Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Motorul este intr-adevar mic, dar ceea ce este cu adevarat important la un motor este calitatea internelor folosite (biele, pistoane, etc) care la 1.4 TSI sunt foarte rezistente si evident nu sufera nici o comparatie cu cele folosite la motorul aspirat 1.4, desi multa lume crede ca motorul este acelasi, doar ca s-a montat un compresor si o turbina, asadar sigur este “prea fortat” :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am editat postul lui Adrian si am sters posturile Offtopic.

Va rog sa va limitati la subiectul topicului!Multumesc pentru intelegere! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am observat cand stau mai mult cu masina la relanti, peste un minut, incepe asa si trepideaza un pic. Cand o vad ca tremura o accelerez un pic si pare ca-si revine, dar ieri asa din exces de zel am apasat pedala mai tare si ce sa vezi? Nu se tureaza mai mult de 3900 ture, am incercat si cu ambreiajul apasat si nimic. Cum pleci cu ea de pe loc se tureaza la oricat (mai mult de 5500 nu i-am dat), dar pe loc nu se tureaza, sa-nteleg ca este o protectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu maxim e 3900-4000 pe loc (ma gandesc ca asa e si la tine).

Referitor la problema ta cu fluctuatia cred ca e din cauza benzinei. Am citit ca acest lucru se poate intampla de la benzina mai proasta calitativ.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@rfh: la cati kilometri a ajuns masinutza? impresii mai noi? - banuiesc ca tu esti 'decanul' la 1,4 TSI 140 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aproape 40 000 km...fara probleme. acelasi trepidat neregulat la relanti...in rest totul ok. e minunat motorasul.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh: la cati kilometri a ajuns masinutza? impresii mai noi? - banuiesc ca tu esti 'decanul' la 1,4 TSI 140 ...

scuze de raspunsul intarziat ... am fost in concediu. eu am ajuns pe la vreo 33KKm deoarece masina sta mai mult in garaj de anu trecut din octombrie de cand am primit o masina noua de la munca pe care o folosesc . Golfu il scot numai in WE si pana acum nu am mai avut incidente - super multumit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu aici o iintrebare deoarece am acelasi motor. Ati observat sa va stea turatia la 900/min chiar daca este motorul cald atunci cand sunt peste 35 de grade afara ? La mine am vazut niste chestii de astea, cand e rece sta la 900 pana ajunge apa la 90 de grade apoi scade la 700rot/min. Dar cand afara temperatura arata in bord peste 35 de grade nu mai coboara la 700/min turatia ci ramane la 900. Cine a mai observat asta, sau numai la mine face asa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WooZie : eu nu am observat dar am sa fiu atent zilele astea (se pare ca si vremea o sa ne ajute cu temperaturi > 35 grade)

Am citit, nu mai stiu daca chiar in acest thread, despre zgomotul la mers inapoi in rampa (in directia de mers :banghead: ) - un zgomot mai mult spre metalic si parca masina are 5 tone asa se misca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine dimineata se porneste la 1200rpm dupa aprox 30sec scade la 900 iar dupa ce se incalzeste motorul ramane la 700. nu am observat altceva.

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WooZie - nu am fost atent la mine dar in WE o sa ma uit atent si scriu aici . Una peste alta e posibil sa fie asa deoarece la temperaturi de peste 35 se foloseste clima si gmv urile merg fara pauza deci motorul trebuie sa produca mai mult lucru mecanic ca sa suplineasca surplusul de la consumatorii auxiliari ...

deci "stay calm" !!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu, nu am considerat un defect, dar mi s-a parut ciudat aceeasi benzina aceeasi masina, o data sta la 700, altadata la 900. De aia am zis sa intreb poate a mai sesizat cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la fel ca la pixi, indiferent de orice factor, masina cu motorul cald sta la 700 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Hai ca tot eu mai scriu cu probleme ...

