Jump to content

Senzor Acceleratie Laterala


ciobi68
 Share

Postare recomandată

Cei care au refacut lipituri la g200 va rog sa imi spuneti ce metoda de a inchide la loc cutia acestuia a-ti folosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit material din cel care se pune in cutiile de ambalaj de la echipamentele electronice / IT asemanator cu polistirenul dar mai tare. Am decupat la dimensiunea necesara si apoi l-am introdus putin mai fortat. Daca vrei, peste el, poti pune si un strat mai subtire de silicon cu toate ca nu cred ca este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu tot silicon am folosit....

ma gandesc ca siliconul protejeaza de umezeala si de eventualele vibratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsurile promte. Silicon am sa folosesc si eu. Ma gandeam ca poate cineva a folosit o metoda care sa permita o accesare ulterioara usoara a circuitului, dar la partea cu umezeala m-ati convins.

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cata umezeala aveti voi in locul unde se afla G200 (la golf 4) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e vb de condensul care se formeaza pe diferitele componente electronice, din interiorul masinii - vezi cluster, etc... unde se vede cu ochiul liber, urmele condensului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut din nou!

Am cumparat un senzor G200 sh. L-am montat. I-am facut readaptare cu ajutorul unui coleg (Andrei-andrei.toledo). Vad ca iar se aprinde martorul in bord. Uneori se aprinde dupa ce sta motorul pornit cateva minute. Alteori functioneaza corect si butonul din bord de asemenea. Daca voi face scanare sunt sigur ca iar da implausible signal. Unde ar trebui sa mai verific? Am mai desfacut o data tot, l-am pus din nou, am zis poate nu face contact mufa, dar nu are treaba. Ar trebui sa ma duc la electrician, dar problema e ca nu face continuu ca si cel pe care l-am schimbat, care ramanea aprins din prima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil si asta sa aiba un inceput de sfarsit. de ce nu l-ai reparat pe al tau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat. N-am reusit. Iar a doua oara cand l-am desfacut, cred ca n-am mai avu rabdare ca am reusit sa rup integratul ala. Oricum chestia dubioasa e ca functioneaza sau nu aleatoriu si nu reusesc sa-mi dau seama de ce. Cel putin sa-l vezi ca merge cand intorci masina prin zapada si functioneaza norma, iar apoi dimineata ii dau cheie si in 3-4 minute ramane aprins... ma apuca bazdacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Aceasi problema o am si eu.Am dezlipit senzorul de 2 ori,a 3 oara nu am mai avut ce face cu el, s-a rupt,precizez ca dupa fiecare montare am sters erorile de la esp.Am cumparat unul second cu 250 ron,surpriza aceasi problema,dupa un timp se aprindea in timpul mersului,am vrut sa trimit piesa inapoi.Am mers la un electrician bun sa faca scanarea si au aparut surprizele neplacute.Trebuia sa merg din prima la electrician sa imi faca o scanare si nu sa desfac de atatea ori senzorul .A descoperit ca nu senzorul ESP G200 este de vina,ci senzorul de temperatura, racire G62 intrerupt/scurt la plus P1256-35-10 si reglaj inceput de injectie P1248-35-10 deviatie de control-intermitent (concluzia lui este ca singurul mod prin care poate sa te avertizeze este sa apara semnul de la esp in bord ) .Senzorul de temperatura l-am schimbat mai ramane reglajul la injectie de facut.

Iti recomand sa faci scanarea.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul G62 nu da eroare pe ESP, asta sa fie clar. Reglajul prost al avansului, DA, poate cauza aprinderea ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate pun o intrebare tampita: se poate pune ESP pe masina care nu are?daca da, ce operatiuni ar implica?

Mersi.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca se poate.

Componentele necesare

- inlocuire pompa ABS

- modificare conducte - sau inlocuire

- senzor G85

- senzori G202 si G200

- buton ESP

- cablat toate componentele.

... sper ca nu am uitat nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....oricat de veche si fara CAN ar fi masina ? :D

deci in principiu, daca am masina donoare merge?

ok, am sa incerc sa ma documentez, eventual daca stii cine a pus ar fi perfect :)

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai masina donatoare e mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Florin, adauga si pompa de frana, inclusiv capsula de vacuum. Sunt ceva mai mari decat la masinile doar cu ABS, plus ca ai senzorul de presiune lichid de frana chiar pe pompa. Asta e valabil pentru masinile mai vechi, la cele mai noi senzorul e inclus in pompa ESP parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la astea mai noi, MK60, sunt altfel si prinderile la tevile de pe modulul ESP, iar ar doar un singur senzor de presiune pe pompa de frana care se schimba cu tot cu tulumba, dar asta e irelevant din punct de vedere al implementarii. Mai trebuie modificata si mufa, eu avand cu 25 de pini, iar cele cu ESP au 47. Trebuie transferati toti pinii, si adaugat cei de la senzorii de yaw/acc laterala,etc. asta implica munca de sisif, cu sanse mari de greseala, dar nu imposibil.

Pompa de vacuum nu cred ca intra in aceste modificari, adica nu am vazut nicaieri sa fie specificat, nici un ETKA nu e specificat daca e pt masina cu sau fara ESP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare: pe ce canal trebuie sa intru cu vcds-ul pentru a face adaptare la g200?

Modificat de virus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te loghezi cu 40168 pe ABS - dupa care te duci in Basic Set - cobori fereastra de sus, si iti apare G200 - acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am scris "pompa de vacuum", am scris "capsula de vacuum", adica toba de servo de la frana -amplificatorul de vacuum sau o mai denumesc unii. Pompa de vacuum e pe chiulasa. E un topic intreg pe tdiforum, sper sa nu se considere reclama.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu eroarea la un golf 4 ALH : 01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)   012 - Electrical Fault in Circuit si am facut toti pasii descrisi in acest topic, cu demontat, refacut lipituri, curatat mufa, verificat fire, apoi readapatrea lui, intru cu 40168, apoi basic settings, si cand dau ON/OFF/NEXT imi apare fiel 1: error, field 2 group 063, field 3: scrie "not", field 4 available. Refac operatiunea si tot degeaba, am coborat si fereastra si am selectat G200 si refacut pasii si tot degeaba...aceeasi eroare si valoarea in MB -20.25 m/s. Sfaturi va rog ce sa ii mai fac. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cauza lipiturilor sa nu il pot readuce la viata sau trebuie altul nou ? pareri ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ai refacut lipiturile? Si cate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!