Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

salutare, trebuie sa fac revizia de 60 000km, si nu as merge la dealer ptr ca pretul mi se pare f mare.

stiti daca mai trebuie facut ceva in afara de schimb ulei si filtre si eventual bujii la 60 000km?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jetta tsi 1.4 140 hp nu este topic, asa ca va intreb pe voi daca cumva ati observat:

la 160km/h aveti 4000 de ture?

la 200km/h aveti 5000 de ture?

nu va pun sa va riscati gatul, doar cine a observat in drumurile lui il rog sa imi zica daca se potrivesc valorile astea, ca mi se par prea putine ture la asa o viteza, avand in vedere ca zona rosie incepe de la 6500 de ture, pai atunci cat sa prinda masina daca in carte spune ca viteza maxima este 205km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva la 250 km/h, in cazul in care o faci sa poata ajunge cu treapta 6 de viteza la 6000 sau peste, lucru care nu este greu de facut daca ai banii necesari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea era retorica, nu tin sa prind 300 ca nu sunt la curse, doar ma intrebam daca se duce asa usor la 5000 de ture si prinde 200, de ce zici ca nu atinge 6000 de ture ? are limitare sau ce ca nu pricep, nu se mai accelereaza in treapta 6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va opri la ~205 (daca asa spune in cartea ta) pentru ca atat poate motorul. A mea a mers pana la 205 (cum spune in carte) si aveam pana in 4000rpm si nu a mers mai sus (eram cu pedala la fund). De fapt, viteza maxima la mine (205) era fix la limita de turatie a treptei a5a. Aveam softul stock (eram pe o autostrada din Germania pe langa Munchen, evident, fara limita de viteza).

205ul mentionat mai sus se refera la viteza reala de pe GPS, nu de pe vitezometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe gps aveam 196 iar pe bord 210, n-am putut sa dau mai tare ca incepuse nevastamea sa faca figuri, ca sincer cred ca se ducea fara probleme, dar cu prima iesire o sa incerc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca nu avem voie sa postam de viteze maxime pe aici, oricum ce zice Woozie e corect, asa-mi arata si mie rapoartele alea turatie/viteza (4000 ture/160km/h in tr.6), eu am prins maxim 220 km/h pe ceas nu mai stiu cate ture, parca 5100, acolo parca e limitata ca si viteza, am incercat si cu pilotul sa accelerez :) dar tot nu a vrut mai mult, mergeam in paralel cu un Passat 2.0 TDI care totusi parca a reusit sa se departeze de mine dar foarte usor si l-am lasat sa se duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, deci are limitare , ca altfel aveam pedala destula. Bun ms, oricum e arhisuficienta viteza, comportamentul e perfect, stabil, nu-mi trebuie mai mult, era doar o curiozitate vis-a-vis de turatie daca nu arata ciudat in functie de viteza, ms poe pt confirmare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! De ieri sunt si eu posesor de 1.4 TSI 140cp.

Masina e din 09.2008, cu doar 3200 km la bord, echipare GT Sport, motor 1.4 TSI - 140 de caluti, cutie manuala. Masina nu a fost rulata aproape deloc, inca miroase a nou inauntru biggrin.gif , tocmai de asta am si luat-o. Aveam in plan o masina noua, dar oferta asta m-a facut sa ma razgandesc happy.gif

Dotari:

- climatronic

- senzori de parcare spate

- oglinda electrocromatica

- geamuri fumurii spate

- pachet sport (suspensii si scaune sport)

- pregatire telefon

- pachet lumini

- senzori de ploaie si lumina

- trapa

Urmeaza sa ii instalez tempomat si ma gandesc sa ii schimb si cd-playerul cu ceva capabil de streaming audio. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Woozie, nu cred ca este limitata electronic, ci mai degraba limitata de putere. Limitarea electronica in cazul meu cel putin inseamna ca treapta 5 nu trece de 5900 rpm - practic aceea fiind viteza maxima data in cartea tehnica, iar treapta a 6-a nu cred sa mai creasca mult acel numara, dar scade consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca o gandesti asa te cam cotrazici mofo, pt ca atata timp cat zona rosie incepe de la 6500 la mine, iar cu treapta a 2 a pot lejer sa urc peste 6500 de ture, gandeste-te ca mecanic ea nu poate fi limitata, ci doar soft. motorul e normal sa se tureze da ? ei bine ea nu poate sti ca tu esti in treapta a 4a sau a 6a decat cu ceva senzori. Daca esti in 5a si apesi ambreiajul nu se tureaza in gol ? atunci de ce nu s-ar tura si in viteza ? ca pedala este din belsug...daca eram cu pedala la fund atunci da, atat putea ea....cam asta e, multe intrebari imi pare rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma contrazic deloc, si da exista senzori pentru debraiaj cat si pentru treapta de viteza, pe dyno nu a vrut sa urce mai sus de 5900 sa zicem 6000 in treapta 5, de aici si limitarea din soft. Ce nu stiu sigur este ca daca si la cele twincharged este la fel.. Cat despre faptul ca mai ai pedala, nu e concludent ce spui tu daca nu i-ai dat maxim din pedala..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....repet este doar o curiozitate, dar asa parca am spus de la bun inceput, ca pedala mai era destula, la ture era loc vagoane....in fine, am primit si o confirmare tot de la un tsi ca e la fel, acum ramane sa ma conving de limitarea asta cand o sa am ocazia la vreo iesire, la anul, ca acum deja s-a dus concediul :(. Multumesc la toti pt sfaturi si pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nici o limitare electroinca, singura limitare e fizica, mai mult de atat nu poate motorul ... Cu 140 de cp cam asta e viteza maxima a unei masini 200-210 km/h in funtctie de aerodinamica masinii. Zicea cineva ca a mersi in paralel cu un Passat cu motorul 2.0 TDI care s-a departat de el, pai e normal pentru ca desi 1.4 TSI si 2.0 TDI au aceeasi putere, Passat-ul e mai alunecos sa zic asa, are aerodinamica mai buna (coeficent aerodinamic 0.29 fata de 0.32 cat are golf) si la viteze mari aerodinmica e cea mai importata forta rezistenta, greutatea nu pre conteaza asa mult cand vine vorba de viteza maxima ....

