Jump to content

New Skoda Fabia Combi


BeeJay
 Share

Postare recomandată

Salut forumisti! Doua intrebari am si eu:

MPI-ul de 1.6 de pe Fabia Combi 2 cu 105 CP este altul decat MPI-ul de pe Octavia 2 cu 102 CP? Care este diferenta?

Intentionez sa imi iau o Combi in martie. Nu o concep fara pachet drumuri grele. In aceste conditii care dimesiune de jante credeti ca sunt recomandate: cele de 15 sau merg si de 16? Pentru exemplificare postez un link http://new.skoda-auto.com/COM/model/newfab.../Pages/360.aspx unde se pot vedea jantele care pot fi comandate pe Combi, dintre care mie imi plac mai ales doua modele: "Atria de 6.5J X 16" si "Line 6J X 15".

Voi ce parere aveti?

Modificat de mariusake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DRAPAR

    22

  • wolfskin

    9

  • 120 L

    9

  • Mircea08

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt motoare diferite. Pe Fabia 2 este un motor mai nou, de 1598 cmc, avand 4 supape pe cilindru, fiind derivat din 1.6 FSI dar avand sistem de alimentare clasic. Octavia 2 are motorul mai vechi, de 1595 cmc, cu 2 supape pe cilindru.

Intrebare: In ce consta Pachetul de drumuri grele la Fabia 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: In ce consta Pachetul de drumuri grele la Fabia 2 ?

Iti pun niste suspensii intarite si un scut de plastic ceva in genul celui de pe passat daca stii.

Scutul e destinat sa opreasca pietrele si sa protejeze baia in caz de o denivelare luata cu o viteza redusa dar daca dai in ceva mai tare nu te ajuta cu nimic, cat despre suspensii ele sunt si asa destul de tari.

Am fost sfatuit de dealer sa nu "arunc" banii pe asa ceva.Personal am patit-o cu un passat si scutul de plastic nu m-a ajutat deloc sa facut praf si baia si scutul.

Locul incidentului: Piata Charles de Gaulle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Locul incidentului: Piata Charles de Gaulle.

:icon_thumright: ...in buricul targului?? :( :D :angry: IN CE TARA TRAIM !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-o tara nasoala datorita celor ce ne conduc.

Oricum daca fabia II e ca fabia I atunci nu imi fac probleme din cauza fiabilitatii.

Modificat de DRAPAR
Nu mai da QUOTE la un post anterior ! Foloseste ADD REPLY pentru a posta !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pun niste suspensii intarite si un scut de plastic ceva in genul celui de pe passat daca stii.

Scutul e destinat sa opreasca pietrele si sa protejeze baia in caz de o denivelare luata cu o viteza redusa dar daca dai in ceva mai tare nu te ajuta cu nimic, cat despre suspensii ele sunt si asa destul de tari.

Am fost sfatuit de dealer sa nu "arunc" banii pe asa ceva.Personal am patit-o cu un passat si scutul de plastic nu m-a ajutat deloc sa facut praf si baia si scutul.

Locul incidentului: Piata Charles de Gaulle.

Nu am gasit nicaieri cat este garda la sol la Fabia II (hatchback sau combi). As vrea sa compar valoarea cu cea de la Fabia I (14 cm) care nu necesita pachet de drumuri grele (in opinia mea referitoare la situatiile normale de drum).

Oricum, in aria Octavia II este o lunga discutie privind oportunitatea comandarii Pachetului de Drumuri Grele :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul unuia din dealerii Skoda, de la noi, scrie 135mm garda la sol, deci nu e diferen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lrddth: Aha, am vazut si eu la Aviamotors valoarea respectiva !

Multumesc pentru intentie ! Astept sa apara in showroom Fabia 2 Combi ca sa fac o comparatie mai apropiata cu masina mea.

Nici eu nu am lovit-o pe dedesubt dar uneori sunt situatii cand e bine sa ai acest PDG si vreau sa vad daca investitia e necesara sau nu. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi pare a fi mai inalta fabia II decat I dar poate e doar o impresie, nu stiu.

din ce am inteles de la dealer, singura diferenta intre hatch si combi va fi forma in rest se pastreaza totul ca la varianta hatch.

sa asteptam si vom vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe site-ul unuia din dealerii Skoda, de la noi, scrie 135mm garda la sol, deci nu e diferen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. Exista o diferenta de 5 mm intre break-urile 1 si 2 cf specificatiilor date de producator iar daca ( f probabil ) nu se monteaza scut metalic la 2 care e de fapt un face-lift la 1, va fi amplificata problema cu lovitul pe dedesupt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fabia 1, PDG ridica garda cu 2cm (de la 13 la 15). In plus e alt amortizor, si scutul "sandwitch".

Daca e util: depinde pe unde circuli. Eu merg des la munte, pe drumuri neasfaltate, sau foarte degradate. Asa mi-e util. Dar pierzi ceva la stabilitate, inevitabil. Trebuie sa-ti faci tu calculele...

