Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Mofo esti sigur de-asta? Acum inteleg eu de ce cel de 122 e mai economic decat cel de 140 pe care-l am eu, posesorii de 122 prea declarau ei pe aici consumuri cam mici :P, deci eu mi-am luat teapa cu cel de 140 care nici nu mai este disponibil? Nu-nteleg de ce nu-l mai fac, o fi fost vreo eroare? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca este o eroare, din cate am vazut nici GTI ul nu mai este pe configurator. Golful V este la final de cariera, mai sunt cateva luni si va fi inlocuit de noua generatie, de aici si limitarile in configuratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cineva cu 140 de ponei este sa zica ? Oricum multumesc ,e cam pe acolo...200 de ture nu prea se baga in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Oameni buni nu va faceti griji, motoarele si cutiile voastre sunt foarte bune. De ce nu se mai fabrica TSI de 140 si 170 ? Nu se stie exact, poate fi marketing-ul poate fi concurenta sau pur si simplu neamtului nu-i place sa aiba prea multe motoare :) Totusi o chestie ma roade si anume ca initial au declarat despre noul TSI de 160 cp (care le inlocuieste pe cele 2) ca va avea 250 Nm iar acum pe configurator apare 240 Nm, ca "batranul" de 170.

Mai baieti parca totusi a mea la 3000 rpm are fix 120 km/h, o sa verific cu prima ocazie. Posibil pe Passat sa fie alta cutie de aici probabil si consumul putin mai ridicat decat Golful.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare - din cate am citit pe net, noul TSI 160CP va avea si multe piese interne 'upgradate' fata de "vechiul" 170

Modificat de LYM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-nteleg de ce nu-l mai fac, o fi fost vreo eroare? :offtopic:

@poe -stai linistit ca versiunile de 140 si 170 nu se mai fabrica din cauza de marketing ar fi fost culmea sa aiba in oferta 4 niveluri de putere pentru acelasi motor ... asa au trecut in extreme adica TFSI ul de 122 cu compresorul scos care ofera si putere dar are cel mai scazut consum de carburant si adevaratul TSI cu 160 de CP si cuplu ridicat pentru performanta . Acuma si mie mi se pare oferta corecta diferenta dintre cele 2 este mai accentuata pentru ca inainte diferentele intre 140 si 170 erau foarte mici de fapt diferea doar softarea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am mai citit pe forum, diferenta intre tsi de 140 cp si 170 cp nu este data numai de soft, ci si de componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@power - iti spun sigur ca diferenta este numai de soft intre 140 si 170 . Unde ai vazut tu diferenta de componente ? da-ne si noua un link ceva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link - nu stiu momentan.

Poate ce zic eu nu are nici o relevanta, dar de ce in oferta, de ex. la Jetta acelasi nivel de echipare 1.4 TSI/140 CP masa proprie 1.359 kg, respectiv 1.4 TSI / 170 CP masa proprie 1.365 kg ?

Diferenta de pret 1.035 eur la vremea respectiva, doar din soft ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta de pret doar pe baza de soft nu mi se pare enorma dar diferenta de greutate sa nu fie cumva si din nivel de echipare . POWER esti sigur ca masinile comparate erau acelasi nivel de echipare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rfh uiti de jantele pe 17 si esp-ul standard pe care le ofereau la varianta de 170cp + butonul de winter (acel W de langa esp)

Modificat de Plictisitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Tind sa cred ca si sistemul de franare este diferit... aflam simplu: un posesor de 140 sa ne precizeze care e dimensiunea minima acceptata ca janta... daca tine 15" atunci e clar: difera

si alte chestii cu importanta redusa dar diferite: trimurile din bord si usi, ceas boost :D (de maaare folos!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Plictisitul - uite chiar diferenta de dimensiuni a jantelor rezulta in diferenta de greutate ;

@Dudu - eu am jante de 15 inch dar m-am uitat atent si etrierul fata e la limita adica intre el si partea interioara a jantei este 1-2 mm e la super limita iar etrierul de fata este mai mare decat cel standard de pe versiunile 1.4i , 1.6i si 1.9 TDI care preiau etrierul fata de Golf IV si este etrierul de Passat si am vazut ca si pe GTI este acelasi tip de etrier deci presupun ca si pe GT este acelasi tip - de asta sunt sigur ( si la 2.0 TDI e acelasi etrier ) .

Ce nu stiu si nu am vazut este pe motorizarea TFSI de 122 CP cat de mare este etrierul fata si daca este "carry over" de la Golf IV sau este cel de Passat .

Acuma etrierul e la fel dar poate diferi diametrul discului de frana si deci raza de lucru chiar daca suprafata "maturata" de placutele de frana este acceasi ca la GTI .

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

La mine de ex. jantele de 16 tabla pt iarna sunt la limita etrierului (am min. 16)... din ce stiu, dimensiunile discurilor sunt aprox la fel (288 cu 260) insa am vazut ca la mine merg pana la 312 cu 280 (ca la GTI)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dudu - m-ai facut curios si dupa masa o sa le masor sa iti spun exact diametrul ca de etrier sunt sigur ca e identic c cel de GT respectiv GTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Etrierul de pe GTI nu e la fel ca cel de pe Gt sport de 170 cp....

