Jump to content

Octavia-rs Vs Dsg


ottaviano
 Share

Postare recomandată

Traiti ! Stimabili forumisti,ajutati un umil posesor de O2 ajuns in situatia sa viseze la o noua...aceeasi masina.Detin o skoda octavia 2 elegance TDI 105 CP de aproape 3 ani si ca o consideratie de interes general,la 60.000 km nu-i pot reprosa decat reviziile si faptul ca s-a uzat moral.Adik in mintea mea ! Motiv pentru care am inceput sa cutreier netu' si diferiti dealeri in cautarea unui model ceva mai rasarit.Ar fi aici de mentionat aici ca,poate din cauza varstei ,37 ani,am devenit , mai conservator si...iaca, majoritatea modelelor noi aparute nu ma incanta cu nimic (ori sunt nebun).Passat-ul nou (ma gandesc la aspectul estetic) nu-mi spune mai nimic.Oricum altfel am reactionat cand am vazut generatia anterioara pe strada.Mondeo,ma asteptam la mai mult,iar spatele portbagajului,asa supradimensionat, imi aduce chiar aminte de Logan,frumos s-max dar inauntru "eftin" rau de tot.Tendinta generala de de chirurgie plastic(a).Audi,BMW sau Mercedes prea scumpe pentru buzunarele mele.Frantuzesti nu...merci.Nici Volvo.Alfa 159 mi se pare o bijuterie si cea mai frumoasa caroserie de pe piata.Bijuterie !...desfiintata insa de diferite review-uri englezesti la modul in care isi transcrie puterea pe asfalt din cauza cutiei de viteze.Stiu ca fiabilitatea lasa de dorit iar la revanzare...:icon_thumleft:((. Mazda 6 se pregateste de schimbare si oricum nu-mi place tapiteria. In sfarsit ar mai fi de adaugat ca de la 20 ani visez la Golf GTI .Ea ar fi "fata din vis".Si dupa ce ca e frumoasa si are personalitate, o mai si lauda toata lumea.Superlative la unison.Dar iata ca eu nu mai am 20,am 37 ,2 copii (si ei fani GTI),si ma vad obligat sa pun inainte ..

:P( ratiunea.

Deci,cu scuzele de rigoare pentru consideratiile de mai sus,pe care mi le asum in intregime,iata ca pe primul loc ramane Octi 2 ...cu un upgrade !

Iar aici treaba sta in felul urmator.Am pus piciorul pe un DSG de 140 CP si ma incanta.Jantele Pegassus sunt pe gustul meu.I-am mai pus deci versiunii Elegance si ceva optionale (cam multe,chiar si trapa si bineinteles DSG) + vopseaua metalizata si am ajuns la un CIP de 21324 Euro.De partea cealalta insa,n-am putut sa ma abtin si am configurat si un RS (dieselul de 170 CP) iar aici, culmea (renuntand e drept la trapa,element neesential dar si la sus numitul DSG) as avea de platit in plus uriasa suma de 348 de Euro !!!! Impartita eventual la un leasing de 4 ani adik vreo 8-10 euro in plus pe luna.

Si atunci...ajung printre altele si la mila Mariilor Voastre intrebandu-va.Oare merita sa dau comoditatea unei cutii automate pe 170 caluti naravasi ???

PS-cunosc probelemele filtrului de particule (sau a softului dupa unii) dar am inteles ca s-au cam rezolvat

Nu trageti in pianist !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput, ai putea sa citesti ACEST TOPIC.

:icon_thumleft:

Cum spuneai si tu...ratiunea sa dicteze :P . Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt doua masini care se deosebesc mult. Depinde daca vrei DSG, o suspensie mai moale...atunci mergi pe o Octy normala daca putem spune asa. RS-ul este din punctul meu de vedere o masina exceptionala, dovada ca eu si detin masina asta . Insa aici vorbim de suspensii mai sportive, cutie manuala, care fie vorba intre noi mie imi place foarte mult, scaune profilate sport, exterior putin schimbat. Peste toate RS-ul se comporta corect pe sosea si are un consum corect, poate prea bun pentru ceea ce poate aceasta masina.

Problemele filtrului s-au rezolvat si cred ca n-ar trebui sa-ti faci probleme din punctul asta de vedere daca te orientezi spre RS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand 2.0tdi cu DSG, ai putere suficienta si confort in conducere din plin. Nu ti-am recomandat masina asta din cauza ca o am si eu ci tinand cont de povestioara ta :8: Succes in alegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte tare suspensia de la RS ? Nu m-am dat in vant niciodata dupa suspensii moi sau pachetele de drumuri grele...nu stiu insa nici cum e sasiul sport cu jante de 17(si sigur nu e nasol).Cred ca o sa intreb de un test-drive consecutiv.Mai intai RS-ul si apoi DSG-ul de 140.Sa vad si eu cum te simti de la tare la moale.Si sa vedem care dealer ma asculta...Multumesc oricum pentru ambele raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tare dar nu deranjanta. Dureaza putin pana te inveti cu ea, apoi totul este excelent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt mine, o masina echipata cu DSG este cum ai spus tu: "fata din vis".

Eu unul as alege masina cu cele mai multe optionale, avand in vedere: "ratiunea, varstea, valoarea la revanzare" si nu in ultimul rand felul in care ma simt in masina, sau mai bine zis modul in care masina se potriveste cerintelor mele. Dar nu uita ca DSG-ul poate fi folosit intr-un regim sportiv cu rezultate remarcabile.

Recunosc ca sunt atras de gadget-urile care iti fac viata mai frumoasa in masina, pt mine sportivitatea este pe locul secund, ce sa-i faci varsta.

Bafta !