PS: Treapa a VI-a e doar pentru economie, ipotetic daca ai avea o a VII-a trepata cu un raport mai mic decat treapta VI-a nu ai mai putea depasi nici 4000 rpm ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult de atat nu poate motorul ...

Mda... daca ai citit ce am zis eu, atunci eu ma abtin de la alte comentarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna seara! 

Am si eu o problema :

 

1 Fault Found:
008803 - Turbo/Super Charger Boost System 
               P2263 - 000 - Performance - MIL ON
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 37858 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 06:21:21
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 4583 /min
                    Load: 76.4 %
                    Speed: 88.0 km/h
                    Temperature: 87.0°C
                    Temperature: 23.0°C
                    Absolute Pres.: 1000.0 mbar
                    Voltage: 13.843 V
 
Readiness: 0000 0000
 
si 
 
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 1K0-959-702-MAX3.lbl
   Part No SW: 1K0 959 702 AL    HW: 1K0 959 702 AL
   Component: Tuer-SG         006 1203  
   Coding: 0000438
   Shop #: WSC 01392 785 00200
   VCID: 79F90B6F302C89D6D3D-802C
 
2 Faults Found:
00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal
 
 
Ma poate ajuta cineva?
 
Am fost la service la reprezentanta acu' ceva timp, vreo 6 luni si au spus ca nu are nimic masina, au resetat codul si dupa 80-100 km sa aprins din nou beculetul la masina. 
In seara asta am pus softul iarasi pe masina si astea sunt codurile. 
Are cineva vreo idee ? 
 
Multumesc
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunele de vacuum, schimba n75 mai ales daca ai una cu terminatia D.

 

Apoi vii si ne spui ce ai rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare tuturor,

 

Exista vreo metoda prin care un motor 1.4 TSI 140 cai sa mearga cu benzina din Canada de 87? Se poate face vreo modificare in soft-ul masinii? Ma gandesc daca merita sa aduc masina din Romania in Canada, stiu sigur ca nu voi gasi piese pentru ea dar ma intreb si despre benzina. Am vazut si aici motoare TSI dar sunt de 2000 cmc, nu exista 1.4. Cea mai scumpa benzina este de 91 sau 94 la shell.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandat la 1.4 TSI este EU 95 minim. Asta este echivalent cu US 91. Fiind si motorul twincharge nu cred ca merita sa mergi cu 87.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumes pentru raspunsul rapid, nu stiam ca echivalenta la 95 la noi e 91 aici. Dar totusi auzisem undeva ca se poate schimba si din soft-ul masinii cu ce benzina sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare , sunt si eu posesor al unui Golf V 1.4 TSI de 140CP din 2006-2007 , adus din germania cu 127mii km reali testati , masina in prima zi a mers impecabil , la semafor parca murea motorul atat de silentioasa era , de vreo 2 zile , stand pe loc se simt mici vibratii ale motorului dar nu constante, o data la o secunda sau mai putin se simte , dar si acum foarte putin si silentios. Prima data am crezut ca e din cauza motorului neincalzit , dar si dupa ce s a incalzit , cu acul aproape de jumate , tot se simte. Tin sa mentionez ca avea vreo 5 6 l de benzina in ea iar eu am alimentat de la lukoil de 95 inca vreo 10 litri , am crezut ca este de la benzina, cu benzina ei nu a avut nimic , am observat ca dupa ce au intrat acei 10 l aii mei a inceput problema sau ppate gresesc , nu am idee de la ce poate sa fie. Are cineva idee ce se intampla? Ar trebuii sa iau masuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat cu 98 ieri , astept sa se duca 95  din ea sa vad daca mai face , aseara am pornit o si facea lafel , se poate sa fie de la altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, așa am pățit și eu, de vreo 2 ani am început sa simt mici smucituri și apoi smucituri mai tari dimineața la rece. Am făcut un test de compresie și e scăzută pe un cilindru, mai da și câte un misfire când e frig afara, la grade cu minus. Trebuie desfăcut motorul, sunt curios ce poate sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!