Jump to content

Consultare alegere masina


rotnick
 Share

Postare recomandată

Salut,

dupa cum v-am spus in topicul de la "Versus", m-am hotarat sa-mi cumpar A4. Am gasit urmatoarea masina:

A4 Avant 1.9 TDI 131 CP, Euro 4, data fab. 29.12.2004, inmatriculare 2005, 160.000 km, carte service, facturi la zi, dotarile standard Audi plus comenzi pe volan, cotiera, jante pe 16 in 5 spite, cauciucuri noi, stare impecabile, fara accident, motorul e ca nou, se vede nu s-a umblat la el, masina s-a folosit pt naveta zilnica la serviciu in Franta, si cel mai important, pretul: 14.300 euro.

V-as ruga cu ceva sfaturi daca se poate, credeti ca merita? Nu ma deranjeaza ca e Avant, recunosc ca mi-ar fi placut mai mult un sedan, dar tinand cont ca la serviciu mai trebuie sa transport ceva marfuri mai voluminoase, nu exagerat, e OK.

Ce mi se pare ciudat e motorizarea de 131 de cai, pe care sincer nu prea am intalnit-o la break-uri.

Orice sfat, idee e binevenita.

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Titlul dat de tine nu reprezinta nimic. Alege si tu titluri mai expresive pe viitor, de ex. "Consultare alegere masina" cu subtitlul "A4 Avant..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am editat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci. Scuze, sunt mai nou pe aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca, daca esti absolut sigur despre istoricul masinii si nr. de km, pretul e cinstit. Mai ales pentru o masina rulata ini afara, pe autostrazi, nu pe hartoapele romanesti. Si e Audi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un Avant din 2004 (AVF 1.9 130 cai 6 viteze) am eu. Masina e o combinatie fantastica intre ceva practic, sport si totodata elegant. In plus, mi se pare unul din cele mai reusite break-uri existente la clasa medie. Daca ii pui si ceva caluti in plus, te asigur ca nu o sa fii dezamagit.

Eu am dat pe ea un Golf IV din 2001 TDI si 5000 eur acum 1 an (atunci masina avea 145000 km), insa mergea de parca era noua.

Mihnea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata masina, asa cum o descrii tu, este ok. Pretul nu stiu ce sa zic.. probabil ca e normal pentru ea. Totusi nu se poate trage niste sute de euro in jos macar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiam ca Euro 4 sunt 1,9 tdi 115cp (BKE) si 2.0 tdi 140cp ? Verifica daca in brief scrie Euro 4 (cod 62). AVF , AVX sunt Euro 3 .

Diferenta la taxa de prima inmatriculare este de aprox. 1000 euro !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata masina, asa cum o descrii tu, este ok. Pretul nu stiu ce sa zic.. probabil ca e normal pentru ea. Totusi nu se poate trage niste sute de euro in jos macar?
Masina de drept a fost 13.900, dar trebuie sa castige si cel care mi-a adus-o. Normal stiu ca la samsari se dau cam 500, fiind totusi prieteni ii dau 400 si in acesti bani se achita RAR-ul si ce o mai fi.
Stiam ca Euro 4 sunt 1,9 tdi 115cp (BKE) si 2.0 tdi 140cp ? Verifica daca in brief scrie Euro 4 (cod 62). AVF , AVX sunt Euro 3 .Diferenta la taxa de prima inmatriculare este de aprox. 1000 euro !
Am sa verific. Momentan e pe drum, mai pe seara am s-o vad.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 TDI 131 CP, Euro 4

Nu stiam sa existe asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam sa existe asa ceva....

Ice,

exista, chiar saptamana trecuta un prieten care e pe forum si-a luat berlina A4 1.9 TDI 131 CP Euro 4 din 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut masina, arata foarte bine, are in plus fata de ce stiam: senzor de ploaie, pachet crom, pachet piele, pachet lumini interioare, Pumpe-Duese, dar mai bine atasez fisierul luat de pe oilshop cu rugamintea sa-mi traduceti si mie mai exact ce inseamna.

De luat o voi lua, arata si functioneaza foarte bine, m-am dat un pic cu ea, e super OK, nu face zgomot, nu are greierasi, etc.

Asa ca incepand de maine (trebuie sa astept sa-i faca RAR-ul, abia pe urma o cumpar) voi fi posesor de AUDI, :ceuameni:

Sicer nu pot sa ma abtin: URAAAAAA!

post-13015-1185813682_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa te poarte sanatos,arata bine masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este Euro 3 ! Atentie la taxa de prima inmatriculare !

La Euro 4 codul este OGG . La Euro 3 codul este OGZ !

