Jump to content

Are Cineva Un Polo Cu Mai Mult De 100000 Km?


rusesorel
 Share

Postare recomandată

As dori sa imi iau un Polo din 2004-2005 din Germania si la banii pe care sunt dispus sa ii dau pe el cred ca o sa aiba peste 100000 km. Ma gandeam ca poate a ajuns cineva cu vreun Polo la acest kilometraj si ar putea sa imi dea catava sfaturi de genul: ce sa verific mai intai, pe unde sa ma uit (pe sub,pe langa, pe deasupra :lol: ).

Spers sa primesc in timp util cateva raspunsuri(in 2 max 3 saptamani sper sa o cumpar). 10x!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu are 138k km. pana acuma am schimbat doar doua bobine de inductie, o sonda de temperatura, bateria (dupa 5 ani de folosire :) si mai nou a picat pompa hidraulica de abs...

in rest sunt foarte multumit de masina...daca ar fi sa aleg altceva tot Polo ar ramane si tot 9N :lol:

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns! Deci sa inteleg ca sunt masini rezistente (la asta ma asteptam si eu), fac fata cu succes drumurilor din Romanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cum ai grija de ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Mi-au trecut prin mana 2 Polo,pot spune ca este o masina foarte practica si fiabila.Privind km.au peste suta amandoua.Unul din cumparatori imi este amic si nu scapa o ocazie s-o laude .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja a trecut un an de la intrebarea colegului... Un an, adica minim 40.000km. Deja cred ca putem sa ridicam stacheta la 200.000 km :question:

Oricum, calitatea germana iti poate aduce linistea pentru motor pana pe la 400.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in sine tine chiar daca e in 3 cilindri in cazul meu, am inteles ca cilindri sunt mari, de aceea vw a optat la 1464 cm3(cred) pt 3 cilindri mari decat 4 mici crescand astel consumul. Deci a mea(masina din semnatura) 115k km schimbat senzor abs fata dreapta cu rulment cu tot, distributia la 80k, lichid directie si frana la 113k km. Cam atat plus placute de frana. Masina merge impecabil insa de ceva timp mi-a aparut o eroare la sistemul de evacuare al gazelor. La multi km :P va urez!

Modificat de EFlavius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pocaneli pe la roti si nu stiu cine si cum sa ii dea de cap (mecanicii zic ca nu e nimic). Si ar mai fi posibil sa am ceva problemem pe la ansamblul ambreiaj/volant/cutie.

In mare probleme datorate drumurilo proaste si meseriasilor flegamtici.

Sa nu uit : are peste 147.000 si de pe la 143.000 (acum 6 luni) au inceput problemele, dupa ce a mers ca noua 10.000 km (6 luni)

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocanelile la roti s-au rezolvat la mine odata cu schimbarea flanselor si rulmentilor din capul arcurilor/amortizoarelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am schimbat si eu

si flanse si rulmenti si amortizoare

pocane doar pe dreapta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Masina sotiei e un Polo 9N din 2002, alba. Are 187.000 km cu ea si merge impecabil. Singura durere pe care o am e motorul 1.9 SDI, 64 CP. Te cam rogi de ea.

La aceasta masina am schimbat doar consumabilele, am facut distributia. Atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are 133.765 (vazut azi) din 2003 1.2 si merge impecabil am schimbat la ea doar consumabilele bateria dupa 5 ani si 2 role si cureaua.

Modificat de Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Masina mea are 178.023 si pana acum probleme grave nu am avut...Consumabile si un releu la alternator.

Motor 1.9Tdi 101 CP, si alearga mititica de dimineata pana seara prin toata tara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Masina mea are aproximativ 600.000 si incep sa schimba la motor o sa va tin la curent ce si cum am schimbat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma apropii de 200k km si nu am schimbat nimic major nici macar la suspensii. Merge struna, sunt foarte multumit de ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am ajuns si eu la 180k km si nici o problema majora. Acum trebuie sa bag ceva bani in ea pe consumabile distributie, ulei directie si frane, bujii si carbuni electromotor. Asa mai scump am schimbat luna trecuta discurile si placutele de frana inlocuite cu sistem complet ATE identice cu cele originale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
sebastian stefan

La 250 000 km a picat compresorul de Ac si se pare ca si supapele de evacuare pe cilindrul 3 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 100.000 a picat o bobina si le-am schimbat pe toate,rulmentii la role si curea accesorii.Atit la motor.Antiruliu la suspensie si bucse fata.Motorul merge ceas,inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am ajuns la 156 000 km, pana acum problemele identificate in ultimii 60 000km:

- bobine inductie (au picat 2, probabil urmeaza si a 3a)

- mai mult din cauza starii drumurilor, dar am schimbat piesele originale (din fabrica): bare stabilizatoare, toba intermediara, racord toba (de 2 ori aftermarket), macara geam pasager cu tot cu mufe

- volan ciobit in 2 locuri dar inca se tine bine

- interiorul e plin de greierasi: frana de mana, fetele de usi, bordul in zona centrala, locasul unde intra centura de siguranta

- ulei si simering cutie viteze, curatare clapeta acceleratie

- mai trebuie (din cauza drumurilor jalnice): inlocuire amortizoare originale pe spate, rezolvat ceva bataie pe fata care tine tot de suspensie

 

Sincer nu prea am ce sa-i reprosez momentan, sper sa se tina la fel de bine inca 1-3 ani.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Greerasii la fetele de usi se pot rezolva cu bucatele de pasla autoadeziva (sunt pe la dedeman etc...), la a mea vibreaza fata de la usa pe tabla in deasupra difuzorului doar de la basul acestuia.

La locasul centurilor de siguranta aveam unul super enervant, am rezolvat tot cu acele buline de pasla/cauciuc autoadeziv, ideea acolo e sa nu se atinga de plasticul sezutului scaunului la cel din dreapta, la mine era enervant cand nu aveam pasager...

La bord am un greer anemic ce se manifesta cand si cand, doar pe la 10 grade... n-am desfacut bordul... Consola canta doar daca o apas, dar acestea se rezolva usor cu pasla lipita, chiar este un tutorial pe tema asta: https://translate.googleusercontent.com/translate_c?act=url&depth=1&hl=ro&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.ro&sl=de&sp=nmt4&tl=en&u=http://www.polo9n.info/Wissen/anleitungen/mittelkonsole-mit-filz-hinterlegen&usg=ALkJrhhXA7f-tMHiRZnumF8kJlx42uKHrQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!