Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

ma suni, nu-i bai.

 

procedura.....

-         17- INSTRUMENTS – pe LOGIN – 11 cu PIN ul clusterului nou  si se apasa DO IT!

-         Se intra pe ADAPTATION-10, pe canalul 21 si se apasa READ. In casute vor aparea numarul de chei cu care a fost invatat clusterul. Daca deja e “0”, in STORED VALUE se sare peste pasul de mai jos si se trece la urmatorul.

-         Se introduce in  NEW VALUE cifra “0” si se apasa SAVE . Se face Test si trebuie sa fie “0” la Stored value. –astfel s-au sters cheile vechi

-         Acum, la NEW VALUE, se introduc nr de chei pe care le are masina si se apasa SAVE. Se apasa DONE, GO BACK.

-         Imobilizatorul se va opri din clipire si se scoate prima cheie.

-         Se introduce a doua cheie, se pune contactul, se asteapta sa se stiga imobilizatorul.

Daca exista mai mult de doua chei, se repeta procedura pana la finalizare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin,sper ca nu ai avut probl cu politia din cauza ca vb cu mine la tel...dupa ce am inchis a venit cumatru meu cu un launch x-431 si tot nu i-a dat de cap.deci adapteaza cheile fix cum ai descris tu, dar cand dau la automat nu porneste  (cheia nefiind aprinsa).daca mai incerc odata sa pornesc apare si cheia.iar faza cu contactu nu stiu sa ti-o explic;daca las contactul pus mai mult timppus si simplu nu ma lasa sa dau la automat.tre sa iau contactul si dupa aia sa dau la automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema cu una din cele 2 chei pe care le am la

Masina(golf 4) am inlocuit carcasa cheii am transferat cipul plus transponderul in carcasa noua si acum nu mai pot sa pornesc masina din cauza imbobilizatorului .codul de rescriere a imobilizatorului nu il am ce e de facut in situatia asta sa fac functionale ambele chei si cat ar costa asta ?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai sfaramat cipul, ori l-ai pus prea departe de bobina cititoare.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ma refeream la cipul ce comanda inchiderea si deschiderea din telecomanda si la transponderul citit de imobilizator. L-am

Pus exact in locul de unde l-am

Luat din cealalta cheie si e intact l-am scos cu grija mare . Am incercat sa il pun in partea de sus si acolo este un locas pt el in cheia after market da nici un rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca e ecranata carcasa cheii .

Daca scoti transponderul si il pui langa cheie , afara - si pornesti , ce face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar avea de ce sa nu mearga daca totul e ca inainte. Eu tot cred ca e ceva in neregula cu cipul (ala citit de immo).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face la fel apare imo si nu porneste motorul . Cheia originala a fost rupa lamela iar cand am luat cheia noua am inlocuit si lamela e posibil sa fie si asta o cauza ? Cineva zicea ca posibil sa nu fie inobiliZatorul masinii original da ma indoiesc de asta deoarece cheia nu parea sa nai fi fost desfacuta si daca era cheia de la alta masina banuiesc ca nu ar fi mers sa inchid usile

Mecanic

Face la fel apare imo si nu porneste motorul . Cheia originala a fost rupa lamela iar cand am luat cheia noua am inlocuit si lamela e posibil sa fie si asta o cauza ? Cineva zicea ca posibil sa nu fie inobiliZatorul masinii original da ma indoiesc de asta deoarece cheia nu parea sa nai fi fost desfacuta si daca era cheia de la alta masina banuiesc ca nu ar fi mers sa inchid usile

Mecanic

Se poate rescrie acel cip citit de imo. Si cat ar costa ? Sau o anulare completa de

Imobilizator ar rezolva problema

Si daca se poate face asa ceva ? Scuze am postat de 2 ori :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IN cheia veche aveai 2 chestii: placuta cu circuite pentru telecomanda ci un cip mic de sticla pentru immo. Acel mic tub de sticla l-ai mutat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza cipul de sticla l-am pus in exact acelasi loc in cheia compatibila cum era in cea originala nu a mers apoi l-am mutat in partea de sus crezand ca e mai aproape de contact nu a mers am incercat sa ii inversez capetele rezultat 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie pus in acelas loc, in fanta aceea , ca si in cheia originala

daca nu porneste masina atunci s-a intamplat ceva cu cipul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca probabil masina fiind sh sa fi fost schimbat bordul la ea si a fost adaptada doar o singura cheie cu noul bord cealalta fiind rupta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cheia respectiva a pornit vreodata masina ??

daca nu , inseamna ca respectivul cip nu este programat in immo

si de aceea nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar avea de ce sa nu mearga daca totul e ca inainte. Eu tot cred ca e ceva in neregula cu cipul (ala citit de immo).

