Jump to content

Scut motor la Golf 4


vladixus
 Share

Postare recomandată

nu trebuie nici o modificare la cel metalic. dute la orice magazin piese autio si a doua zi il ai (zi numai ce model ai) il pui in max 20 minute, vine echipat cu toate surubelele, piulite, saibe, si suport de scut.

ai grija sa it dea tot ca is smekeri romanii nostri

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Intre Sarbatori am comandat si eu un scut metalic de la firma din Odorhei, iar ieri a sosit si l-am si montat ( VW BORA TDI ). Montajul s-a facut usor fara probleme doar ca nu sunt multumit de zgomotul care se aude acum de la motor. Spre deosebire de scutul vechi ( cel de plastic ), acesta de metal nu are nici un fel de antifonare.... Asa ca saptamana asta voi cauta ceva material antifonic sa il lipesc pe interiorul scutului de metal - sper sa scap de zgomotul de tractoras :)

 

ps.

Este oferta buna la scut - 230 ron + 20 ron transport. Este cel mai mic pret gasit de mine pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am citit si eu ultimele 7-8 pagini si m`am decis la un scut motor metalic/tabla, varianta de la Odorhei, pentru un GOLF IV VARIANT, AXR, 74kW, 101CP, an.2005

Am trimis azi mail, astept un pret si data livrare.

Ceea ce ma intereseaza pe mine ar fi:

 

1. sistemul de prindere are vreo legatura cu ornamentele de plastic aflate pe interiorul zonei rotilor fata (dreapta/stanga). Ale mele sunt sparte si as vrea sa le schimb si pe ele (daca aveti o idee de pret / magazin, dezmembrari sau nou)

2. am citit (sper sa nu fi inteles gresit) ca sunt masini la care acest tip de scut s-a potrivit cu buson de ulei. Sunt probleme?

3. trebuie innaltata masina odata cu acest scut? AXR mi se pare destul de jos si ma gandesc ca odata cu ceva greutate suplimentara sa nu am surprize.

 

Numai bine,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am pus la benzina AXP

sistemul de prindere nu are treaba cu plasticele, dar e bine sa le cauti pe la dezmembrari si sa le pui intregi, conteaza mult cand treci printr-o balta si ajunge apa cu mizerii pe role, alternator, compresor si alte piese pe sub masina...

busonul nu se potriveste 100% (la mine), ar fi trebuit viziera cu 5cm mai in spate

garda la sol nu scade, dar diesel-urile sunt mai joase, e posibil sa mai raschetezi soseaua daca o incarci si faci bataie la viteza

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus la masina din semnatura, cod motor BCA. Garda la sol scade, insa nu cred ca din cauza greutatii scutului masina s-a lasat, ci din cauza faptului ca distanta intre scut si componentele pe care le acopera (baia de ulei, etc) e de vreun cm, poate chiar 1.5 cm. De cand am scutul, tarsai unele denivelari ale asfaltului pe care inainte nu le tarsaiam, plus ca desi nici inainte nu obisnuiam sa parchez masina pe borduri (mi se parea prea joasa), acum am un motiv in plus sa nu fac asta. Daca bordura are mai mult de ~10 cm, nici nu ma gandesc sa incerc, sunt sigur ca ating  :( .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu citit destule pareri contra scutului metalic / tabla.  Unii zic ca nu are nici un rost, fiind aproape de baia de ulei, in cazul in care se atinge un obstacol / obiect contondent, se gaureste scutul care implicit va lovi baia.

Nu stiu ce sa zic acum, daca renteaza sau nu .... cred ca totul e o chestie de noroc si prudente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce scut metalic e ala de se gaureste?

Am si recomand sa pui scut, te scapa de multe.

De la Odorhei e mai bun ca ala din Brasov (forma, rezistenta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e destul de joasa pe fata ... si acum o saptamana am lovit scutul intr-o ridicatura in asfalt de vreo 8 cm, cu peste 100 km/h.

 

 Impactul a fost destul de puternic, primul lucru pe care l-am facut a fost sa verific daca nu curge ulei cumva. Dar nimic, sarit doar un pic de vopsea de pe scut, el nefiind indoit.

 

Daca aveam scut de plastic probabil ramaneam fara baie de ulei.

 

Scutul il am de aici de pe forum, de la userul scutmotor, cred ca e varianta de Brasov.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut sa sti ca renteaza nu e aproape da baia de ulei aprox 5cm+ ai bara pt soc care e prinsa in sasiu (ceva gen o zi buna). Nu mai zice la lume sa nu puna pt ca sun foare folositoare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, in special pentru Diabolic, scutul nu afecteaza cu nimik comportamentul masinii. Garda la sol nu scade daca ai arcuri bune, trancanitul se rezolva daca bui saibele ce le primesti de la scut cauciucate. Cu scut mai primesti si cum se monteaza. Scutul vine pregatti cu toate gaurile unde se prinde inclusiv si loc pentru surubul baiei de ulei. Bara anti soc si de sustinere al scutului se moneaza pe sasiu am si poze. Dupa ce ai montat bara de sustinere e floare la ureche :beer:  

post-120080-0-02544000-1390393493_thumb.

