Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

Intai fa scanare, dupa aia putem sa-ti zicem cu aproximatie, depre ce e vb.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema la un Seat Leon, 2001, a schimbat tata bateria dar a lasat-o fara curent 3 zile (a dat bateria jos si a colindat cu ea Sibiul sa vada unde gaseste ceva bun si ieftin- ca pensionarii). A luat baterie, a pus-o sus si nu a vrut sa mai porneasca ( pornea si murea dupa 2 secunde). 

Am citit erorile, pe instrumente 01176 key signal low, pe masuratori la canalul 22 nu vede nici o cheie, am secventa 0 1 0 0.

Incerc sa rescriu cheile, am codul pin, si la prima cheie dupa ce dau adaptare se opreste din palpait becul de immo, sta aprins 2 secunde dupa care incepe iar sa palpaie dandumi erorile 1176 si 1179 de fiecare data cand incerc sa ii scriu cele 2 chei din nou.

Codul pin e bun, am citit memoria cu vag-tacho si va intreb daca este posibil sa se fi dus dracu dump-ul de la immo, ca eroarea 01176 cu semnal slab la cheie ma trimite la bobina de la contact, asta are 22 ohmi, tensiune 5 volti de la bord, deci nu cred ca are ceva bobina.

Interesant ca bateria a fost schimbata miercuri, atunci nu a pornit, joi a pornit fara sa ii faca nimeni nimic, vineri iara nu a mai vrut, am pus vag-tacho, am citit pinul si dintro data sa stins becul de immo si a recunoscut ambele chei (nu am apucat sa le rescriu sau altceva, pur si simplu am citit codul pin), iar sambata dimineata iar nu a vrut sa le mai citeasca motiv ptr. care am incercat sa le reinvat si acum din cate am dedus eu immo nu vede nici o cheie adaptata (ultimul 0 la mvb campul 22), dar nici nu vede vreun transponder (al treilea 0 din campul 22), ca si cand nu ar mai citi bobina sau ar fi defecte cheile, dar ambele dintro data e cam greu de crezut.

Daca dumpul e afectat pot sa il fac (modific) sa nu mai ceara codul pin acelasi dump sau trebuie altul? Multumesc.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica lipiturile de la pinii 1 si 17 ai mufei de la ceasuri unde intra firele de la bobina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai vezi ID la Extra acolo ? In fereastra principala , cu vcds ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preventiv am refacut toate lipiturile la ambele mufe, pe mufa care vine la bobina am 5 volti, deci cred ca lipiturile sunt ok. Am impresia ca sa cam dus dumpul din cluster dar fara alt dump ptr acest ceas (`mai am un bord de golf 4 dar e motometer) nu prea am ce sai fac.

 

Te referi la nr de identificare la immo cu acel ID? Atunci da, in primul camp EXTRA am seria immo Z0Y0798975

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca cu alt ceas, de proba - vezi daca tot asa face, in timp

 

da-mi PM cu scanul dupa ceasuri, sa verific printre dump-urile mele - daca am ceva compatibil, iti trimit.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa pun ceasul de golf 4, mai intai sa verific daca e la fel la mufe si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza aici codul, ca mai suntem si altii care au dumpuri si te putem ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot face scan dar am facut o poza in paint cu datele:

 

post-30655-0-02727600-1387296428_thumb.p

 

 

Multumesc mult.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ceva care cred ca o sa mearga.

 

citeste dump-ul ceasurilor tale, salveaza-l, dupa care mi-l trimiti pe mail sa il verific. Eventual iti dau ce am eu, sa il incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu ,IC de G4 nu merg pe G3

Refa-l pe cel ce il ai pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulica, despre ce vb... ? vezi ca e un ceas 1M0 920 801.... deci Leon 1M, cu CAN.... si poate sa puna de G4, Passat, minidot, maxidotetc.... am pus pe ele, fara probleme....

 

O.T. - nu are legatura cu problema colegului - am pus ceasuri de G4 pe G3, cu modificarile de rigoare.

post-30007-0-76316800-1387315639_thumb.j

post-30007-0-48700200-1387315648_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai,scuze... Nu vazusem primul lui topic cu Seatul ! E ora :)

Dar ceasuri de G4 pe G3 chiar nu am vazut ,te cred pe cuvant daca tu zici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai,scuze... Nu vazusem primul lui topic cu Seatul ! E ora :)

Dar ceasuri de G4 pe G3 chiar nu am vazut ,te cred pe cuvant daca tu zici

Mi-am pus eu, dar nu am reusit sa dau de cap plutitorului, cand mergea bine cand nu, asa ca le-am dat jos pana fac rost de o pompa de golf 4 din dezmembrari sa ii iau carcasa ptr. plutitor.

Un coleg de serviciu cu Skoda Fabia m-a lasat sa ii citesc ceasul, este tot VDO V03, I-am citit si pinul si am copiat dump-ul.Am sanse sa stric ceva daca rescriu acest dump (il am salvat si pe cel original).Multumesc.Dimineata incerc si revin cu raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incerca cu dump-ul de Fabia, ca nu are nicio legatura. Trimite-mi dump-ul tau, sa ma uit pe seara, la el.

 

Totusi, avand in vedere eroarea ta, e posibil sa fie de la hardware si nu de la software....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu a mers.

Hardware poate fi ma gandesc eu doar de la dracu ala de bobina...

Il trimit dar numai pe la 23 ajung acasa ca sunt la serviciu de dupa masa.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis ca nu merge, mai ales ca la Seat, au facut un cluster care difera mult fata de celelalte VAG-uri, din generatia lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu dar ma gandeam ca fiind tot VDO V03 nu ar asa mare diferenta, dar am vazut ca acolo la Extra apareau 2 serii la bordul de la Skoda pe cand la Seat e doar seria de IMMO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

am si eu doar o cheie si pentru a scapa de copiatul cipului  am auzit ca se scoate cipul din cheie si se prinde (lipeste) de contact

ce parere avti ? se poate ?

unde este situat modulul de inchidere si cum se monteaza un modul nou de inchidere aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ce parere ai ?

Modulul de confort e sub bord ,

Un modul nou se monteaza conform schemei de montaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEa mai mare greseala care se poate face sa lasi un cip in masina.

 

De ce vrei sa montezi un alt modul de inchidere AM? ca sunt destul de proaste.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza costurilor

o copie  a cheiei ce o am ajunge la 400-500 ron noua si in jur de 200-300 ron la sh (cip+lamela +o cheie sh)

mai caut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!