Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Fiabilitatea nu este neaparat invers proportionala cu regimul de turatie. De ex motoarele M BMW sau Honda care sunt cele mai hi revving din lume sunt de asemenea si cele mai fiabile. Dar probabil asta este exceptia care confirma regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea doua motoare de zici tu pleaca din proiectare cu regim propenderent de functionare inalt si atunci ei proiectantii recurg la artificii de tip grafitari de paliere la arborele cotit , biele din titan mult mai rezistente la solicitari de tractiune lucruri ce pentru un motor "normal" sau de serie nu se fac si se aplica tehnologii deja cunoscute si consacrate care sunt si mai ieftine ... deci motoarele sunt de exceptie cu conceptie de exceptie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci motoarele sunt de exceptie cu conceptie de exceptie ....

Cred ca se aplica si la TSI :D ... motorul este conceput sa dea 140/170 cp, nu este un simplu motor de 1.4 impins la peste 100cp/litru. Pt mine unul nu sunt motive de ingrijorare vis a vis de fiabilitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa aiba si TSI ul ceva "smecherii" pe el dar nu cred ca este impins la maxim in Hi tech pentru ca pretul ar fi trebuit sa fie mai mare ( asta ca sa il comparam cu exemplele date de tine ) :D ... eu nu cred ca va avea probleme de fiabilitate acest motor si timpul va dovedi asta .... frica asta de cilindree mica e o mare prostie spun eu pentru ca trebuie tinut minte si acu dau un exemplu extrem ca in anii 70-80 in formula 1 se utilizau motoare de 1.5 litri supraalimentate cu turbosuflante deci nu cilindreea e ceva de speriat ....

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PT poe:

Eu zic ca totusi la 15000 e indicat. La 10.000 e o cheltuiala in plus parerea mea. Faza ca iti spune ala de la service ca sa vii la 10.000 e slaba , 99% e ca sa mai scoata ceva bani de la tine. Deja de la mama ei masina are redus in cartea tehinca intervalul de service deoarece e Romania.

TDI 30.000 in DE

TDI 15.000 in RO

benzinare 20.000-30.000 in DE (depinde de tip)

benzinare 15.000 in RO.

Deci nu va lasati fraieriti. Deja fabricantul a luat in calcul drumurile si benzina mai proasta din RO. NU e cazul sa trecem la standarde de africa :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Deja fabricantul a luat in calcul drumurile si benzina mai proasta din RO

scuze de incalcarea regulii de quote...dar...voinageo.....crezi cu tarie traba asta???....ai idee cate mizerii pica tocmai din cauza utilizarii in Ro, a combustibilului, calitatii aerului, mizeriei de pe sosele, drumuri, etc?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca faci reviziile la 10k in loc de 15k inseamna cu 50% mai multe/multi bani. Adica, ma refer aici doar la ulei si filtre.. pt ca restul se fac la timpul lor, in 200.000km in loc sa fac ~14 "revizii" a cate 4-5mil lei, fac 20. Adica in 200.000km ma costa in plus 1000E.

Eu sincer cred ca merita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord cu netflow ca e mai bine sa previi decat sa repari ... in Rom peste tot pe strazi este extrem de mult praf si la motoarele turbo care baga aerul in mootr la viteze de curgere mult mai mari decat la cele aspirate e bine sa fii preventiv ( chiar daca si constructorul a fost deja ) si sa scurtezi intervalul de revizie ca sa stai linistit si sa visezi frumos :blink: .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca acest motor 1.4 TSI exista acum in 3 variante de putere: 122 CP, 140CP si 170 CP. Care este diferenta constructiva? Am inteles ca cel de 122 nu are compresor ci doar turbina si cel de 170 le are pe amandoua. Dar cel de 140? Cineva de la service mi-a zis ca cel de 140 nu ar avea nici el compresor ci doar turbina. Va rog ma lamureste cineva? Sper sa se-nsele eu vreau si turbina si compresor :rolleyes:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 122cp nu are compresor. 140CP are.

