Jump to content

probleme la alimentare


Cristi_B_99_VWI
 Share

Postare recomandată

Cristi_B_99_VWI

De cand am luat broasca am avut o problema cu ea. In primul drum pe care l-am facut cu ea am ramas in drum de cateva ori...nu mai baga benzina in carburator. Dupa ce ii puneam de cateva ori bune benzina direct in carburator isi dadea drumul si mai mergea cativa kilometri. Am mers la un mecanic care a zis ca masina nu are retur...si ca de acolo e. Ia tras el o conducta...a pus un T pe furtun inainte de pompa si de atunci nu s-a mai oprit. Am aflat si eu mai tarziu ca la broasca nu trebuie retur (la inceput nu prea le aveam cu broastele....) cand am fost cu ea la Romi, dar daca mergea....a ramas asa. Intre timp am schimbat motorul la alt mecanic si normal...acesta a zis ca nu trebuie retur deci nu punem...doar ca....problema a reaparut...de data asta cu alta pompa de benzina si pe alt motor (am incercat 3 pompe diferite, una model capsulat si 2 normale care aveau membrana buna - drept dovada ca mergea de ex de la obor pana la tineretului unde s-a oprit brusc). Am incercat sa refac smecheria cu returul dar n-a mai dat rezultate. Capacul de la rezervor nu are gaura in el dar sta aproape deschis, deci nu se face vid in rezervor. Daca alimentez din bidon direct in carburator cand se opreste, merge...si dupa un timp scuipa si benzina pe furtunul care iese din pompa. Ma gandesc sa ii pun o pompa electrica care sa bage sigur benzina si asta e...

Daca aveti vreo idee ... HELP ME!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema nu tre sa fie neaparat din membrana...

se poate sa aiba alta problema. io asa am patit cand m-am intors de la bran....am schimbat corpul cu altul si n-am mai avut probleme :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarasi boala romanului : hai sa demontam tot.

acum te intreb: ai verificat totul in ordine logica?

adica: rezervor curat, conducte curate, conducte nefisurate, filtru de benzina (atentie in filtru se poate creea dop de are si sa nu mai permita benzinei sa treaca), imbinari intre conducte prin care sa nu traga are fals.

apoi verifica segmentele pe bucati, vezi daca ajunge benzina din rezervor in spate, din spate pina in pompa etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

rezervorul e curat....conducta am suflat-o...nu e fisurata ca nu gasesc balta sub masina si nici nu imi dispare benzina...filtru am din ala mic de unica folosinta de plastic (conteaza in ce pozitie sta? eu l-am pus cu iesirea sa stea cat mai in jos...m-am gandit si eu sa nu traga aer...) imbinari conducte-furtune sunt prinse cu coliere, furtune noi ca sa nu fie coapte si sa aiba pori ... Mi se pare f ciudat atat timp cat membrana e buna si pompa e actionata sa nu bage....probabil ca nu poate sa traga dintr-o cauza...habar n-am!....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarasi boala romanului : hai sa demontam tot.

broscaru e un copil mare - daca ii place sa demonteze , ce ai cu el ? :ok:

Are dreptate victor, ia-o nene pe indelete, cum iti zise. Personal nu agreez pompele electrice. Daca ramai fara baterie, n-o mai pornesti nici f :12: :12: :12: :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am de mai mult timp aceeasi problema.Merg ce merg si brusc se opreste. La mine stiu sigur ca am mizerie in rezervor si se face dop la tur.Suflu olaca si gata.Ieri de exemplu am venit ok pe autostrada si mi s-a oprit la Apaca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezervorul are in interior o sita prin care trage benzina, in timp sita se colmateaza. daca ai spalat rezervorul si spui ca e curat incerca sa suflin conducta cu aer comprimat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce faci toate astea... schimba naibii filtru' ala de plastic... ia unu' de sticla... gen paharutz.... si vezi daca nu cumva se aduna apa in el si face dop.... p-orma..... fisurile prin furtunutze sau in rezervor nu lasa urme pe asfalt ci doar la fatza locului (e umezita zona) ..... in alta ordine de idei... returul era pt schema inversa... cind baga benzina prea multa... adica nu mai tzine cuiul pontou si te trezeshti cu carburatoru' cu spume la gura... errr... nu spume... benzina... :)) io zic ca problema e pina in pompa de benz....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

o sa iau si filtru pahar ca e mai sanatos...stiu asta. O sa mai suflu si pe tur si mai dau o data si rezervorul jos...daca tot nu merge...ii pun butelie de gaz :) ...glumeam

Mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cuiul poanton de la carburator... ma gindesc eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un lantz inauntru, 2 chile de gaz, banga-langa-balanga'danga pana oboseshti, scurgi lantzu' si gazul, lashi gazul la decantat si clateshti de 2-3 ori, cu decantare la fiecare scurgere, si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

pasul 1: se goleste rezervorul de benzina;

pasul 2: se demonteaza rezervorul;

pasul 3: se astupa conductele;

pasul 4: se spala rezervorul cu apa sub presiune;

pasul 5: daca rezervorul este ruginit pe fund (pt ca apa este mai grea decat benzina si sta jos in rezervor) se baga un lant legat cu un capat afara (ca sa il poti scoate) si se agita rezervorul astfel incat lantul sa curete rugina, dupa care se indeparteaza si se clateste rezervorul;

pasul 6: daca este cazul se revine la pasul 4;

pasul 7: se clateste rezervorul cu benzina pentru a indeparta apa ramasa la clatire;

pasul 8: se destupa conductele si se lasa rezervorul la uscat;

pasul 9: se monteaza rezervorul pe masina;

pasul 10: se pune benzina inapoi in rezervor;

pasul 11: daca nu se reusesc pasii de la 1 la 10 se duce masina la o spalatorie de rezervoare.