Ieri am fost la service cu Golfu sa ii fac schimbul de ulei si filtre mai devreme deoarece mi-am zis ca daca masina sta asa de mult pe dreapta e bine sa fiu preventiv si sa schimb totul ca sa am super grija de ea . Toate bune si frumoase dar cand merg sa o ridic consilierul de service imi spune ca am o problema destul de grava si ma intreaba daca masina trage bine. I-am zis ca trage super si nu am probleme apoi el imi arata raportul scos la scanare si intr-adevar era bold-uit " turbocharger valve N249 - mechanical malfunction" .

Consilierul imi spune ca valva nu functioneaza si ca trebuie schimbata .

Eu, inginer AR, intreb calm - nu se poate desface sa fie curatata sau verificata deoarece masina nu are nici un simptom trage excelent . El imi spune" nu, uite ce scrie aici - mechanical malfunction " deci trebuie schimbata . Eu renunt ca le stiu obiceiu sa spuna ca nimic nu se repara si trebuie schimbat ( apropo pe factura au scris ca recomanada schimbare parbriz, lamele stergator - astea din urma schimbate acum vreo 7 luni - eventual inlocuire masina ) si am intrebat cat costa sa vad cu cat ma mai tapeaza - 250 Ron fara TVA plus manopera - deci in final inca 500 de RON ( revizia m-a costat 790 RON - schimbat inclusiv lichid de frana , filtru benzina ).

Innebunit si enervat am luat masina si am plecat in teste cu ea sa vad daca nu cumva eu nu sunt atent si masina chiar merge aiurea ...Am facut vreo 150 Km si pe autostrada si in oras in toate regimurile - mers normal, forja dupa ce motorul era incalzit , si nimic masina merge excelent .

Acu vin si cer ajutorul vostru - am citit undeva pe forum ( dar nu am reusit sa gasesc deloc acu nici cu "search" ) ca a mai fost un coleg care a patit asa ceva dar nu mai stiu cum a rezolvat el deoarece as vrea sa stiu are rost sa le mai dau inca o gramada de bani (ca nu ma dau deloc afara din casa banii acum ) pe valva asta ? care sunt riscurile daca ea e cu adevarat stricata ca la service consilierul nu a stiut sa imi spuna care este rolul functional al valvei ( eu am intrebat daca ea este in circuitul de waste gases pentru regulare presiune in regimuri tranzitorii sau comanda clapeta ce dezactiveaza compesorul si lasa turbo suflanta sa alimenteze cu aer admisia si el a ridicat din umeri ...oricum stiam din privirea lui ca nu imi poate da un raspuns ...).

Oricum celor din service le-am zis ca ii sun eu daca vreau sa viu sa imi schimbe si valva asta .

A doua problema care este destul de simpla zic eu a avut o solutie "penala" in creierul consilierului de service si anume - cand opresc masina si scot cheia din contact lasand luminile aprinse la deschiderea usii in mod normal exista avertizarea sonora ... la mine doar cand este comutatorul de lumini pe pozitii semnalul sonor exista daca este pe faza scurta sau modul automat masina nu avertizeaza deloc . Consilierul mi-a zis ca trebuie sa inlocuiesc toate broastele si nu stiu ce modul - nu am mai inteles ca deja eram nervos si el nu imi spunea decat ca trebuie sa inlocuiesc cate ceva - si astea toate costa vreo 1000 RON plus manopera ...

Iar l-am intrebat calm si deznadajduit daca i-au facut o scanare pe parte electrica sa nu fie cumva vreo intrerupere in comutatorul de lumini sau altceva ca e imposibil sa fie broastele din moment ce pe pozitii avertizeaza fara probleme - iar el imi spune - " nu e domne nici o problema asa e normal sa faca numai pe pozitii " moment in care am crezut ca incep sa plang .... ma minteaza in fata cand eu stiam ca masina mea avertiza cand lasam luminile aprise indiferent de faza nu numai cand eram pe pozitii..

Am tacut, am multumit frumos si am plecat trist ...

Nu se poate asa ceva ... patronii fac bani enormi din vanzarea de vehicule catre noi si cand este sa ofere servicii angajeaza numai incompetenti si mincinosi care efectiv ne cred prosti ...