Diferentele intre 140cp si 170cp nu se stiu exact.. insa din cate am inteles nu sunt foarte mari, cel putin turbina si compresorul sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina, compresorul, blocul, pistoanele, bielele, chiulasa, axele cu came, supapele.....ar mai fi ceva??? :evil:

oricum informatia nu e 100% sigura :D

PS... cred ca lansez comanda de una bucata GTSport 1.4 103 KW......in curand :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

NetFlow confirma-mi te rog: Golf-ul tau are filtru de benzina? Am cam intrat in panica auzind zilele astea (eu astept un G5 Variant cu 1.4 TSI) ca Opel Zafira model 2007 si Focus II nu mai au filtru de benzina, politica de marketing, pompa de benzina devine consumabila, ce uameni! Mie mi se pare foarte deplasata aceasta inventie, ce naiba se intampla cu atata mizerie din benzina de la noi, se aduna in rezervor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tsi nu stiu insa la fsi la revizia de 75.000km au schimbat si filtru de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GT-ul meu are filtru de benzina.Ca la orice Golf pe benzina, se gaseste sub masina, in partea de spate a masinii pe partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dragi colegi de forum ... am revenit din concediu cu noiimpresii despre 1.4 tsi ....

am fost plecat undeva prin Europa ( nu conteaza locatzia ) important este ca TSI m-a uimit la consum la drumul lung ... nu ma ashteptam sa fie atat de econom ...

Deci la ducere plecat la 02 dimineatza din Pitesti si ajuns la destinatie a doua zi la orele 16:00 parcurs 1 100 Km consumul mediu pe BC a fost de 6.2 l / 100 Km iar la intoarcere plecat dimineatza la orele 08:30 si ajuns acasa la 03:00 am cu parcurgerea a 1440 Km consumul mediu a fost de 6.3l / 100 Km ...

Sa nu credeti ca am mers numai cu 80 km/h .... in Romania nu am prea depasit des 120 km/h dar in afar fiind numai autostrada pe traseul meu am mers cu medie orara de 110 km/h adicatelea am cam mers constant cu GRA ul pornit la vreo 140 Km/h cu varfuri de viteza si de 180 km/h ... eu sunt super incantat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O ce veste minunata si eu astept un TSI ;) ....multumesc pentru postarea impresiilor, mai astept...

Rfh cati km ai facut cu a ta? Consumul a fost mai mare la-nceput? Cat iti ia in oras (ce oras)? Ce probleme ai avut la ea?

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe : hai sa raspund punctual la intrebarile tale :

1. acum am pe bord 7989 Km din care doar vreo 3000 facuti in afara tarii restul mai mult oras ;

2. de la bun inceput consumul a fost scazut ... am mai spus eu intr-un alt post ca am reusit sa scot pe BC si 5.9 l la suta seara pe la orele 21-22 cand era orasul mai liber cu mers destul de tare pentru oras...

3. locuiesc in Pitesti deci in provincie dar nu un oras pustiu ....

4. singura suparare avuta cu ea dar despre care am scris mult mai mult si pe topicul asta cred a fost atunci cand am alimentat de la Rompetrol cu cea mai buna benzina a lor cea de 98 si a doua zi aveam la pornire detonatii enorme si masina ziceai ca merge in 3 cilindrii ca batrana Dacie 1300 si de abia am ajuns la service cu ea si acolo mi-au spus clar ca este din benzina si de atunci alimentez numai dela OMV sau Mol ...

apropos ... in Austria am avut ceva emotii ca nu prea mai aveam benzina si cand sa alimentez nu gaseam OMV ul si a trebuit sa alimentez de la BP dar la BP aveau numai benzina simpla de 95 si de nevoie a trebuit sa alimentez cu inima cat un purice de frica dar surpriza surpriza masina a mers excelent iar cand a alimentat cu Shell v power de 100 a devenit o bestie de masina ... excelenta benzina la ei in vest ... la noi sunt la 1000 de ani distanta ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh,... eu am mai folosit 95, fiind constrans de anumite circumstante, si nu am avut probleme, cert este ca diferenta de putere se simte fata de benzina de 100.

am vazut in unele reviste ca este contestat consumul de la tsi, eu zic ca e bull-shit, pt ca orice masina consuma in conditii de aglomeratie sau de acceleratii puternice, dar daca tot nu i-au gasit inca nici o problema s-au gandit ei ca trebuie sa zica si ceva rau despre el.

