Jump to content

Analiza Log


zak2005
 Share

Postare recomandată

Am facut un log sambata si iata ce a iesit. La un moment dat am pierdut toata puterea si mergea doar cu 50 km/h. Dupa ce am oprit si am pornit lucrurile au revenit cumva la normal.Va rog uitati-va peste log si dati-mi un sfat

Ar trebui curatata turbina ?

LOG_01_003_010_012.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un log sambata si iata ce a iesit. La un moment dat am pierdut toata puterea si mergea doar cu 50 km/h. Dupa ce am oprit si am pornit lucrurile au revenit cumva la normal.Va rog uitati-va peste log si dati-mi un sfat

Ar trebui curatata turbina ?

revin si cu log

log_audi.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma analizarii logoului se pare ca ai luat un limp mode, din vechiul log, cel de pe celalalt topic reiesea clar ca ai ceva probleme cu turbina deoarece statea ce statea, nu facea presiune si deodata pleca in presiune mare, deci o curatare ar fi recomandata, tot din acel log se vedea ca ai probleme cu debitmetru

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma analizarii logoului se pare ca ai luat un limp mode, din vechiul log, cel de pe celalalt topic reiesea clar ca ai ceva probleme cu turbina deoarece statea ce statea, nu facea presiune si deodata pleca in presiune mare, deci o curatare ar fi recomandata, tot din acel log se vedea ca ai probleme cu debitmetru

Am reusit sambata sa curat tubina. Urca mult mai frumos in turatie si nu mai apare nici o limitare dar la turatii mici ( piana in 2000 ) tot e cam puturoasa.

Am mai facut un log. Maf actual nu coboara sub nici o forma sub 400 - nici macar la relanti. Curios pentru ca atunci cand turez Maf-ul actual urca la 800. Sa fie debitmetru cu probleme ?

log_14.07.2007.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se face curatarea turbinei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Atasaez si eu doua log-uri facute azi de dimineata pentru ca simt ca ceva nu e in regula: pana in 2000 RPM nu prea are deloc putere, iar in jur de 2300 o simt un pic ca "da in nas" foarte scurt, dupa care isi revine si mai are un hac pe undeva pe la 2700-2800, dupa care e in regula

Si avansul este mare, peste grafic.

Pls help careva ca sa stiu daca e buba mica sau sa ma astept la probleme marete....

Logs_A6.zip

post-6590-1184742759_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa avans, parca si EGR-ul "agata" nitel (nu inchide, decat rar). Zic si eu :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Atasaez si eu doua log-uri facute azi de dimineata pentru ca simt ca ceva nu e in regula: pana in 2000 RPM nu prea are deloc putere, iar in jur de 2300 o simt un pic ca "da in nas" foarte scurt, dupa care isi revine si mai are un hac pe undeva pe la 2700-2800, dupa care e in regula

Si avansul este mare, peste grafic.

Pls help careva ca sa stiu daca e buba mica sau sa ma astept la probleme marete....

Avansul din cate am mai citit pe forum nu se poate regla sau verifica cu tdi graph ( AKE nu e in lista de motoare din tdi graph ) - la fel apare si la mine in tdi graph. Da un serch pe forum si ai sa gasesti cum poti sa-l verifici tot cu vag-com -ul - este un DIY cu poze cu tot ; undeva in grupul 2 este o casuta cu "grade avans" .

Se pare ca avem cam aceeasi problema pana in 2000 rpm. Am avut si eu celelalte probleme descrise de tine dar s-au rezolvat curatind turbina .

Mai fa un log mai lung sa prinda si relanti sa-l compar cu al meu - la mine apare diferenta mare intre maf specificat si maf actual la relanti.

Cred ca ar trebui sa-l rugam pe Cipos sa ne mai dea un sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe langa avans, parca si EGR-ul "agata" nitel (nu inchide, decat rar). Zic si eu :P

Din cate am inteles de la cei de la service, parca si pe EGR ar fi un filtru care se schimba/curata in momentul in care se curata turbina (operatie pe care clar vreau s-o fac).

Cred ca ar trebui sa-l rugam pe Cipos sa ne mai dea un sfat

Da, si eu as vrea si as fi dispus sa fac si un drum pana la BUC pt asta pt ca cei de la service mi-au spus ca ei nu au curatat decat cateva de 1.9, s-ar baga si la asta de 2.5, insa mi sa parut ca au zis-o mai cu juma' de gura. Stiu ca nu este cine stie ce complicat (chiar pe forum exista topic-uri si discutii despre cum se face) insa nu poti sti ce se mai gaseste pe acolo cand se desface si as vrea sa o curete cineva care se pricepe, a mai facut si in care pot avea incredere.