Scuze de postul lung dar ieri credeam ca sunt in "Zona crepusculara la service ul ETG".

Deci daca ati patit careva asa ceva rog scrieti aici sau PM poate rezolv si eu problemele astea care sunt sigur ca intr-un service de afara s-ar rezolva in 10 minute si cu costuri de 10 ori mai mici .

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh, acea valva este un nimic in contrast cu drama consilierului de service, multi au deconectat-o. Este undeva pe forum un thread in care se da un link spre vwvortex.com unde se explica cum se face dezactivarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A doua problema care este destul de simpla zic eu a avut o solutie "penala" in creierul consilierului de service si anume - cand opresc masina si scot cheia din contact lasand luminile aprinse la deschiderea usii in mod normal exista avertizarea sonora ... la mine doar cand este comutatorul de lumini pe pozitii semnalul sonor exista daca este pe faza scurta sau modul automat masina nu avertizeaza deloc . Consilierul mi-a zis ca trebuie sa inlocuiesc toate broastele si nu stiu ce modul - nu am mai inteles ca deja eram nervos si el nu imi spunea decat ca trebuie sa inlocuiesc cate ceva - si astea toate costa vreo 1000 RON plus manopera ...

Iar l-am intrebat calm si deznadajduit daca i-au facut o scanare pe parte electrica sa nu fie cumva vreo intrerupere in comutatorul de lumini sau altceva ca e imposibil sa fie broastele din moment ce pe pozitii avertizeaza fara probleme - iar el imi spune - " nu e domne nici o problema asa e normal sa faca numai pe pozitii " moment in care am crezut ca incep sa plang .... ma minteaza in fata cand eu stiam ca masina mea avertiza cand lasam luminile aprise indiferent de faza nu numai cand eram pe pozitii..

Am tacut, am multumit frumos si am plecat trist ...

:D Sunt offtopic, dar poate pot sa te ajut cu acesta problema:

La mine, e activata functia de follow me home, caz in care faza scurta mai ramene aprinsa un anumit numar de secunde dupa ce scot cheia din contact. Cu acesta optiune daca las pe faza scurta nu suna nimic, in schimb daca mut pe pozitie apare avertizarea sonora. S-ar putea sa fie la fel si la tine.

Cu celaltalte probleme, un singur lucru zic... ROMANIA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Intre timp am gasit si eu discutia despre valva Nxxx pe thread ul cu jurnalul de bord golf GT si vad ca multi colegi au schimbat-o si acu nu mai au probleme . Cred ca asa o sa fac si eu sa stau linistit . Oricum sunt super incantat de masina si nu cred ca o sa o vand vreodata - va ramane masina mea de suflet !

rex - la a doua treaba e sigur ce spui tu pentru ca asta mi-a aparut dupa actiunea de resoftare la TSI uri caci dupa resoftare multe functii fusesera dezactivate de un "bizon" de la service ul ETG care nu prea stia sa umble cu testerul pe masina de radeau unii mecanici de el ( la vizita cu pricina am sta langa masina in service ).

o sa revin cu feed back si cu rezolvarea problemelor .

Keep :o !

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh- problema o am si eu, adica mi-a dat eroare pe la 30k km, am lasat-o asa, am sters eroarea pe al 35k km, mi-a mai dat odata pe la 40k km ..acum am 43k km si nu am mai scanat-o sa vad. Masina merge foarte bine... nu am sesizat nici o scadere de performanta.

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor scriu asa tarziu ca acu am ajuns acasa dintr-o plimbare nocturna cu golfu - tata rupe fashul ... masina trage de nu este adevarat . Nici un simptom de pierdere de putere sau asa ceva .

nu cred ca merg sa mai schimb nici o valva !

