Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Umil va rog sa ma indrumati unde pot citi despre acest "volant bimasic" si daca problemele semnalate de voi cu privile la el ma pot afecta si pe mine, in conditiile in care nu am cutie manuala, ci DSG.

Danke schon!

LE: uitasem sa folosesc Search, scuze, am gasit topicul dedicat! Ramane insa deocamdata a doua intrebare!

Modificat de CosminTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problemele cu volantul bimasic ne pot afecta pe toti depinde ce noroc ai si cat de bun calitativ este volantul montat pe masina ta ...

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

trosneste ceva tot mai tare cred ca dedesupt...nu cred ca de la roata...atunci cand rotesc volanul in dreapta sau revine din dreapta...mai ales daca stau pe loc.

stie cineva ce poate fi?? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa revin si eu cu info cu privire la problema cu cutia de viteze si anume sambata am reusit sa iau masina din service dupa pranz si mecanicul care a lucrat la ea a tinut sa ma informeze ca s-au schimbat pinion, sincronizator si toate celelate elemente ale ansamblului treptei a 2 a si am facut impreuna un test in mers cu mine la volan iar la final eu m-am declarat multumit pentru ca merge excelent . Am intrebat daca ei sunt informati de fabrica cu privire la acest defect pentru ca i-am spus ca mai cunosc cazuri de masini echipate cu acelasi motor care au avut aceeasi problema ( evident stiam asta de pe forum :icon_thumright: ) si nu a vrut sa imi raspunda....apoi masina a suferit si o rescriere a softului de management al motorului care era ceruta de fabrica si ;pe la orele 12.30 am plecat cu masina acasa . am facut pana acum duminica seara vreo 300 Km si merge excelent si sper sa ramana asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ulei haleste ? Intreb ca eu m-am trezit cu minus juma de litru si nu stiu de ce,i-am dat cateva turatii de 4500-5000 de ture la niste depasiri in forta si de atunci am vazut lipsa de ulei. Masina are 8500 km acum, cand am plecat in concediu aveam 2300 si era la semn,scaderea nivelului am constatat-o la 5500 eram in germania.Deci pe autostrada mi-a halit....va scade si voua nivelul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WooZie - la mine nu a consumat nici un gram de ulei pana acum si am 22000 Km si a luat si forja destula masina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu consumase pana a dat de autostrazile de afara, parca a intrat dracu in ea, de aia ma gandeam ca poate la turatii mai mari haleste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@WooZie - si eu am facut anul trecut vreo 5 000 Km pe afara pe autobahn-uri si nici atunci nu a consumat deloc deloc ... eu zic ca nu e normal ce ti se intampla tie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat acum nivelul.

-in fata blocului e cu juma de litru peste nivel

-in alta parcare e la nivel

-in alt loc este iar cam cu un sfert de litru peste nivel

nu stiu ce sa cred....inainte sa pun ulei am verificat de vreo 6 ori nivelul,chiar de 6 ori sa nu fi fost pe loc drept ?....si iar o intrebare-de la aprox 5500 km de cand am pus ulei,pana acum la 8800 de ce n-a mai scazut ?...o parere ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca atunci cand ai verificat prima data era drumul putin inclinat sau ai verificat imediat dupa ce ai oprit motorul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LYM , am avut si dacie din 77 frate, eu cu mana mea i-am schimbat set motor si alte nebunii....deci stiu sa masor nivelul...si repet cum am zis mai sus,am masurat de 6 ori in 6 locuri diferite pana sa ajung la concluzia ca trebuie sa ii pun ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare baieti. sunt un membru noupe forum, sunt in cautarea unei jetta cu un motor pe benzina, dar multi nu isi pot da cu parerea depsre TSI-ul de 1.4, si imi zic de cel diesel de 1.9... eu vreau benzina..doar daca fac niste ture cu fiecare din ele si apoi ma conving. am tot citit de consumuri, probleme, deh orice masina le are..apoi conteaza mult si stilul de condus... daca e cineva din Constanta care ma poate ajuta, ca cei de la reprezentanta nu au decat diesel... mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu TSI din Constanta, dar nu prea dau masina asa la oricine :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor !!!!!!! in septembrie vroiam sa dau si eu comanda de un TSI 140 CP !!! vad ca apar din ce in ce mai multe probleme cu masinile astea... am nevoie de o incurajare :) ...merita ??

