Jump to content

Tacanit Motor


gribelu
 Share

Postare recomandată

nu  a avut nimeni aceasta problema poate fi de la cureaua de la alternator de scartaie dupa 5 km se opreste scataitul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Aerofan

    5

  • atygolf3

    4

  • adelin196

    4

  • lupo_bv

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Curge ceva pe la pompa de apă? Când a fost schimbată  ultima dată?

Trebuie văzut în ce stare este cureaua şi  dacă este bine întinsă. Pompa de apă când este pe ducă începe să curgă, apoi se gripează, aşa că atenţie.

După cei 5 km dacă pleci de pe loc cu roţile virate la maximum revine scârţâitul?

De obicei cureaua freacă/scârţâie când nu este bine întinsă sau când vreo rolă opune rezistenţă mai mare, aşa că ar fi bine să fie dată jos cureaua şi văzut cum se învârt rolele din zonă şi dacă au joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa era de vina rulmenti erau pe gripati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut am si eu o problema asemanatoare de cand am schimbat ambreiajul se aude un tacanit la motor si in momentul cand apas ambreajul nu se mai aude.in mers se aude in toate treptele de viteza.si in viteza a 5 cea se aude un fluierat tot de cand am schimbat ambreialul.nu stiu ce ar putea fi.oare nu este montat corespunzator ambreiajul sau care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică uleiul din cutie, dacă este la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus 2 litri de ulei cand am montat ambreiajul.nu stiu pe unde se verifica.poti sa imi spui pe unde sa il verific te rog.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2,2 litri la cutia cu 4 trepte, 3,1 litri la cutia cu 5 trepte. În principiu se pune ulei până dă pe afară. La tine era goală cutia sau mai era ceva în ea şi doar a completat? Ca să verifici vezi că pe cutie trebuie să fie 2 buşoane care se desfac cu un imbus hexagonal destul de mare. Este unul mai sus pentru umplere şi unul mai jos pentru golire. Ăla de sus trebuie desfăcut şi trebuie să curgă ulei din cutie când îl desfaci (maşina pe loc drept, pe canal sau elevator nu pe cric). Dacă nu ai imbus se poate improviza dintr-un şurub care are capul la dimensiunea buşonului şi pui câteva piuliţe pe el să se autoblocheze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da a pus mecanicul ulei pana a dat pe afara.nu stiu care poate fi problema.deocamdata nu sunt finante dar cand vor fi o sa merg sa se uite cineva la ea dar nu mai merg  la acelasi atelier o sa caut pe altcineva.sper sa nu fie ceva grav sa se poata remedia usor sper sa nu fie cutia de viteze pe duca.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!