PS : astazi am observat ca dupa vizita in service, unde printre altele le-am cerut si gresarea timoneriei schimbatorului de viteze, prietenii mei mecanicii minune nu pusesera bine la loc ornamentul din jurul schimbatorului si am desfacut sa ma uit daca au gresat cum trebuie si stupoare - pe mecanismul timoneriei in partea superioara exista o piesa dintr-un poliuretan cu rol de antifonare care este turnata sau termoformata dintr-o bucata . mesterul, de lene sau nestiinta, in loc sa demonteze si aceasta piesa pentru a gresa cum trebuie a rupt efectiv piesa asta de poliuretan ca sa isi faca loc sa greseze si a lasat-o asa . E de belea fratilor ! Service urile VW din toata tara cred sufera enorm ... de lipsa de profesionisti ( nu ca ar fi ceva nou dar nu imi inchipuiam ca pot face asa ceva .... )

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua!

Sunt off... deoarece fiind nou inscris inca nu am posibilitatea sa initiez un topic :

Posesor de Polo( posedat de VW ) doresc un up spre un Golf 5. Circul preponderent in mediul urban, nu sunt interesat de putere si viteza ..., cred ca 1,4 ar fi suficient; ma intereseaza mai mult consumul redus. Apreciez pasiunea unora pt jante din aliaj si alte asemenea amanunte dar nu o impartasesc; ma intereseaza mai mult sa nu fiu nevoit sa dezghet oglinzile cu apa calda decat sa ascult surround.

1)Va rog sa-mi recomandati o varianta de Golf 5(prefer un Golf 5 second hand cu pana in 100.000 km)

2)Stiu baieti care aduc masini la comanda, m-ar interesa cineva care sa ma duca sa aleg eu la fata locului.

3)Va rog, de asemena sa-mi spuneti ce inaltime aveti in portbagaj.Ma intereseaza pt un carucior mai special, inaltimea exacta intre punctul maxim al podelei si cel minim al tavanului, nu golul de acces al portbagajului.

Multumiri anticipate si scuze pt plasarea offtopic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut...TSI-ul meu a facut doi ani, aproape 50000km si se prezinta cam asa:

-de 3 ori a ramas bordul aprins, cu comutatorul de lumini pe off si farurile stinse

-mi s-a blocat contactul, nu am mai putut baga cheia, am luat-o cu platforma

-in urma unei revizii, mi-au facut update la soft, dupa o zi masina a inceput sa traga groaznic de prost. Au zis ca e de la valva de turbo care aparea defecta, pe care mi-au schimbat-o. Apoi mi-au facut downgrade la soft, si dupa a mers super bine

-xenonul face figuri, cateodata lupa din stanga nu se mai ridica

-schimbat 1 kit de ambreiaj (defect cauzat poate si datorita utilizarii necorespunzatoare)

-usa dreapta spate blocata, nu se mai deschidea cand descuiam masina

-ventilatorul scoate un sunet, inca nu am depistat exact unde e problema

-greierasi

Mi se par enorm de multe probleme pentru o masina care, la data aparitiei defectelor, era chiar noua. In rest, motorul e divin, e tot ce mi-as putea dori

Modificat de gio_17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

2 ani si vreo 4 luni la mine, 47000km:

- dupa vreo 3 saptamani dupa ce a expiratb garantia am schimbat valva N75 cred

- maine schimb placutele de frana si cred ca trebuie si lichidul :icon_rambo:

- parca sunt ceva greierasi dar foarte timizi

- usa de la sofer trebuie inpinsa mai cu forta ca sa o deschizi din interior

- ceva eroare la becul din dreapta care apare din cand in cand pe bord

- ceva scuturat la relanti (doar cand sunt peste vreo5grade afara....cand a fost frig nu a trepidat deloc)

motorasul in continuare ma surprinde. +++

Modificat de pixi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PIXI cu riscul de a-mi atrage o critica de off topic din partea moderatorilor, ai TSI 140 , sigla cumva din avatar e a ta de la masina si e doar i-ul cu rosu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi permit sa-ti raspund eu, asa este si la mine cu un I rosu :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da...doar i-ul e rosu. cred ca la prima generatie motorul de 170cp avea si-ul rosu iar cel de 140 doar i-ul.

acum cel de 160cp a primt si-ul rosu (de cand nu se mai fac de cel de 140 si 170cp).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!