Daca mai apar multe probleme ma reprofilez pe un TDI 140CP... desi visez de ceva vreme la TSI... ce sa fac ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@UMihu : hai sa recapitulam cam toate problemele enumerate pe aici la acest motor ( mai bine spus la GMP _ grupul moto propulsor ) : eu cred ca am avut cele mai multe probleme :

1. motor foarte sensibil la calitatea carburantului in cazul alimentarii cu carburant mai slab calitativ => mers neregulat ( ca la vechea Dacie cand mergea in 3 cilindrii ) => se rezolva avand grija sa se alimenteze cu benzina buna ( in Austria de exemplu am alimentat de la BP cu benzina lor cea mai slaba de 95 pentru ca alta nu aveau si desi mi-a fost frica masina a mers impecabil de aceea problema asta e numai in Romania cred );

2. schimbat simering de palier carter ambreiaj - montaj prost la fabrica - cei din service au zis ca au mai avut doar inca 2 masini cu defectul asta dinn primele vandute => deci mai mult ca sigur problema a fost remediata de firma mama , cei cu masini mai noi nu au avut aceasta problema ( eu am ridicat masina pe 15 dec 2006 deci fabrica undeva prin final septembrie debut octombrie 2006 );

3. schimbat ansamblu pinioane plus sincronizator treapta 2 din CV deoarece la turatii inalte nu mai sincroniza si se schimba foarte greu aveai impresia ca se rupe tija de comanda din timonerie si trosnea la cuplare - defect de fabricatie intalnit si pe forum la vreo 2-3 colegi ( TIESTO si inca vreo 2 - vezi paginile din urma ) cu masini tot de prin 2006 - la cele mai noi nu exista problema ;

In rest nu au mai fost semnalate probleme pe GMP si eu dupa ultima vizita in service am parcurs inca vreo 5K Km si aproape fac 30 de mii de Km si masina merge brici brici .

Ca sa concluzionez nu tre sa te sperii probleme au fost pe primele modele fabricate iar eu zic ca tot ce este facut dupa jumatea anului 2007 nu mai au nici un fel de probleme .

masina trage de rupe si consumul este super decent pentru ce ofera , franele pe fata sunt aceleasi ca pe GT si GTI deci masina e super ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat numai benzina de 95 cam de la orice benzinarie, nu am nici un fel de problema, masina are 4800 km, nu simt nici un mers neregulat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaaa... si mie imi caraie uneori cand schimb din 1 in 2, dar mi se pare ca numai la turatii mici. probabil schimb prost, nu?

nu e deranjant deocamdata

si imi mai caraie cand pornesc dimineata in marsarier - asta cred ca e normal.

am 6000 km

Modificat de Humbert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Humbert - daca incepe sa faca din ce in ce mai des cate o caraiala la schimabarea din 1 in 2 sau la retrogradari eu zic sa meri la servic cat esti in garantie ca apoi daca iesi din garantie e destul de scumpa schimbarea ansamblului - nu am vazut preturile la mine dar sunt sigur ca sare de 1000-1500 de euroi ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe: eu incercam sa gasesc pe cineva cu un motor TSI de 1.4 si nu sa il conduc, doar sa stau in dreapta sa imi dau seama cat de sprintena e :lol: Daca esti de acord da-mi un pm. referitor la probleme, stim k orice masina le are, nu cred k asta e un criteriu decizional in alegerea unei masini, si cum se spunea, ele se rezolva in cursul timpului, asa e la un model nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 9300 km si in afara de petrom 95 nu a vazut altceva,nu trepideaza nu face balet.Singura benzina diferita de petrom 95 a fost in concediu cand am bagat benzina de prin toata europa si am facut 6300 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Pentru motorul acesta este obligatoriu sa comanzi varianta de echipare GT sau orice varianta si optionalele dorite? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Foloseste Configuratorul de pe vw.ro

Si da, merge pus si pe CL (asta am verificat eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O intrebare baieti, cei cu cutie manula cu 6 trepte va rog o confirmare:

-la 3000rot/min aveti 120km/h

-la 4000rot/min aveti 160km/h ???

asta in treapta 6 zic, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, la mine in treapta a VI-a 1.4 tsi -122 cp pe bord:

-la 2800rot/min am 120km/h

-la 3800rot/min am 160km/h .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

power, cutia pentru TSI 122 are rapoartele mai lungi fata de celelalte tsi-uri pentru o economie sporita, de acolo si turatia scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!