul la odihna pe pedala in timpul mersului! Un ambreiaj defectat din cauza aceasta nu se schimba nici in garantie. I se face fotografie ca dovada in justitie in care se vede de ex. ca este supraincalzit=albastru. Daca va uitati la semafor, majoritatea tin masina din ambreiaj si-l rascheteaza din plin.(se vede dupa cum masina inainteaza cativa cm si iarasi da inapoi, si tot asa) Deci daca vreti ca ambreiajul sa tina cat masina, apasati-l doar la schimbarea vitezelor si atat. Nu stiu cati Km poate tine daca-l crutam, dar fratele meu are 260 000 Km si eu cum am zis 180 000 fara interventii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristi16v
On 8/1/2007 at 7:51 PM, kewlya said:

deci dupa cum spuneam, viteza 1 si 2 merge perfect cand schimb deja in a 3 -a apar probleme, imi trage frumos pana pe la 2300 rpm dupa care masina se tureaza pana pe la 4000-4500 depinde cat accelerez eu si masina nu mai trage. se comporta exact ca si cum masina ar fi scoasa din viteza si as accelera in gol dupa 2300 rpm!

sa mi se fi dus ambreiaju ??

 Aceleasi simptome si la mine . Nu a fost schimbat niciodata ambreajul. 

 Se potriveste kit-ul de ambreiaj  de pe golf 3 1.9 TDI 66kw , 90 cp pe Golf GL 1.8 Benzina 66 kw , 90 cp?

Modificat de cristi16v

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri