Jump to content

Golf 5 Tsi 140 Cp


TIESTO
 Share

Postare recomandată

Eu am mers 2200 km cu Efix 95 si MOL 95, nici o problema, prima alimentare am facut-o cu MOL 98, nici o diferenta, doar de pret :). Din moment ce pe usita de la rezervor scrie 95, 95 ii bag.

In legatura cu cloncanitul de la ambreiaj, aseara eram un pic in panta la intrarea in garaj m-am gandit sa trag frana de mana si sa-ncerc sa plec, face ingrozitor, TCD incearca, sa vezi ce zgomot urat face ambreiajul, cred ca o sa fac si eu o vizita sambata pe la dealer, cu toate ca ma astept sa-mi zica ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:censur: rog sa nu devina versus intre benzina de 95 si cea de 98/100... sunt topic-uri separate pentru discutii de genul asta, cele indicate de velocity warrior servind f bine scopului :D

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, ma gandeam ca exista riscul divagarii discutiei, voiam doar sa stiu daca ati simtit diferente de PUTERE intre benzine, exclusiv la motorul TSI 140CP. Cunosc implicatiile utilizarii unei benzine mai slabe calitativ, stiu si recomandarea pentru OMV 100. Am vazut si filmuletul celor de la 5th Gear parca, din care reiesea ca pentru motoarele mai putin puternice diferenta de putere este insignifianta, de unde si parerea exprimata mai sus ca e posibil sa fie vorba doar de placebo. In fine, voi pune azi din nou OMV 100 si poate ma voi lamuri mai bine.

Gata cu benzina, revin insa cu intrebarea de aici, daca ati patit asa ceva si care ar putea fi cauzele. Nu am apucat inca sa o scanez, in plus, mi s-a spus ca ar putea fi doar o "toana" de-a masinii si nimic mai mult. Still...

Modificat de Cosmin Bolohan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant cum la unii se aude tacanitul la actionare stergatorului spate si la altii nu.

Ieri am spalat masina in interior, aceasta procedura o voi face numai eu, din lipsa de experienta a oamenilor din spalatorii, si s-a intamplat sa fie in panta masina. Cand am plecat, am facut-o ca la carte si sunetul nu s-a mai auzit. Cat am umblat astazi prin oras sunetul nu a aparut. Recunosc ca nu am mai stat sa ascult bine. Dar tot ce pot sa spun este ca e un fenomen apare / dispare. Foarte ciudat.

Sa fie oare doar pe parcursul rodajului?

Scuze de :icon_thumright: : in carte este recomandabil 1500 km, pana la urma voi cum ati facut sau cum o veti face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la rodaj, am facut ca "la carte", in sensul ca pana la 1000km nu am trecut (decat de maxim 5 ori, din greseala) de 3000RPM. Dupa 1000km, pentru aproximativ inca 500km am urcat progresiv turatiile, insa nu peste 4000RPM, si tot asa, din aproape in aproape pana la 3000km, cand am atins si 6000RPM :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la consum, sambata a fost mai cald, am mers cu clima pornita cam 25 km prin oras, consumul nu a scazut sub 10.5 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paradoxal, dupa ce am iesit din rodaj parca merg si mai usor :P In oras cel putin merg destul de relaxat si uneori scot si consumuri de 8% (viteza 50km/h, trafic lejer) pe distanterelativ scurte, de 4-5km.

Dimineata insa, cand e si motorul rece si traficul aglomerat, pe cei doi km pana la servici imi arata intre 12-13%, la acelasi stil de condus.

Ieri am dus masina la spalat, iar dupa ce am ajuns acasa si am parcat-o, cu motorul oprit se auzea ca un picurat (rar, sunet slab) de undeva din zona motorului (m-am aplecat langa roata ca sa il aud mai bine). Imi pare rau ca nu m-am mai uitat sub masina sa vad daca curge ceva, insa credeti ca e posibil sa i se traga de la spalat ?

OT: desi incerc contrarul, mi-e greu sa nu fiu (inca) atent la toate micile zgomote ca cel descris mai sus; sper sa imi treaca cu timpul :nono:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie sa-ti faci griji, trosnesc tot felul de metale pe acolo din cauza dilatarii-contractarii. Si la mine face la fel dupa ce o bag in garaj si o opresc. Aseara cand am bagat-o in garaj am observat ca, in momentul cand stau pe loc, compresorul intra doar cand am ambreiajul apasat, adica daca e la relanti si o accelerez nu se aude compresorul, daca apas ambreiajul si accelerez intra compresorul. Sa-nteleg ca are vreun switch la ambreiaj, dar atunci cand merg cu ea cum o fi, stie ca e masina in mers banuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tragi bine cu urechea, adica sa te cam apleci sub prag tii ambreiajul apasat si cutia in treapta 1,frana de mana trasa ca sa nu o iei razna si incerci sa pleci de pe loc. In momentul cand incerci sa ambreiezi se aude acel switch de care zici...tac-tac asa face.Asta numai cu ambreiajul apasat si daca te dai la ea....daca accelerezi incet de tot nu se aude, probabil nu intra compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posesori de TSI 140 - mai postati va rog niste consumuri de Bucuresti :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Revin cu noi informatii in legatura cu sunete bizare, de data aceasta am rugat 2 prieteni sa sesizeze vreun sunet mai ciudat atunci cand schimb treapta 1 in a 2-a, asadar ei au stat afara si am repetat manevra de 2 ori. Cand plec de pe loc si ajung in momentul in care schimb viteza 1 in a doua se aude un sunet metalic, de parca ceva nu e strans legat. Unul din prietenii mei a spus ca asa facea prima lui masina, adica un Tico. Mai mult, acelasi sunet apare si cand schimb a 2-a cu treapta a 3-a. A mai patit cineva acelasi lucru, are rost sa deschid un topic nou? Iarasi ma duc la dealer si fac ei vreo 2 ture si zic ca masina merge excelent.

Separat de aceasta problema, poate sa-mi spuna cineva daca pot sa imi pun jante de 18" in locul celor de 16", precizez ca pe talon este specificat ca marimea maxim acceptata este 225/45 R 17. Intrebarea e fireasca datorita faptului ca pe aceiasi caroserie modele ca GTI si R32 au jante de 18". Daca sunt :( my mistake si sa nu-mi taiati capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TCD - eu zic sa nu te sperii ca si la mine daca schimb mai "violent " adica debreiere - ambreiere rapida electrocuplajul care inchide deschide calea catre turbo suflanta face un zgomot metalic foarte puternic ; daca schimbi treptel mult mai "usor" si cu grija ridicand usor piciorul de pe ambreiaj nu va mai face zgomotul asta . Electrocuplajul face zgomotul asta cred si datorita curgerilor inverse si pompajului care sunt inerente in motoarele supraalimentate in regim de deceleratie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu acel cloncanit si zgomot ciudat la plecare dinspre ambreiaj, m-am hotarat sa ma duc la Cardinal sa vad ce zic baietii. In prima faza cel de la receptie mi-a zis direct, nici o problema bagam masina in service demontam cutia constatam defecte comandam piesa, vine in 6-7 zile, timp in care bineinteles masina lasata in service si eu fara masina. Intre timp, mi-a deschis o comanda de constatare, eu am insistat, s-au plimbat vreo 2 cu masina de-abia au sesizat acel zgomot nu au stiut ce sa zica, unul a zis ca volant. I-am intrebat pe mai multi daca acest motor are volant bimasica unii au raspuns pozitiv altii negativ. Apoi au bagat-o pe o rampa, cea de facut geometria, au intrat sub masina unu tot debraia in tr. 1-a acolo cu frana de mana trasa sa producem acel zgomot, care de-abia se sesiza. La un moment dat iese unu de sub masina, cica "are si vreun hoit pe aici" adica deja mirosea a ambreiaj patinat, dar pe ala nu-l ducea capu, l-a corectat altul. Au stat vreo 1 minut 3 insi la masina dupa care au plecat toti, am ramas singur am stat vreo 5-10 minute m-am dus dupa ei, stateau pur si simplu, le-am zis ca ma grabesc ce s-a constatat? Nimic, mi-a zis ca daca se agraveaza sa revin, eu le-am zis ca de cand am luat-o de la iesire pe poarta dealer-ului am auzit acel zgomot care a ramas identic nu s-a agravat.

Concluzia, sunt dezamagit total de "baietii" care mai de care mai "priceput", care lucreaza la ditamai reprezentanta. Sincer de-abia astept sa ies din garantie sa nu fiu obligat sa ma duc la ei, incerc sa ma consolez cu ideea ca e normal sa faca asa, si o sa-ncerc sa fac cat mai multi km pt ca masina asta o cam tineam mai mult pt duminici, macar daca cedeaza ceva sa cedeze in garantie.

Nu mai zic ca in momentul in care vroiau sa ma introduca in baza de date, (pt ca nu am luat masina de la ei) nu reuseau, nu era recunoscut tipul motorului.

Am observat atunci cand era pe rampa si o tot accelera usor, dadea cate un pic de fum, o fi normal, din cauza compresorului?

Pana la urma motoarele TSI au volant bimasica? As prefera sa nu, ar mai fi un motiv sa se defecteze ceva.

Sicer, nu ma asteptam la competenta.....

Incep sa cred tot mai mult faptul ca, cu cat e ceva mai nou, cu atat mecanicii habar nu au cu ce se mananca, de ce mi-a fost frica nu am scapat, daca e cineva prin CTA cu TSI 140 CP ar fi dragut sa ma lasa sa merg o tura sa vad daca face la fel? As dormi mai linistit :icon_thumright:.

Modificat de poe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rfh

nu cred ca se manifesta asa la mine, oricum as schimba tot se aude din exterior, ii citez pe prietenii mei"se aude ca un Tico", iar cei de la service au tinut-o pe a lor - "mergi pana se strica ceva, e in garantie". Asa voi face.

@poe

Aceiasi reactie am avut-o cu cei de la Midocar, adica am mers de 2 ori pentru diferite chestii si de fiecare data am rugat pe cineva sa se uite la masina si sa-mi spuna ce are. Prima data "m-a linistit" chiar seful service-ului, mi-a zis ca nu are nimic. Intre timp a aparut clantanitul de la ambreiaj, cand cuplez (am vorbit mai sus in acest topic) de data asta au sesizat zgomotul, au facut niste ture prin curte, s-au uitat sub ea. Reactia: "Vrei sa lasi masina in service 2 zile sa ne invartim in jurul ei si sa nu ii gasim nimic? Este in garantie asa ca misca-te cu ea cat mai mult si daca se strica ceva sau se agraveaza ii dam de cap atunci..." eu am ramas un pic stupefiat, adica sa plec in tara, sa se agraveze acolo pe drum, si dupa sa vin la ei cu masina in brate si sa mi-o repare.

Tehnica nou = 0 (zero) cunostinte mecanice in serivice-uri, in plus sunt sigur ca VW are seminarii si traininguri in cadrul firmei sa le explice ce si cum, dar cine participa se la ditamai dealerii din Romania, ai nostri sunt zmei :) (scuze de :offtopic: )

Succes si km fara zgomote suspecte.

Modificat de TCD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau si ma gandesc cu frica cateodata ca daca ar cadea compresorul sau cine stie ce componente "necunocute" o mai avea pe acolo motorasul asta, acesti asa zisi mecanici sa-mi spuna ca nu are nimic, adica de ex. eu aud acum compresorul cum cupleaza, ce-ar fi sa nu-l mai aud, aia mi-ar zice ca asa trebuie, nu se aude nimic. Ma bucur ca am o masina cu ultima tehnologie si daca cade cine stie ce componenta aia aud prima oara de ea si se scarpina-n cap ca "sa vedem". :offtopic: Ma gandesc oare in toate tarile e asa, chiar asa noi suntem cei mai inculti si incompetenti in materie de reprezentante auto? Pe toti ii doare undeva, nici nu te baga in seama pe acolo toti sunt ocupati, le fci vanzari de mii de euro si apoi nu stiu ce sa-i faca la masina. Scuze de putin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam mult spus mecanici. Inlocuitori de piese s-ar potrivi mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@poe - ar trebui sa incerci sa mergi si la alt dealer daca in Constanta sunt praf praf ...e adevarat ca in marea majoritate service ul la VW Audi in Romania sufera teribil de proasta calitate a personalului angajat ( stiu ce vorbesc cu cazuri concrete ) dar mai sunt si exceptii si mai exista si meseriasi ( putini dar exista ) la anumite reprezentante ...avem si un coleg de forum care lucra in Arad - Homeboy si chiar la Pitesti sunt cativa baieti care chiar se pricep in service ..

Modificat de rfh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o fi si cativa mai meseriasi dar sunt rari de tot!

si eu am patit cu un passat sa stea masina pe elevator si unu a volan, doi pe bratele elevatorului si doi sub masina si... tot nu au reusit sa isi dea seama de unde vine un huruit la 1800rpm... si asta la pbn nu pe aiurea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu bocanitul la plecarea de pe loc, in momentul in care las ambreiajul si apas acceleratia, si motorul ajunge la 1300-1400rpm....am sesizat-o si eu cred ca din prima zi, chiar am si scris pe undeva prin forum despre chestia asta. cateodata se simte in ambreiaj o trepidatie mica pe la 1300-1400rpm in tr 1-a. poate asa e normal :P ... mai ales ca nu s-a agravat e ca si in prima zi...si am deja 16000km.

daca descopera cineva ca ar fi vreo problema as vrea sa stiu si eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pixi multumesc mult, nici nu ai idee cat ma consoleaza ideea ca nu face doar la mine, inseamna ca e ceva normal, si la mine exact de cand am iesit pe poarta deale-rului am sesizat bocaneala aia care se manifesta la fel si azi, am doar 2500 km deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, repet intrebarea, stie cineva daca motoarele TSI, in speta cel de 140 CP, au volant bimasica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din cate am gasit pe net, DSG7 sigur are... din alta parte am dedus ca in general, 1.4TSI-ul are

Mai cautam...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niste consumuri imi poate spune cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

geopsi

Ai aici vreo 33 de pagini de consumuri... e drept, trebuie sa le triezi un pic insa vei vedea si alte motoare similare sau diferente benzina-motorina

Spor la lectura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva de ce nu mai apare in oferta vw motorul de 170cp? ....iar in loc de 140 acum are 160cp??? am vazut asta si pe site-ul oficial vw.

oare care e schema??

inca 2 chestii:

1. am lovit putin aripa fata dreapta....daca nu o repar la reprezentanta vw si o duc la skoda are ceva? pierd garantia?

2. as vrea sa-i pun pachetul drumuri grele...o mai pot face acum? si as schimba si volanul cu cel cu comenzi pe el si imbracat in piele...trebuie sa il iau cu tot cu airbag sau se ia airbag-ul dew la cel pe care il am pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!