post-120080-0-07464400-1390393502_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tytan: Te rog frumos, daca poti, ajuta-ma cu o nelamurire. Mi-am luat si eu scut metalic, am montat suporturile alea doua pe lonjeron, din spatele grilelor, acolo avand nevoie de cate doua saibe pe parte ca sa compensez buza aia ce o are suportul metalic al traggerului cred, pt ca daca nu puneam acele 2 saibe imi incorda prea tare buza suportul de prindere pt bara de sustinere a scutului. Sper ca nu-i prea sucita explicatia, da nu mai judec bine acuma, is frant de cand ma chinui cu el. In fine, am reusit sa pun alea doua suporturi si bara de sustinere. Dar problema a aparut cand sa pun scutul. L-am prins in partea din fata in alea 3 surube, (nu le-am strans ca sa pot sa-l aliniez), problema a fost la surubele din spate, pt ca acolo nu se aliniaza gaurile din scut, cu gaurile pt unde trebuie sa-l prind de "jugul" masinii. Si nu se aliniaza cu aprox. 5 cm, poate putin mai mult. Ce sa stiu sa fac ? Sa dau gauri ? Nu am aliniat eu ceva bine acolo ? AI ceva poze si dedesuptul masinii, sa vad la tine cum vine p-acolo treaba ? Astept pareri si sfaturi. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

M a întrebat cineva azi dacă scutul de plastic pt golf 4 se potriveşte şi pe seat leon 1m , lămuriţi mă care cunoaşteţi situaţia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, mi a ramas de la golful meu si lui ii trebuia pt 1m ,inseamna ca nu l a luat degeaba,zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma poate ajuta cineva cu un sfat am un golf 4 1.6 16 valve vreau sa imi pun un scut de metal imi recomandato acest lucru?Nu o sa am probleme cu cresterea temperaturii motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti pune, nu are treaba motorul cu temperatura, ai racire cu apa nu cu aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la Golfu de 1.4 scut de inox si tot am spart baia de ulei cu el cu tot. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Esti un artist.

 

Din cate stiu, nu e recomandat sa pui la benzinar scut intreg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca nui intreag de care pot pune trb decupat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt scuturi care au si niste gauri de aerisire in ele. Eu am scut de la Brasov si are cateva gauri de aerisire in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

     Am cumparat si eu un GOLF 4 1.4 - benzina - din 2004 secand-hand adus din Germania si scutul (din plastic) incomplet pe care il avea era fara partea centrala si pe o parte era prins provizoriu; intre timp, l-am "agatat" si pe cel opus.

     Din ceea ce am citit in toate comentariile, inclin sa achizitionez toate cele 3 componente de scut PLASTIC de la "AUTOKARMA". La pretul de cca. 120.00 lei, cred ca merita, mai ales tinand cont ca nu cred ca masina a avut scut metalic.

     Tinand cont de cele mentionate si de faptul ca nu circul pe drumuri de tara (dar bordurile de "ORAS" pot fi un impediment), astept un argument "puternic" pe FORUM pentru a ma razgandi, pentru achizitie de scut metalic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista 1.4 cu scut din plastic care sa acopera intregul gol.Doar la masinile cu cutie automata,exista un scut care acopera putin din cutie.Nu poti pune scut din plastic pentru ca evacuarea trece prin fanta baii de ulei.

Maimutele alea de la autokarma nu ti-au explicat lucrul asta ?

post-64586-0-72917600-1409225712_thumb.j

post-64586-0-43784800-1409225717_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Nu ma pronunt referitor la "stadiul evolutiv" al celor de la AUTOKARMA, pentru ca nu am luat inca legatura directa cu ei.

     Poza scutului central pe care ai transmis-o pare a fi de pe alt site, deoarece nu seamana cu cea de 54.91 lei (fara TVA), ci mai repede cu scutul pentru vw benzina si motorina - cutie automata, la pret de 99.06 lei (fara TVA). Toate sunt de la producatorul AFTERMARKET.

     Mai doresc variante.

     Multumesc pentru raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu e sa NU iei scuturi aftermarket. Am reusit sa sparg scutul central (era origial) in cuiul de la poarta cand a facut balans masina, si l-am schimbat cu unul aftermarket, a fost cca. 80 de lei. Calitatea materialului e oribila, este foarte flexibil si mult mai subtire comparativ cu cel original. A trebuit sa-l prind cu un colier la mijloc, de baia de ulei ca sa nu-mi atarne dupa mine. Parerea e e sa cauti unul original la dezmembrari daca nu poti lua nou. Unul nou e 37euro: http://shop.ahw-shop.de/motor-unterfahrschutz-golf-iv-bora-audi-a3-benzinmotor?c=922

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti nu va mai chinuiti cu plastice nu rezista  :pale: eu mi-am pus din metal cu 300 de ron (o bugata mare de metal de 2 + o bara de protectie + surube +saibe si piulite). L-am lovit deja de cateva ori mai zdravan, iar"coafura rezista" :icon_thumright: . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!