Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema cu imobilizatorul. In aceasta seara cand am vrut sa pornesc masina mi s-a aprins becul de imobilizator si mesajul "Immobil. activated" pe display, bineinteles ca nu am reusit sa o mai pornesc - de fapt porneste circa 2-3 secunde si se opreste. Am incercat si cu cheia de rezerva, acelasi bec clipind si acelasi mesaj. Am lasat-o cateva ore si am incercat din nou, nici un rezultat. Am desfacut si bornele de la baterie si le-am pus dupa ceva timp dar fara efect. Mentionez ca pana acum nu mi-a mai facut niciodata asa ceva si masina este in posesia mea de sapte ani. Cheile sunt originale ambele, tip briceag, cu cip. Care ar fi cauzele si cum s-ar putea rezolva?

P.S.: Daca este cineva din zona care ma poate ajuta cu un tester, contracost bineinteles, astept opinii, sfaturi si de ce nu... remedii.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Readapteaza cheile din nou .

Vezi in aria de prestari servicii , ca sunt colegi din Deva sau imprejurimi ce te pot ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact...cel mai probabil, lipituri reci pe placa ceasurilor.... da jos ceasurile, refa lipiturile la mufa verde, in special pinii 17 si 2.

 

daca nu isi revine, fa asa cum a zis Turbocip si rescrie cipurile cheilor.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Am fost la un atelier - la recomandarea unui prieten - si mi-am scanat masina. Concluzia a fost ca problema era de la un circuit integrat (cip) de pe placa ceasurilor si ca trebuie inlocuit. Baiatul de acolo a demontat unul de pe niste ceasuri SH de Skoda, l-a montat pe ceasurile mele, a mai facut ceva pe laptop si acum functioneaza. Pretul a fost 200 RON, dar a zis ca este din cauza ca am bord Magneti Marelli si este un bord nu foarte uzual si a trebuit sa strice un bord pentru piesa respectiva. Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unq75, s-ar putea si eu sa am aceeasi problema. cumva mecanicul a incercat sa rescrie cheile mai intai si nu a reusit,dupa care a schimbat chip-ul?sau a scanat, a vazut buba si a inlocuit chipul?imi potida detalii despre eroare care a intampinat-o si ce chip a schimbat?ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliile erorii care am intampinat-o le ai mai sus cu cateva posturi. Nu, nu a incercat sa rescrie cheile, primul lucru a facut o scanare si i-a aparut o eroare la immobilizer (dupa cum am tras cu ochiul, scria aproximativ ceva de genul: immobiliser intermittent signal si key signal too low). La chei nu a umblat de loc, avand in vedere ca o cheie e noua (folosita foarte rar) si nu aveau cum sa se defecteze ambele, a scos ceasurile din bord si pe placa din spatele ceasurilor a inlocuit un cip cu multi pini luat de pe o placa de skoda exact modelul Magneti Marelli. Am senzatia ca a cpopiat ceva de pe cipul meu si pe urma l-a rescris pe cel montat ulterior - pentru ca l-am tot vazut dandu-i copy si save pe laptop la ceva info. Cam asta e tot ce am vazut si pot sa iti spun. Sper sa ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,unq75.eu as incerca sa schimb intai ceasurile(ca si asa faceau ceva probleme)  si daca treaba asta nu merge schimb ecu.puteti sa-mi spuneti daca ceasurile sunt 6qo 920 800 pot pune 6q0 920 820n ,tot vdo. sau daca ceasurile de pe motorina  merg si pe benzina(acelasi an)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin. Am fost la un atelier - la recomandarea unui prieten - si mi-am scanat masina. Concluzia a fost ca problema era de la un circuit integrat (cip) de pe placa ceasurilor si ca trebuie inlocuit. Baiatul de acolo a demontat unul de pe niste ceasuri SH de Skoda, l-a montat pe ceasurile mele, a mai facut ceva pe laptop si acum functioneaza. Pretul a fost 200 RON, dar a zis ca este din cauza ca am bord Magneti Marelli si este un bord nu foarte uzual si a trebuit sa strice un bord pentru piesa respectiva. Ce parere aveti?

 

nu sunt probleme, la masina ta... nu a avut sculele necesare, ca sa o citeasca mai repede... eventual, pentru ca poate dura un pic mai mult, se putea citii pe banc.

 

in rest, legat de ce ti-a inlocuit.... nu ne putem pronunta, in lipsa de info exacte.

 

ideea e ca s-a rezolvat, asta conteaza.

 

multumesc,unq75.eu as incerca sa schimb intai ceasurile(ca si asa faceau ceva probleme)  si daca treaba asta nu merge schimb ecu.puteti sa-mi spuneti daca ceasurile sunt 6qo 920 800 pot pune 6q0 920 820n ,tot vdo. sau daca ceasurile de pe motorina  merg si pe benzina(acelasi an)

 

daca sunt versiuni compatibile de imobilizare, merg... eventual se modifica eepromul si le transformi in ce iti trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica daca sunt immo 2 sau 3? sau la ce te referi cand vb de compatibilitate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... oricum, ceasuri immo3 pe masina immo2, merg - invers nu.... decat cu immo off - nu recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,dar luand-o si pe partea ailalta.nu ai masina de 50.000 euro,nu locuiesti la bulgari sa-ti ia masina din parcarea hotelului,si immo off te scapa pe viitor de eventualele probleme :ba cu cheia ,ba cu imobilizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu e o adaptare foarte complicata, nici nu merita sa te gandesti la immo off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ca nu... nu recomand asa ceva... si stai linistit, nu se fura doar masinile scumpe....

 

deci, fa adaptarea cf procedurii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prioritate ramane adaptarea. problema e ca am adus vreo 2 mecanici sa vada masina si toti au plecat asa cum au venit. si problema e ca sunt cam cei mai buni de pe oras,nu-s aia aparuti peste noapte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este sa cauti un specialist pe electrica/electronica... nu un mecanic.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gasit G4 pana acum la care sa nu se poata citi ceasurile sau pinul din ecu si sa nu mearga adaptarea cheilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem in aria de g4 , atunci vorbim de G4. daca e polo, sa discutam in aria de polo, nu ?

Oricum, sunt cam la fel, asa ca .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9N e polo benzina dupa cate stiu(sa fiu corectat daca ma insel), intradevar am m ai intalnit si eu probleme cu citit pin/rescriere cheie.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai sculele necesare citit-scris eeprom (via obd ori pe masa) , vei intalni probleme in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e polo 9n masina,dar dar f bine se poate asocia si pt golf 4. florin,am apelat la mecanic fiindca el avea tester si am vrut sa vad care-i problema.daca am vazut ca nici un mecanic nu poate adapta,intram pe partea electronica. turbochip,dar daca le inlocuiesc?ce probleme pot intalni?am nev de cod pt adaptat ceasurile la ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de cod pin vechi si nou ( de la ceasuril vechi si cele cumparate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,pin cel vechi l-am citi.il stiu.ca sa-l aflu pe cel nou,pot conecta bordul si sa-l citesc cu vageep?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!