In Brieful Mare scrie clar 44 = Euro 3 si 62 = Euro 4 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum banuiam si eu si dupa cum a zis si Ice... Din fabrica, a plecat EURO 3 nu 4. Acum, poti verifica daca au fost aduse modificari pentru a fi conforma cu standardul EURO 4. Pe pagina 2 din PDF se vede clar: 0GZ - emission concept EU3, diesel with EOBD

Dar oricum, masina e OK. Verifica totusi cum iti va face RAR-ul sa nu faca vreo magarie si sa iti treaca in carte EURO 4. Ca nu vei trece NICIODATA un ITP cu ea daca este EURO 3 si o compara cu normele pentru EURO 4. Chiar daca la diesel verifica doar opacitatea. Dieselurile cu EURO 4 de care stiu (acum poate si gresesc) sunt toate dotate cu DPF (filtru de particule) iar pe evacuare nu iese aproape nimic vizibil (totul ramane in filtru)...ai mare grija

LE; teko, a fost mai rapid si a postat in timp ce scriam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma pricep absolut deloc, dar am o octavia 2 1.9 TDI euro 4 fara filtru de particule. iese fum negru din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 1,9 tdi cu 74kw este Euro 3 ! ( D4 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un Audi A4 Avant 131CP, Euro3, masina face toti banii. Eu zic ca daca masina arata bine si e totul ok cu ea sa o iei, indiferent daca e Euro3 sau Euro4, n-o sa-ti para rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dieselurile cu EURO 4 de care stiu (acum poate si gresesc) sunt toate dotate cu DPF (filtru de particule) iar pe evacuare nu iese aproape nimic vizibil (totul ramane in filtru)...ai mare grija

Sorry Rapier dar gresesti :Driver:

Exista la VAG la optionale ca exemplu 2.0TDI Euro4 & 2.0TDI Euro4 DPF.

A explicat dm76ro f. frumos la intalnire. Euro4 inseamna un interval de poluare cu CO2, noxe ce vrei tu admis. Ei bine cu DPF limita functiei de consum tinde spre valoarea mai mica din interval si fara DPF tinde spre valoarea mai mare de noxe dar ambele intra in Euro4 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Daca voi ziceti...stiti mai bine. De asta am si zis ca nu sunt sigur. Dar oricum, la masina despre care se discuta, conform codului care era dat pe site-ul lui Hyper, masina este EURO 3 nu 4. Iar ce am spus referitor la modul in care o inscrie respectivul vanzator e real. Poate a spus colegului rotnic ca este EURO 4 si ca sa nu scada la pret si sa iasa prost, da o mica spaguta la RAR (stiu eu ce relatii are omul acolo) si o inscrie drept EURO 4...si ea este 3. Iar la primul ITP, o sa trebuiasca sa treaca norma EURO 4 si nu o sa poata trece. Gresesc? De fapt vroiam sa-i atrag atentia colegului nostru sa nu cada in capcana...daca va fi cazul

LE: Si Executron, la diesel stiam ca se face doar test de opacitate nu si de noxe... :Driver: Ma insel si de data asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul spune ca e Euro 4, asa spun cei de la RAR neoficial, azi aflu sigur pt ca ii face cartea. Inca nu am dat banii pe ea, am timp sa ma razgandesc, dar din cate stiu eu e imposibil sa faci manarii la RAR, ei doar baga seria in calculator si baza de date iti spune ce norma este. Doar daca duci tu hartii ca ai facut modificari se face update.

Acum , asta e, masina i-mi place, pretul e corect, cu atatea optiuni, parca totusi e chiar bine, sunt sigur ca n-a avut accident.

PS: si eu cred acum ca e EURO 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu...nu trebuie sa te razgandesti. E OK masina. Doar sa fii atent. Eu m-as duce cu PDF-ul ala si in caz ca pun norma EURO 4, i-as intreba de unde au scos-o si le-as arata PDF-ul. Mai ales ca si la pret ai putea sa negociezi in caz ca este EURO 3 si nu 4. Iar dupa povestile pe care le-am auzit...nu mai cred nimic. Era un coleg care a povestit cum nu au vrut sa-i treaca nu stiu ce anvelope (care in mod normal puteau fi trecute) pe motiv ca nu erau in dotarea masinii...si unde se uitau ei? Intr-o revista gen ProMotor, AutoMoto, etc. unde era data masina cu dotarile (unele din ele evident). Asa incat, norma de poluare e ceva foarte complicat...trebuie 2 facultati pentru asta. Spera doar ca s-au mai desteptat si vor fi corecti. In mod normal, ca sa fii si mai sigur, poti pe baza VIN-ului sa faci o verificare si in reteaua Porsche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, nu ma razgandesc, la euro 3 mai trebuie sa negociez cu vanzatorul, doar el a spus ca e euro 4. Problema e ca e prieten, mai bine spus nu poate sa faca prostii cu mine pentru ca si-ar pierde painea, iar pana acum cei care au luat masini prin el au fost multumiti. MAi exact cel de la rar, pe care normal ca il cunoaste, spunea ca masina iesind 2005 trebuie sa iasa euro 4. mai e putin si vedem, iar daca iese euro4 ma duc peste ei, aici ma pricep, :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!