Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

:)

Ai gresit persoanele , dar te iertam ca esti nou pe forum .

Da - s-a rezolvat chiar in curte la Avia Militari !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Priblema cu cheia masini, la punerea contactului se aprinde martorul intermintent. Scot cheia din contact, repet procedura si martorul se stinge si masina pornește. Chestia se repeta cam la o luna sau mai rar. La scanarea cu vag. Com a aparut si eroarea referitoare la cheie. Ce este de facut? Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in prima faza incearca reprogramarea cheilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum se face reprogramarea cheilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa ai anumite cunostinte si scule

reprogramarea se face cu scule dedicate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Înțeleg. Ok. Iti mulțumesc frumos, o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Priblema cu cheia masini, la punerea contactului se aprinde martorul intermintent. Scot cheia din contact, repet procedura si martorul se stinge si masina pornește. Chestia se repeta cam la o luna sau mai rar. La scanarea cu vag. Com a aparut si eroarea referitoare la cheie. Ce este de facut? Mulțumesc

 

problema este din ceasuri - in cele mai multe cazuri - trebuie desfacute si refacute lipiturile la mufa verde, respectiv la cei doi pini de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Valentin Cotulbea

Hello everyone  :) . Cand am cumparat masina , mi-a dat matricea din plastic a cheii , placuta de plastic cu codul si 2 chei tip briceag ,1 pe care o folosesc dar arata jalnic de tot, si una noua copie a celeilalte , insa cea noua mi s-a spus ca " Nu este codata " ,adica merge deschiderea / inchiderea manuala (din butuc) si pornirea masinii , insa nu ma ajuta ca telecomanda . Intrebarea mea , se poate adapta cip-ul si la cea noua ? Daca da , cine ma poate ajuta in Bucuresti si cat costa ,in pm? Multumesc 


P.S. Raza de functionare a telecomenzii la cheia care merge este foarte mica ... 1-2 metri , sa fie cheia sau modulul confort ,sau senzorul de receptie a semnalului ? avand in vedere ca am schimbat bateria de 4-5 ori cu baterii de calitate .


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie adaptata telecomanda pe masina, cauta in aria de prestari servicii, sunt mai multe persoane care te pot ajuta.

 

In legatura cu telecomanda care merge de la distanta mica, n-ai ce-i face, in timp se duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte sa te apuci sa cauti sa adaptezi telecomanda

verifica daca are acelasi cod cu cea care functioneaza

ex.  1J0 ...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin Cotulbea

Si cum as putea afla asta ? Ca pe cheie nu scrie nimic de genul asta , e stantat doar " Valeo " , " HAA " , " M " pe amandoua in aceleasi locuri . Trebuie desfacuta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Declipseaza partea cu telecomanda de partea cu cheia (se desface de la imbinarea de pe mijloc) si vezi pe telecomanda ce cod este scris. Daca sunt la fel codurile, o sa mearga adaptata telecomanda noua pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se dau cele 2 chei  (poze) una e functionala complet(ce aoriginala) si a doua doar porneste motorul (posibil sa fie immo-off , unde vad asa nu stiu! ),telecomanda nu deschide usile.Am observat ca , telecomenzile au aceeasi frecventa si codurile la fel cu exceptia ultimei litere(se vede in poze),intrebarea e daca cheia a 2-a se poate adapta sa functioneze normal?

post-58309-0-52181300-1406716008_thumb.j

In prima poza e cheia nefunctionala si in a doua cea buna.Masina in cauza e un Audi A6 an 2004.

post-58309-0-15926700-1406716019_thumb.j

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

 

Am si eu o problema la Golf. In seara asta am vrut sa mut masina si cand sa intru in ea am observat ca aveam aprinse in bord martorii de la imobilizator si de la baterie. Mentionez ca masina era inchisa, dar nu incuiata sau armata (alarma separata si cheia este normala, nu briceag). Am incercat sa scot si sa bag cheia in speranta ca se stinge imobilizatorul dar nu s-a stins. Am incercat sa ii dau cheie si nu a pornit (o oprea imbobilizatorul). Am scos borna si cu cheia in contact, am repus borna la baterie. Masina a pornit la invartirea cheiei, au disparut martorii si dupa un drum de 20 de m am vrut sa o opresc. Motorul mergea si dupa ce am scos cheia din contact. Am incercat si cu a doua cheie acelasi rezultat. A trebuit sa opresc motorul fortat. Am schimbat bateriile, am zgaltait cheia si cipul prin carcase, dar rezultatul este acelasi: cum pun borna la baterie raman aprinsi martorul de imobilizator si baterie si nu porneste masina.

