Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

Ia vag k+ can , pe vdo e ok

Asteapta si parerea altora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. va deranjez si eu cu vesnica problema: immo nu recunoaste cheile(din cauzabateriei care a murit) si binenteles nu pot misca masina. am un polo din 2001 9n 1,4 benzina cu bord vdo.recomandati-mi ce vag (tacho sau commander)sa cumpar pt citirea pin-ului din bord si ce vag com sa folosesc la rescrierea cheilor.

 

din ce stiu eu la tipul asta de masini bateria nu are legatura cu immo, doar cu centralizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasta cred ca problema colegului nu e de la rescriere chei, poate lipituri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheile nu se sterg din memorie asa din senin, alta e problema ta. Du-te la cineva cu o interfata de diagnoza sau cumpara una si vezi exact ce eroare ai, suspectez bobina sau cum zice colegul SergiuD, ceva lipituri cu probleme.

 

Nu iti putem recomanda nicio interfata pt ca pe forum este interzisa discutia despre clone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul se referea ca i-a murit bateria masinii , eu asa am inteles

Si se poate intampla sa piarda cheile din immo daca ii dai la automat si scade tensiunea mult sub limita .

Azi am avut o fabia care a patit la fel si mai e un coleg cu seat cordoba (de aici de pe forum) , care a patit aceeasi chestie /

Trebuie vazuta masina oricum ... asa din vorbe , totul e fictiv


Vad ca e din Iasi , ajuta-l tu !


Mircea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ceva nou pt mine, pierdutul informatiilor din immo. Asta ar inseamna sa se modifice softul din ceasuri atunci cand ramai cu voltaj prea mic. Sau Fabia si Cordoba au immo separat?

 

Pitbull, suna-ma maine si vedem ce putem face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa diagnoza initial si vezi ce erori gasesti si pe ce module.

Ori eeprom din ceasuri , ori din ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am facut turbocip. din greseala am lasat contactul pus cam o sapt. si bateria s-a descarcat mai de tot. cand dadeam la automat caraia in bord.am incercat asa vreo 2-3 ori pana m-am prins ca e bateria. iar cand am pus o bat incarcata,a inceput sa palpaie cheia,pornea si imediat se oprea. acuma intrebarile este:1) k+can 1.4 sau mai nou? /2) tot cu interfata asta pot face si rescrierea cheilor sau trebuie vag com pt asta? multumesc frumos deocamdata de ajutor!


mrc,merci frumos de intentie,dar eu sunt din Harlau.mai am 80km pana in Iasi si masina nu se poate deplasa fiindca nici una din chei nu merge.trebuie tractata si directia fara motorul pornit e dezastru.:)


sergiu,lipiturile le-am facut la ceasuri,chiar la amandoua mufele dar acelasi rezultat...:( in schimb nu am avut cheia de la volan sa dau aparatoare de plastic sa vad ce fel de fire/lipituri sunt la bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok vag k+kan/vag tacho pt.a ti rezolva problema cu cheia.

Saptamana frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. va deranjez si eu cu vesnica problema: immo nu recunoaste cheile(din cauzabateriei care a murit) si binenteles nu pot misca masina. am un polo din 2001 9n 1,4 benzina cu bord vdo.recomandati-mi ce vag (tacho sau commander)sa cumpar pt citirea pin-ului din bord si ce vag com sa folosesc la rescrierea cheilor.

 

refa lipiturile de la mufele de pe placa de baza, a ceasurilor.

 

cheile - poti verifica cu VCDS-ul ce s-a intamplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipiturile sunt refacute. acum ma documentez ce model de vag k+can sa cumpar sa fiu sigur ca nu iau unu incompatibil cu modelul meu de masina.


si modelul nu este cel din semnatura si vw polo 1.4 9n


ci nu si,scuze sunt obosit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bordul tau se poate citii si cu programul vageep si un cablu VCDS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan eu am un vag com 409.1 cumparat la plesneala sa vad si eu cu ce se mananca.banuiesc ca nu pot folosi cablu asta cu vageep....nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut. va deranjez si eu cu vesnica problema: immo nu recunoaste cheile(din cauzabateriei care a murit) si binenteles nu pot misca masina. am un polo din 2001 9n 1,4 benzina cu bord vdo.recomandati-mi ce vag (tacho sau commander)sa cumpar pt citirea pin-ului din bord si ce vag com sa folosesc la rescrierea cheilor.

 

refa lipiturile de la mufele de pe placa de baza, a ceasurilor.

 

cheile - poti verifica cu VCDS-ul ce s-a intamplat.

 

 

 

sergiu,lipiturile le-am facut la ceasuri,chiar la amandoua mufele dar acelasi rezultat... :( in schimb nu am avut cheia de la volan sa dau aparatoare de plastic sa vad ce fel de fire/lipituri sunt la bobina...

 

momentan eu am un vag com 409.1 cumparat la plesneala sa vad si eu cu ce se mananca.banuiesc ca nu pot folosi cablu asta cu vageep....nu?

Posibil sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar am sa incerc sa vad daca merge.


vageep vine de la vag eeprom programmer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact pe site-ul asta eram.merge greu cu activarea contului sa pot descarca rarul......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun.am reusit sa ma conectez si sa citesc eepromu din bord.am dat peste loghinul immob de 4 cifre la care am inteles ca tre sa-i adaug un zero in fata sal pot folosi la rescris cheile.nu-i asa?pot folosit tot 409.1 la treaba cu rescrisu?apropo,multumesc baieti,m-ati salvat de la cumparat un vag k+can .


si ar mai fi o treaba:aici la vageep am vazut ca am immo 3,si un nenea "mesteru" a zis ca cica trebuie alte chipuri ,ca cica astea nu se mai pot adapta la masina.si parca citisem undeva aici ca la immo 2 numai merge reprogramate aceleasi chipuri.ziceti-mi va rog ca greseste nenea si nu-i asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca te-am scutit de cumparat...

 

da, poti incerca sa scrii cheile cu ea.

 

Pin-ul 0xxxx login pe 17, 10-Adaptari, canal 21, treci 0, test, save... read, treci nr de chei de adaptat, test, save....se stinge martorul immo, schimbi cheia...

 

merge scris cipul de N ori, dar pe masina originala... nu merge sa il muti la alta masina si sa-l schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun,fac toti pasii spusi de tine,mai putin "test" fiindca imediat dupa ce introduc valoare nu mai pot apasa "test",dar de salvat salveaza ce valoare bag.se stinge martorul la fiecare cheie,inchid vag-ul,si cand dau sa pornesc iar imi palpaie martorul la ambele chei. mor nu alta!


am sa incerc cu testerul unui cumatru: launch x-431 diagun sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna-ma si te ajut prin telefon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin,momentan nu sunt langa masina,ca trebuie sa am grija si de afacerea ce aduce bani in familie.daca te sun mai tarziu e ok?pana la ce ora te gasesc daca da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!