 

 

trebuie pus in acelas loc, in fanta aceea , ca si in cheia originala

daca nu porneste masina atunci s-a intamplat ceva cu cipul

 

 

cu cheia respectiva a pornit vreodata masina ??

daca nu , inseamna ca respectivul cip nu este programat in immo

si de aceea nu porneste

 

ori una, ori alta.... 

 

Bogdan - posteaza toata informatia cap-coada.... inainte pornea cu aceasta cheie ?

 

daca da, inseamna ca ai stricat/s-a stricat cipul. Daca nu mergea, scrie cipul si vezi daca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca a pornit pt ca am zis mai sus cheia a fost rupta asa am luat masina o cheie ok o cheie rupta si am luat alta cheie si am inlocuit lamela cheii si cipurile interioare . Nu aveam cum sa testez cheia innainte daca nu puteam sa o bag in contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e clar, nu e cipul ei sau nu e invatat in IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca o cheia este rupta nu se subantelege ca respectiva cheie nu poate fi folosita

( nu un client am avut care circula cu masina si avea cheia rupta

 

deci , daca nu poti porni masina , dupa mutarea cipului

aceste este off sau neprogramat pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era rupta lamela din locasul cheii trebuia sa port un patent dupa mn ca sa invart de cheie sa pornesc masina plus ca cipul nu mai era in apropierea contactului si nu puteam testa cheia innainte . Se poate invata cipul cu imoo si cat costa ca sa fac functionala cheia ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa ?.... pai depinde de preturile de la tine din zona... sa zicem in jurul la 50 lei.... daca cipul tau e ok si merge scris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de sfaturi am sa incerc rescrierea cipului sper sa sap usor ca la restu problemelor doar de varianta mai nasoala am dat :))

Multumesc mult de sfaturi am sa incerc rescrierea cipului sper sa sap usor ca la restu problemelor doar de varianta mai nasoala am dat :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrierea"cam 50"dar..extragere pin daca omul nu il are e tot atat??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti a-ti intalnit sau a-ti auzit ca dupa rescrierea cheilor sa nu le memoreze? de ex erorile astea le am eu pe vag. poate una din ele sa nu lase ecu sa memoreze?sau cum imi dau seama daca ecu e busit....

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S

 

 

Chassis Type: 9N - VW Polo

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,45,46,55,56,69

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

   Controller: 036 906 034 S

   Component:  MARELLI 4MV       4279

   Coding: 00071

   Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

            P1570 - 35-00 - -

Readiness: 1110 0101

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

   Controller: 6Q0 907 379 E

   Component: ABS FRONT MK60      0103

   Coding: 0001097

   Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            004 - No Signal/Communication - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect.

   Controller: 6Q1 937 049 B

   Component: BORDNETZ-SG.        1S31

   Coding: 17566

   Shop #: WSC 31414

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

            27-00 - Implausible Signal

 

-------------------------------------------------------------------------------

Skipping Address 15-Airbags

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments

   Controller: 6Q0 920 800 G

   Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V11

   Coding: 00141

   Shop #: WSC 00000

   WVWZZZ9NZ2D020087     VWZ7Z0A4519086

3 Faults Found:

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)

            30-00 - Open or Short to B+

01176 - Key

            65-10 - Unauthorized - Intermittent

01177 - Engine Control Unit

            65-10 - Unauthorized - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway

   Controller: 6N0 909 901

   Component: Gateway K<->CAN    1S31

   Coding: 00014

   Shop #: WSC 31414

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist

   Controller: 6Q0 423 156 A

   Component: LenkhilfeKYO        X708

   Coding: 00110

   Shop #: WSC 65793

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

            49-10 - No Communications - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor

   Controller: 6Q0 951 171

   Component: Innenraumueberw.    0018

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv.

   Controller: 6Q0 959 433 E

   Component: 2C Komfortgerát     0001

   Coding: 00066

   Shop #: WSC 31414

No fault code found.

 

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand faci procedura ii dai "save"intre pasi ??

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fiecare data.si cand scot cheile din memorie si cand le bag.am urmat fix pasii din filmuletul de la ross tech.


eu de ex in vageep am dat reset la dash inainte sa citesc codul pin.are oare vreo influenta?nu a dat peste cap bordul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum e cu vageep, eu le rescriu cu vag k+kan/vag tacho/vdcs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!