Cuiul n-are nici o problema pt ca daca alimentez din bidon merge normal. Arata bine si am tras cu gura din el si functioneaza in regula..........nu stiu ce sa zic......unde se gasesc cuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai lasa cuiul ...schimba mai intii filtrul... si p-orma verifica tzevile si rezervorul.... mie asha mi se pare cel mai simplu.... si daca pui filtru -paharutz ai sa vezi imediat daca e vorba de gunoaie sau apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am luat broasca am avut o problema cu ea. In primul drum pe care l-am facut cu ea am ramas in drum de cateva ori...nu mai baga benzina in carburator. Dupa ce ii puneam de cateva ori bune benzina direct in carburator isi dadea drumul si mai mergea cativa kilometri. Am mers la un mecanic care a zis ca masina nu are retur...si ca de acolo e. Ia tras el o conducta...a pus un T pe furtun inainte de pompa si de atunci nu s-a mai oprit. Am aflat si eu mai tarziu ca la broasca nu trebuie retur (la inceput nu prea le aveam cu broastele....) cand am fost cu ea la Romi, dar daca mergea....a ramas asa. Intre timp am schimbat motorul la alt mecanic si normal...acesta a zis ca nu trebuie retur deci nu punem...doar ca....problema a reaparut...de data asta cu alta pompa de benzina si pe alt motor (am incercat 3 pompe diferite, una model capsulat si 2 normale care aveau membrana buna - drept dovada ca mergea de ex de la obor pana la tineretului unde s-a oprit brusc). Am incercat sa refac smecheria cu returul dar n-a mai dat rezultate. Capacul de la rezervor nu are gaura in el dar sta aproape deschis, deci nu se face vid in rezervor. Daca alimentez din bidon direct in carburator cand se opreste, merge...si dupa un timp scuipa si benzina pe furtunul care iese din pompa. Ma gandesc sa ii pun o pompa electrica care sa bage sigur benzina si asta e...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

da...am doua tipuri de pompe cu tije diferite....2 pompa normale (zic eu) si una capsulata care e mai "scurta"...am sesizat si eu diferenta...pompele sunt functionale...deci nu le-am pus tija gresit...ma mai uit.

Am inteles ca e o treaba si cu membrana aia mica din capul pompei...care trebuie pusa in pozitia de repaus a pompei....ce stiti de asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai pompele poti sa le incerci simplu ca sa vezi daca functioneaza supapele unidirectionale:

-pe teava pe care intra benzina din rezervor in pompa trebuie doar sa poti sa sufli nu si sa tragi

-pe teava ce iese din pompa spre carb trebuie doar sa poti sa tragi nu sa si sufli

daca se intimpla si invers pe una din tevi insemna ca supapele unidirectionale nu functioneza, fie ca sunt defecte, intepenite, fie una din ele e montata invers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' daca merge bine din bidon... de ce crezi ca ar avea ceva pompa?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ca aceeasi faza a avut si Alex_B.. din rezervor nu voia, din bidon da...

adica functionarea e cam ca la Trabantul (fara pompa si prin cadere) :salut: nivelul benzinei din sticla e mai sus decat pompa, traseu scurt (pierderi mici) si pompa oricat de prost lucreaza... tot trage un pic de pornire....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

stati asa! pacman...din bidon am bagat direct in carburator, n-am mai trecut prin pompa...am facut exact ca la trabant :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mhm.... bine...schimba si pompa... da' fa lucrurile intr-o ordine logica... sau mai intii pe alea ushoare.... nu te apuca sa dai motorul jos inca :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

:lol: motorul abia l-am pus...am platit mecanicul...si cand ma plimbam si eu bucuros ca merge broasca (in aceeasi seara) am ramas cu ea in drum :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

fratilor! dar sa nu deviem de la subiect....masina a mers cu aceleasi conducte si furtune perfect dupa ce acel mecanic a facut acel retur aparent inutil...deci problema nu e pe partea rezervor-conducte... iar motorul este altul....pompa alta (altele) , filtru din ala de plastic aveam si inainte...statea la fel... Ideea e ca a revenit la problema dinainte de faza cu returul cand nu a mai fost facut... deci e o chestie de principiu...dar nu ma prind care e si de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca inteleg eu bine din ditamai sirul de explicatii... ai acum retur... f. posibil sa ai orificiul de retur prea mare si sa dea totul inapoi... orice benzina "alege" calea cea mai usoara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi_B_99_VWI

Da...orificiul e mic mic ca e T din ala de metal de Dacie din targ.

Momentan sper sa se fi rezolvat problema, am mai umblat la furtune si la pozitia T-ului si in weekendul asta nu s-a mai oprit. Sper sa mearga, dar tot nu inteleg de ce are nevoie de retur ......................

Va multumesc tuturor pentru sfaturi!

PS: cine ma poate ajuta sau stie unde sa ma duc in weekend (in timpul sapt lucrez si imi e mai greu sa ajung) sa sudez cu autogen 2 terminatii de toba de esapament?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!