Faptul ca iti intra fante de 15 imi zice ca difera si de la 140 la 170...mie spre ex nu imi intra jante de 15 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut timp sa masor ieri raza de lucru a discului dar pentru pilcitisitul iti spun sigur ca etrierul e acelasi si daca nu ma crezi poate e cineva care ne poate ajuta cu nr de referinta din ETKA . Daca e cum spui tu inseamna ca raza de lucru a discului deci implicit diametrul exterior difera .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

bine am revenit :D

27 000km fara probleme...tremura putin la relanti...adica e un scuturat mai degraba, mai neregulat...de pe la vreo 15 000km...in rest toate bune

tocmai am revenit din concediu...3300km.

as vrea sa fac un chip...da am ceva emotii. a facut cineva la motorasul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit pe nimeni sa isi fi facut chip pt TSI, iar din cate am inteles in Romania inca nu se poate face chip pentru TSI pentru ca are o electronica foarte noua, si doar putine firme de tuning din Germania fac. Este posibil ca reprezentanta VaG de la Ramnicu -Valcea sa faca, dar ce fac defapt este sa iti desfaca computerul dupa masina sa il trimita in Germania si dupaia sa il monteze ei la loc si costa in jur de 1000 de euro din cate stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Etrierul de pe GTI nu e la fel ca cel de pe Gt sport de 170 cp....

Faptul ca iti intra fante de 15 imi zice ca difera si de la 140 la 170...mie spre ex nu imi intra jante de 15 :D

Ieri am facut proba cu un sistem de frana fata de pe un GTI... pe fata sunt identice (etrier si disc) iar pe spate tind sa cred ca e discul mai micutz la mine (gen 260 fata de 280...

S-ar putea sa fi fost si iluzie optica datorita diferentelor dintre jante (unele 19 altele 17)

PS: postez aici pentru a lamuri discutia de mai sus :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Hmm.... nu s-a mai scris de mult pe topicul asta... nu mai sunt oamenii intereseati de TSI?! Iata o intreabare: Ce parere aveti despre tuningul motorului Tsi cel de 1.4 de 140 CP in special de la tunerii Superchips si Revo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suntem interesati dar se pare ca intotdeauna pe un forum se scrie numai cand sunt probleme sau nedumeriri, asa ca tragem concluzia ca totul este ok, masinile nostre nu au probleme la acest motor, deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm.... nu s-a mai scris de mult pe topicul asta... nu mai sunt oamenii intereseati de TSI?! Iata o intreabare: Ce parere aveti despre tuningul motorului Tsi cel de 1.4 de 140 CP in special de la tunerii Superchips si Revo??

Pot sa-ti raspund eu daca vrei, desi in postura in care ma aflu pot parea usor subiectiv :-)

Micutul 1.4 TSI este un motor genial care in combinatie cu o electronica corespunzatoare ofera niste performante exceptionale, mai ales dupa 4.000 rpm cand turbina este lasata sa respire asa cum trebuie.

De asemenea daca nu esti sigur, poti incerca softu-ul nostru pe o perioada de 7 zile si daca nu esti multumit iti vom returna banii inapoi, desi sunt absolut convins ca nu va fi cazul :-)

Era sa uit, membri VW FORUM beneficiaza de o reducere de 10% :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu stiu si nu am vazut este pe motorizarea TFSI de 122 CP cat de mare este etrierul fata si daca este "carry over" de la Golf IV sau este cel de Passat .

La fel cum ai spus tu ca e si la tine e si la 122. Am pus plumbi de echilibrare pe interiorul jantelor care sunt destul de plati si micuti si cand trec pe langa etrier sunt la 1-maxim 2 mm de el.

Modificat de MindBlank
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa-ti raspund eu daca vrei, desi in postura in care ma aflu pot parea usor subiectiv :-)

Micutul 1.4 TSI este un motor genial care in combinatie cu o electronica corespunzatoare ofera niste performante exceptionale, mai ales dupa 4.000 rpm cand turbina este lasata sa respire asa cum trebuie.

De asemenea daca nu esti sigur, poti incerca softu-ul nostru pe o perioada de 7 zile si daca nu esti multumit iti vom returna banii inapoi, desi sunt absolut convins ca nu va fi cazul :-)

Era sa uit, membri VW FORUM beneficiaza de o reducere de 10% :-)

Multumesc pentru reply, si pentru informatii, dar ma intereseaza in mod special daca motorul sau alte componente pot avea probleme dupa tuning si daca fiabilitatea motorului pe termen lung poate avea de suferit pentru ca am auzit pareri care spun ca pote avea datorita capacitatii cilindrice scazute. Totodata am intrat pe situl Superchips dar nu am gasit specificatiile tuningului pentru TSI, asa ca te rog daca poti sa imi dai niste detalii despre acestea, la cati CP ajung, cati Nm, daca este invizibil pentru cei de la service in caz ca trebuie sa schimb ceva la motor prin garantie, daca Superchips ofera garantie pentru tuning, pretul tuningului, si daca se poate, care este diferenta intre tuningul de la Suprchips si cel de la Revo. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!