 

1. S-a dus contactul? Imi trebuie un alt contact? Am inteles ca s-a "stricat" o parte de plastic din spatele contactului si ala trebuie schimbat.

2. Se poate reseta imobilizatorul si sa imi recunoasca cheile din nou?

3. Daca schimb contactul trebuie codate si cheile mele?

 

Alte idei? Vine week endul si sunt plecat din localitate si maine e si inchis cred pe la dezmembrari. A picat ca naiba...

 

Multumesc anticipat pentru solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suna pe cineva sa vina sa iti verifice masina ... eu as lasa-o cuborna scoasa pana i-ar face cineva o diagnoza sa stiu exact ce are .

Sa nu ai probl de contact , sau probleme de fire neiZolate , etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am facut pana maine dimineata. O merge reset de bios ca la pc :). Va tin la curent. E o senzatie tare ciudata sa ai cheia in mana si motorul sa functioneze!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori partea electrica ori cea mecanica a contactului. Sau mai rau, 2 fire ce fac atingere intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Nu s-a intamplat nimic dupa o noapte fara baterie, aceleasi simptome. Sa schimb switchul ala alb din spatele contactului sau partea din fata cu contactul si imobilizatorul? Sau tot contactul si cheile si sa le recodez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai treaba cu rescrisul cipurilor, etc....indiferent ce schimbi de la contact.

 

da jos capacul coloanei volan si o sa ai acces la partea electrica a contactului - scoate-i mufa si vezi daca decupleaza ledurile aprise ... cum iti ramane tie.

 

daca da, problema este in contact - inspecteaza pe acolo si vezi daca e in partea electrica problema.... sau mecanica se blocheaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am scos volan, airbag, capace etc. Am scos mufa de la contact (de la switch) am cuplat bateria si bordul s-a luminat... Ceea ce ma face sa cred ca nu e din contact, ci din releele de sub volan sau imi spunea cineva de la calculatorul de confort? Ca a intrat apa la el si ar fi o problema la el?

 

E posibil ca unul sa ramana cuplat vreun releu? In afara de scos si bagat la loc fiecare in parte stiti care ar putea fi responsabilul pentru asa ceva?

 

Am scos mocheta de sub presul soferului si nu am gasit nici un capac de plastic (modulul de confort ar trebui sa fie bagat in cutie de plastic). Exista posibilitatea sa fie sub volan si nu sub pres la G4?

 

Am lasat masina deschisa si continui dupa servici. Dar astept eventualele sugestii.

 

PS: Nu stiu daca ce am patit eu se incadreaza la acest topic si poate ar fi mai bine sa fie mutat la alt topic (daca exista) mai apropiat de defectiunea intalnita la mine.

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie de la confort.... sa nu ai vreun scurt pe undeva... sau releu buclucas... vezi pe clema 75, daca iti ramane tensiune cu contactul luat,

 

la Golf 4, modulul confort este in stanga coloanei volan - jos capacele alea si o sa il vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am avansat :).

 

A venit un baiat azi si a scos siguranta de pe 6. Si culmea, a pornit normal, s-au stins martorii din bord, iar motorul se opreste normal. In poze am pus tabelul de sigurante. A zis ca se uita sa vada pentru ce circuite este siguranta respectiva. Siguranta e buna, dar cu ea pusa are manifestarile de dinainte. F6 vad ca are in subordine cam multe: instalatia de climatizare, trapa electrica (n-am), ventilatorul de pe radiator, oglinzile electrice, conectorul de diagnostic incalzire scaune (n-am incalzire in scaune). Tre' sa verific AC-ul, ventilatorul si oglinzile daca functioneaza fara siguranta si sa mai limitam cercul de suspecti.

 

Ma duc sa reansamblez totul si sa cercetez ce spune si Florin (multumesc :icon_thumleft: ).

post-22674-0-69978600-1408378086_thumb.j

post-22674-0-58709100-1408378092_thumb.j

post-22674-0-23290000-1408378100_thumb.j

post-22674-0-35383800-1408378106_thumb.j

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adauga si modulul de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut. va deranjez si eu cu vesnica problema: immo nu recunoaste cheile(din cauzabateriei care a murit) si binenteles nu pot misca masina. am un polo din 2001 9n 1,4 benzina cu bord vdo.recomandati-mi ce vag (tacho sau commander)sa cumpar pt citirea pin-ului din bord si ce vag com sa folosesc la rescrierea cheilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!