Modificat de wolfskin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fabia 1, PDG ridica garda cu 2cm (de la 13 la 15). In plus e alt amortizor, si scutul "sandwitch".

Daca e util: depinde pe unde circuli. Eu merg des la munte, pe drumuri neasfaltate, sau foarte degradate. Asa mi-e util. Dar pierzi ceva la stabilitate, inevitabil. Trebuie sa-ti faci tu calculele...

Garda la sol standard la skoda fabia 1 este 140 mm.

Cit despre PDG ...concret daca l-ai platit, masoara garda la praguri fata/spate si te asteptam cu valorile...eu masor miine si facem comparatie

Asa vedem daca e vreo modificare....ca-s curios tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu unde e masurata garda la sol, dar am facut acum urmatoarele masuratori (mai usor accesibile), doar in fata:

- muchia inferioara a "sinei" de sub prag, cea in care se fixeaza cricul, e la 20-20.5 cm de asfalt.

- curbura inferioara a pragului sub usa soferului e la cca 25 cm.

- muchia inferioara a usii soferului (la coltul din fata) e la 31cm de asfalt.

In fine, ce-am scris mai sus e din specificatia pachetului, dar mi se pare ca e vizibila diferenta de inaltime intre unele Fabii, si altele (presupun masini fara/cu PDG).

In plus, motoarele HTP atarna mai putin sub masina ca si cele TDI (dezavantaj la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu unde e masurata garda la sol, dar am facut acum urmatoarele masuratori (mai usor accesibile), doar in fata:

- muchia inferioara a "sinei" de sub prag, cea in care se fixeaza cricul, e la 20-20.5 cm de asfalt.

- curbura inferioara a pragului sub usa soferului e la cca 25 cm.

- muchia inferioara a usii soferului (la coltul din fata) e la 31cm de asfalt.

In fine, ce-am scris mai sus e din specificatia pachetului, dar mi se pare ca e vizibila diferenta de inaltime intre unele Fabii, si altele (presupun masini fara/cu PDG).

In plus, motoarele HTP atarna mai putin sub masina ca si cele TDI (dezavantaj la mine).

Am masurat azi ...garda la sol fata: muchia de jos la prag = 195 mm

spate = 200 mm

Masuratori efectuate la gol pe teren drept.

Se pare deci ca ai cu 10 mm garda mai sus ceea ce e f bine.

Asteptam si alte pareri ( si despre fabia 2 ) ....desi cred ca e mai potrivit sa fie spuse pe topicul cu garda la sol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine masor si eu la fabia 2 simpla cum ar veni :lol: nu combi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cica vor sa faca si Fabia Scout. Dar fara tractiune integrala... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i acelasi lucru... SUV-urile astea compacte sufera toate de aceeasi boala: n-au portbagaj. Si toate ies mult mai grele decat e necesar.

Pt. calatorii "obisnuite" intr-o tara cu drumuri proaste, cum e a noastra, un combi cu garda ridicata si tractiune integrala e masina ideala. Octi Scout e groaznic de scumpa, deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Fabia Break arata mult mai binen (in poze) decat hach sau Yeti (din punctul meu de vedere), asa ca mi-as fi dorit mult o Fabia Break Scout 4x4. Poate pana la urma...

Modificat de B-40-YTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca a aparut in showroom-uri Fabia 2 Combi ?

LE: Imi raspund singur ! :Driver:

Am vazut astazi dupa-amiaza Fabia II Combi in showroom-ul Brady Trade. De asemenea, aveau disponibil pentru drive-test un TDI.

Masina expusa in showroom era Elegance 1.2 HTP 70 CP cu maxi-dot si vopsea metalizata, pretul fiind 13.550 euro (tva inclus).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din datele oficiale de pe site skoda.ro se remarca:

- dotari mai putine la varianta standard ( lipsa Climatic, CB, inchidere centr )

- greutatea proprie la vers standard mai mica fata de F1....! este imens daca sunt corecte cifrele de pe site. ( F1 Avantaj Break in cert inmatriculare la mine=1210 kg iar pe site din cite stiu avea 1130 kg ---iar F2 pe site are 1070. De unde a aparut scaderea mare de greutate in conditiile unei masini restilizate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In certificatul de inmatriculare, F1 1.2 HTP Elite are masa proprie 1140 kg... Deci aproximativ la fel cu F2 1.4 16v MPI Elegance (1150 kg cu sofer de 75 kg conform www.skoda.de) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, de unde vine deci scaderea impresionanta de greutate a F2 ?

Materiale SF in mod sigur nu au introdus deoarece sunt f scumpe, asa ca inclin sa cred ca au scazut greutatea caroseriei in detrimentul rigiditatii...

Pot sa isi spuna parerea cei care au testat-o si vazut-o cum e in comparatie cu F1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Rigiditatea nu e functie liniara a cantitatii de material. O structura mai desteapta a elementelor de rezistenta poate scadea masa masinii fara pierdere de rigiditate.

Se cheama evolutie...

F1 (combi) mi se pare f. grea, am fost mirat cand am vazut in talon. In special ca e mult mai mult decat scria in materialele promotionale. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!