Jump to content

Cutie Tiptronic


Florin_A4
 Share

Postare recomandată

Stiti pe cineva care se pricepe sa desfaca si sa repare eventual o cutie automata? Dar...nu la pretul de cutie noua...

E vb de un masina din semnatura.

Multumesc.

Modificat de Florin_A4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie din bucuresti neaparat? eu stiu din Tm, unul din cei mai tari, unde mi-am reparat-o si eu pe a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@a6TDi,spune te rog cat te-a ajuns reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti pe cineva care se pricepe sa desfaca si sa repare eventual o cutie automata? Dar...nu la pretul de cutie noua...

E vb de un masina din semnatura.

Multumesc.

Da, stiu eu. O fac super bine, cu garantie si tot ce trebuie.

Daca ai nevoie, da-mi pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu eu. O fac super bine, cu garantie si tot ce trebuie.

Daca ai nevoie, da-mi pm.

@theo - ai PM.

@a6TDi- Da, mi-ar trebui din Buc, nu am cum sa o duc pana in Timisoara.

Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu rampa ieftina

Rampa..pt ce? Pt desfacut cutia? Sau service care are rampa si poate repara cutia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-ai spus ce probleme are cutia; ar fi fost interesant. Eventual, codul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne-ai spus ce probleme are cutia; ar fi fost interesant. Eventual, codul cutiei.

Patineaza in treapta a II-a. Trece peste, dar patineaza. Codul nu il stiu, am sa incec sa il gasesc pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spune-mi si mie, cum patineaza in a-2-a, avind in vedere ca dupa cite stiu eu, daca patineaza intr-o treapta nu mai poate schimba tr. superioara. Te rog descrie mai exact simptomele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Spune-mi si mie, cum patineaza in a-2-a, avind in vedere ca dupa cite stiu eu, daca patineaza intr-o treapta nu mai poate schimba tr. superioara. Te rog descrie mai exact simptomele. :)

Trece in treapta superioara, dar ff greu, adica..la a II-a urca ff mult in ture pana schimba si nu are legatura cu greutatea piciorului. Apasarea pe pedala este normala.

Practic se tureaza mult, prea mult fata de normal, apoi trece in treapta superioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere, la prima stigare ar fi problema de "mizerie". Asta presupunand ca ai facut deja schimbul de ulei si filtru.

Inca una ar fi, daca nu cumva este in "blocata" in S (sport). Mai testeaz-o si vino cu amanunte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere, la prima stigare ar fi problema de "mizerie". Asta presupunand ca ai facut deja schimbul de ulei si filtru.

Inca una ar fi, daca nu cumva este in "blocata" in S (sport). Mai testeaz-o si vino cu amanunte.

De mizerie, nu stiu, e posibil sa fie, uleiul era f murdar cand l-am schimbat. Cu noul ulei pus s-au mers max 2000 km. S-a schimbat si filtrul cu ocazia asta. Problemele au aparut ulterior schimbului de ulei.

In 'sport' nu e blocata, de fapt, nu are optiune de sport, masina adopta stilul sportiv doar la apasarea mai brusca a pedalei. Atunci urca in ture si schimba mai tarziu vitezele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca nu are S, am inteles...depinde de cutie ( de aceea te intrebam de codul ei) dar, nu este tocmai corect spus ca "masina adopta stilul sportiv...". Pentru orice cutie automatica, exista mai multe "regimuri" de functionare functie de modul in care este actionata pedala de acceleratie. La ultimele generatii, acest lucru este controlat de mapele scrise in unitatea de comanda a cutiei. In concluzie, nu are nimic in comun cu modul "S".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Un prieten merge luni dupa un Audi A4 2.0Tdi Tiptronic. Imi puteti spune va rog cum funcioneaza aceasta cutie?

m024.jpg

mai exact fiecare punct P; R (intre P si R este ceva?) N; D; S. ce se face si ce nu se face..

:P nu am putut face topic la Intrebari frecvente si nu am gasit nimic cu search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia despre care vorbesti tu este "MULTITRONIC", nu "TIPTRONIC".

Este mai evoluata decat tiptronic. Se poate spune ca este bunicul DSG-ului.

P= parcare

R= reverse (inapoi)

D= drive (mersul in mod complet automat)

S= sport

Cand maneta este in pozitia "D", daca o impingi spre dreapta vei putea schimba treptele de viteza manual. "+ si -"

Intre P si R nu mai este nimic, doar un martor luminos ce iti va aduce aminte sa tii piciorul pe frana.

Este o cutie de viteze excelenta, schimbul treptelor de viteza este aproape insesizabil.

Felicitari pt alegere!

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina e a unui prieten. Faza ciudata e ca in anuntul de pe mobile scrie Tiptronic si arata in poza ca si cea postata de mine. Merci de info dar vroiam sa aflu mai multe de cum se foloseste modul P de exemplu, e raspunsul acceleratiei mai slab sau cum? Parca masina se opreste si se porneste intotdeauna in N.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modul P este pt parcare....se foloseste cand opresti motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N inseamna "neutru". P este parcarea iar in aceasta treapta tebuie cuplata cand opresti si parasesti masina. Dar o poti porni in aceasta, chiar o poti cupla si cand stai la semafor( treapta P ), masina va fi imobilizata, adica daca te afli pe o strada inclinata nu o va lua la vale. Acest lucru se va intampla daca esti in treapta N.

Masina se opreste si se porneste intodeauna in treapta P (parcare).

Daca masina are cinci trepte atunci cutia este tiptronic, iar daca are sase este multitronic. Cel putin asa stiu eu, sper sa nu ma insel !

Modificat de WNS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca te inseli... masina este Tiptronic.

Multitronic este cutia cu variatie continua si nu are, practic, trepte... rapoartele variaza continuu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa o conduci. Daca la mers normal, acceleratie in crestere fara bruscari simti cum schimba vitezele atunci e tiptronic, daca nu simti nimic, ea crescand in viteza dar turatia ramane constanta, atunci e Multitronic.

Daca dai pe modul manual atunci vei vedea un nr presetat de viteze pe care le poti folosi. La multitronic sunt 6 si mai nou 7 presetari.

Din layout-ul din habitaclu nu poti sa-ti dai seama, modelele mai noi au acelasi aranjament.

Mai este si cartea service care da codul cutiei dupa care te poti orienta in ETKA de exemplu.

Daca e 2.0 TDI si are quattro atunci e Tiptronic. Multitronic nu e compatibila cu quattro.

Modificat de gynel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salutare baieti!

am o problema cu masina din semnatura, cutie tiptronic !

in treptele 4 si 5 parca ar patina, nu are putere absolut deloc, parca ar patina ceva ... la cutiile manuale as zice ca patineaza ambreiajul dar cu automatele nu stiu ...

am tot citit topic-uri, se pare ca au mai fost probleme de genul asta, ideea e ca la VAG nu poate sa mi se conecteze pe cutie, iar concluzia a fost simpla, calculatorul de cutie defect ...

Ce credeti de asta ?

PS am inteles ca este cineva in TM care se ocupa de o viata de cutiile automate, sper sa gasesc omul potrivit pentru asta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Lipsa de putere in treptele superioare pot indica uzura in convertizorul de cuplu din cutie. Ia legatura cu Samer, la tine in Timisoara, am fost la el de curand si avea convertere pentru Tiptronic pe stoc, noi.

Dar poti sa ai lipsa de putere in treptele superioare si din alte motive, intai fa o testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!