Modificat de CypN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ar trebui sa-l rugam pe Cipos sa ne mai dea un sfat

la relanti e mai mare valoarea deoarece ai egr inchis, ceea ce eu unul consider ca ar fi un lucru f bun deoarece numai ajunge jeg in admisie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am refacut logurile pt ca prima data nu au fost ok.

Si am incercat sa citesc avansul pe canalul 004, insa nu am reusit, mergea si cand cresteam turatia -> NOT AVAILABLE si incepea sa-mi palpaie led-ul de bujii incandescente pe bord.

Logs.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la vag com 704 apare si ake in lista, referitor la loguri.... trebuie curatata turbina si inlocuit debitmetru, dara cesta din urma dupa curatare pt a fi siguri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact care-i debitmetru, insa asear', dupa ce am facut logurile, m-am apucat sa sa-mi bag nasu' si o sa va zic peste ce am dat in termeni cat se poate de ne-tehnici pt ca nu am reusit sa identific componentele:

exista in fata turbinei (deasupra V-ului facut de cilindrii) o supapa de vid care actioneaza un pistonas. aceasta supapa este conectata printr-un furtun subtire (cred de 3/16) la unul din cei doi cilindri prinsi intr-un suport de cauciuc undeva pe peretele posterior al compartimentului motor, in partea dreapta (langa filtrul de motorina). In acesti cilindrii mai intra niste furtune, conectati prin T-uri etc.

Ei, unul dintre furtunase era iesit si supapa respectiva nu era actionata.... Am pus furtunele la loc si se simte (nu mai are zvacniri).

OT: am tras si o portie sanatoasa de injuraturi: nu porneste ventilatorul al doilea (cel de clima) si am zis sa-i trag niste ciocane sa vad daca nu cumva-s carbunii. Zis si facut, insa nici nu apuc sa-i trag una bine ca-mi cade capul ciocanului derect pana jos in scut (s-a desprins fierul de pe coada). Am coborat cativa sfinti si m-am apucat de desfacut scutul (n-am groapa sau ceva sa ridic masina). Nororc ca era in partea din fata si a fost destul de usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact care-i debitmetru, insa asear', dupa ce am facut logurile, m-am apucat sa sa-mi bag nasu' si o sa va zic peste ce am dat in termeni cat se poate de ne-tehnici pt ca nu am reusit sa identific componentele:

exista in fata turbinei (deasupra V-ului facut de cilindrii) o supapa de vid care actioneaza un pistonas. aceasta supapa este conectata printr-un furtun subtire (cred de 3/16) la unul din cei doi cilindri prinsi intr-un suport de cauciuc undeva pe peretele posterior al compartimentului motor, in partea dreapta (langa filtrul de motorina). In acesti cilindrii mai intra niste furtune, conectati prin T-uri etc.

Ei, unul dintre furtunase era iesit si supapa respectiva nu era actionata.... Am pus furtunele la loc si se simte (nu mai are zvacniri).

OT: am tras si o portie sanatoasa de injuraturi: nu porneste ventilatorul al doilea (cel de clima) si am zis sa-i trag niste ciocane sa vad daca nu cumva-s carbunii. Zis si facut, insa nici nu apuc sa-i trag una bine ca-mi cade capul ciocanului derect pana jos in scut (s-a desprins fierul de pe coada). Am coborat cativa sfinti si m-am apucat de desfacut scutul (n-am groapa sau ceva sa ridic masina). Nororc ca era in partea din fata si a fost destul de usor.

Supapa era chiar linga turbina prinsa de corpul ei sau un pic mai in fata si mai intr-o parte ( tot intre cilindri ) ? Aia de langa turbina e actuatorul turbinei iar celalalt este EGR -ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai am o intrebare: puteti sa-mi recomandati un service/pe cineva in BV care face operatiunea asta profi? Ca as prefera sa o faca cineva care a mai facut si care stie exact ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cam ce vrei sa faci la masina? sa schimbi actuatoru?pot sa te ajut eu atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, da' actuatorul merge bine acu dupa ce i-am pus furtunu' indarat. Vreau sa-i curat turbina si EGR si sa reglez avansu'.

Modificat de CypN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!