Modificat de TIESTO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte contrariat de faptul ca majoritatea de aici precum si cei de la reprezentanta (Cardinal Motors - Cta) spun ca trebuie sa bagam benzina superioara de 98 sau 100. In carte am inteles ca scrie ca trebuie bagata benzina de minim CO 95, o benzina cu cifra octanica superioara neoferind performante vizibile. De ce sa mai dau 6-7000 lei (vechi) in plus pe un litru de benzina cand in mod normal ar trebui sa mearga si cea de 95? Din experienta mea cu masina mea veche pe care o am acum, cea mai ok benzina de 95 ar fi cea de la MOL sau OMV si ma gandesc cand imi vine masina sa bag primii 10 litri de la una dintre aceste benzinarii. Mi-e cam teama in afara de mersul urat pe care ar putea sa-l aiba motorul sa nu mi se aprinda vreun martor in bord ca as innebuni. La voi cei cu TSI s-a aprins la cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tsi nu s-a aprins. la vecchiul golf 5 1,4 75 cp s-a aprins martorul epc de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar am citit pe aici ca multora dintre posesorii de motorizari pe benzina (chiar si la alte marci) li se aprinde martorul de gaze arse tocmai din cauza benzinei si toti au gasit solutia in a pune benzina scumpa, repet, nu mi se pare normal. Mai bine ne adunam toti si facem reclamatii precum ca benzina nu corespunde calitativ la asa zisii mari producatori Petrom si Rompetrol mai ales care se lauda de zor cu carburantii lor si de fapt e hotie pe fata, problema asta despre calitatea carburantilor la noi e de-o vesnicie si se pare ca degeaba am intrat in Europa ca la capitolul asta doar imaginea s-a schimbat, floricele si magazine frumoase in rest, gardu vopsit si leopardu' in rezervoare. Daca te duci si reclami ca nu-ti merge masina la dealer ala iti zice ca e de la benzina, daca te duci la benzinarie si reclami ala zice ca e de la masina asa ca...hai sa stoarcem buzunarele sa ne punem benzina aia de 98 si 100 care pun pariu ca nu are in realitate decat vreo 95-96 CO.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte contrariat de faptul ca majoritatea de aici precum si cei de la reprezentanta (Cardinal Motors - Cta) spun ca trebuie sa bagam benzina superioara de 98 sau 100. In carte am inteles ca scrie ca trebuie bagata benzina de minim CO 95, o benzina cu cifra octanica superioara neoferind performante vizibile. De ce sa mai dau 6-7000 lei (vechi) in plus pe un litru de benzina cand in mod normal ar trebui sa mearga si cea de 95? Din experienta mea cu masina mea veche pe care o am acum, cea mai ok benzina de 95 ar fi cea de la MOL sau OMV si ma gandesc cand imi vine masina sa bag primii 10 litri de la una dintre aceste benzinarii. Mi-e cam teama in afara de mersul urat pe care ar putea sa-l aiba motorul sa nu mi se aprinda vreun martor in bord ca as innebuni. La voi cei cu TSI s-a aprins la cineva?

Cartea masinii nu cred ca a fost scrisa avand in minte calitatea benzinei de 95 din Romania ci benzina de 95 din Germania care cred ca este mai buna decat toate bezinele de la noi de 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe : la mine cand detona s-a aprins martorul EPC precum si cel de gaze arse din motor ...

Sunt mai mult de 100 % convins ca la noi calitatea carburantului este precara si sigur producatorul a facut manualul de utilizare a prescris benzina de 95 avand in vedere standardele lor de calitate nu furaciunile din Romania ....

Repet in afara am alimentat cu benzina de 95 simpla cea mai slaba de la ei de la o benzinarie BP si motorul a mers super super ...

In Romania am alimentat si la fosta masina Bora 1.6 de 102 CP cu benzina de 95 si motorul incepuse sa nu mai maerga rotund si se accelera sensibil la relanti ... deci sigur este de vina calitatea carburantului si repet nu am alimentat de la un SRL de rand ci de la Rompetrol de la cea mai mare statie a lor din Pit si cu cea mai scumpa benzina a lor ...deci ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus-o si o mai spun. Manualul zice sa folosim benzina fara sulf sau cu cit mai putin sulf. Intrind pe site-urile firmelor care vind benzina in Romania puteti afla concentratia de sulf a produselor oferite de ei. Cea mai mica concentratie de sulf se gaseste in Mol 98 si OMV 100 si anume 10 mg la litru. Apoi mai sint unele cu 50 mg la litru, iar benzinele de 95 RON au in general 150 mg la litru, adica o concentratie de sulf de 15 ori mai mare decit Mol 98 su OMV 100. Trageti concluziile pe care le socotiti necesare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!