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate pun paie pe foc... dar nu cred ca esti atat de batran pt un GTI. Doar portbagajul mai mic (decat O2) ar fi un incovenient dar in rest un GTI cu 5 usi este la fel de practic ca si orice alta compacta (de familie).

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Nu vand unde GTI-ul sfideaza ratiunea. Daca motivele pentru care nu alegi GTI-ul tin strict de caracteristicile lui, te inteleg (spatiu portbagaj, consum, pret...). Dar nu vad niciun impediment in varsta sau alte considerente... mai abstracte :lol:. GTI-ul poate fi oricand hatchback-ul perfect de familie.

Daca ramai pe Octavia, eu as alege 140+DSG+ceva dotari. Daca vei simti nevoia de 170CP, se va putea rezolva, cu riscuri minime. Daca vei dori insa ulterior DSG-ul, vei ramane cu regretul de a nu-l fi ales.

OT. Doamne, superba e Alfa 159 :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere cele descrise nu-ti recomand RS-ul, ci varianta DSG...

fiind un om responsabil cu 2 copii in masina va trebui sa mergi nu foarte sportiv si atunci iti va parea rau ca ai o masina de 170cp si nu ai unde si cand sa te bucuri de ea...

140 sunt oricum foarte multi cai si pe deasupra te bucuri de cutia DSG si optionalele pe care ti le-ai dorit.

oricum, ambele variante sunt f. misto... succes in alegere

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la bani tot cam pe acolo ajung daca vrei aproximativ aceleasi optiuni pe care le are rs-ul. D-le S3 alb :P daca ai sufletul la rs, greu te dai la o2 dsg de 140 cp , e ca si cum tu iti doresti mult s3-ul si iti iei a3 cu n'spe optiuni si ajungi la pret aproape de s3 :P si cand vezi s3 pe strada iti curg balele. E ok si rs-ul, chiar daca are 170 cp, poti merge si linistit cu ei :P , nu trebuie sa alergi toti caii, pe unii ii mai tii in grajd cand mergi cu familia. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu tot respectul domnu', dar cu 2 copii in masina (tu conducand RS-ul) pe serpentine, spre exemplu, iti vine sa dai in masina sa te bucuri de ea, si duci un conflict interior f. puternic pentru ca nu poti, trebuie sa fi responsabil... mai mult daca te agita vreun bmw prin trafic si vrei sa te distrezi putin, iar nu poti... hmm... f. stresant...

spre exemplu, eu de cele mai multe ori cand vreau sa ma bucur de masina aud din dreapta: VICTOR, VICTOR, VICTOR!!! :P

imi imaginez cum e sa ai copii si o astfel de masina...

oricum, probabil dl. Voinea m-ar putea contrazice avand in vedere ca tocmai si-a comandat un R32 daca nu ma insel. :P

Modificat de Victor_P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are rost sa priviti asa hardcore RS-ul (sau GTIul). Chiar dc le considerati masini rapide stiu sa mearga si incet. Iar atunci cand ai lasat copii la scoala te poti duce acasa cu fum din roti :king:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit.Multumesc tuturor celor care m-au sfatuit si cred ca toate consideratiile voastre sunt pertinente.Astazi m-am dat mai intai cu DSG-ul de 140 CP si Apoi cu TFSI-ul de 200 ! Nu aveau TDI-RS...Treaba e clara .Una e misto tare, cealalta rationala dar si misto.Nimic nou.Mai grav era daca ma dadeam inainte cu a' mai mare. Si apropos...nu mi s-a parut deloc prea dura suspensia de la RS ! Cum a zis cineva mai sus (chiar daca era varianta pe motorina) are o suspensie corecta ! Nu ma las oricum pana nu incerc si motorul de 170 CP.Parerea mea e ca 200 CP ar sta mai bine pe un GTI.Oricum le las putin sa mi de aseze in cerebel ...incerc RS-ul pe motorina si apoi...ma arunc.

La capitolul asta ar mai fi de zis ca DSG-ul avea pe bord un consum mediu de 9,8 iar TFSI-ul 13,9.Consumuri absolut rationale si decente la ce ofera (cu clima la maxim) .Si tot azi l-am intrebat pe un nene la vreo 50-55 de ani care se suia intr-un TFSI...cum e? NU cred ca se dadea mare,nu.Omu era incantat.Si pe deasupra zicea ca cica o si chip-uise pana la 270 CP!Am uitat insa sa-l intreb daca merge cu copii la Poiana Brasov :Driver: .Mea culpa ! Revin de indata ce am noutati. Raman deschis si recunoscator celor care mai imi ofera cate o parere .Pana la urma nu?...mai devreme mai tarziu ajungem toti in situatia de a alege.Eu va urez sa aveti okazia sa aveti si o naravasa si una rationala !

Modificat de ottaviano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te astept la Brady Skoda sa faci drive-test cu RS-TDI daca doresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are rost sa priviti asa hardcore RS-ul (sau GTIul). Chiar dc le considerati masini rapide stiu sa mearga si incet. Iar atunci cand ai lasat copii la scoala te poti duce acasa cu fum din roti :D.

asa zic si eu, nu e chiar foarte sport masina rs tdi , dar sigur stie sa mearga si incet iar eu cand sunt in masina cu copilul stiu sa nu fac manevre imprudente. Totul tine de creier, poti sa ai si veyron care stie si sa mearga incet cand esti cu baby on board :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti recomand RS-TDI ...emotia face totul, si motorul este f elastic si f performant

nu uita ...tdi de 170 e muuult mai silentios decat cel de 140 ..e un factor important care conteaza la un moment dat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege fara sa respir Rs-ul. Ai alte emotii cu suspensia sport si 30 cp in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te astept la Brady Skoda sa faci drive-test cu RS-TDI daca doresti.

Ok !!! saru' Mana.Cum facem, cand vin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la MP ! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!