Jump to content

Probleme Vw Vento


Lord Nikon
 Share

Postare recomandată

Salut! Am un prieten cu un Vento si are o problema. Cand se incalzeste motoru merge in suturi. I-a schimbat pompa de alimentare,carburatorul , si calculatorul. Nu isi tine relantiul dupa ce se incalzeste. Ce sa ii mai facem?? Masina e model 1997.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati aprinderea (bobina, bujii, fise, delco)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda (ii pe evacuare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mearga la un test VAG Com, sa vada valorile. Dar inainte :

- verifica filtru de aer, sistem evacuare sa fie ok (tobe, catalizator)

- verifica motoras de relanti

- verifica furtunul de servo care pleaca de la servo si intra in galeria de admisie.

- verifica si garniturile la galeria admisie, sa nu traga aer fals pe acolo.

- verifica delcouu (in mijloc are un ax care incepe sa miste cand se uzeaza semeringurile care il tin, am inteles ca se intampla rar asta si la mine chiar s-a intamplat)

- verifica injectia, nu e rau cate un flacon de aditiv la juma de rezervor de benzina

Indicate niste bujii noi (bosch) si verificat fise si capacul delcoului.

Eu am avut urmatoarea problema: la rece statea ok la relanti, iar cand se incalzea, trepida motorul (intrerupea) si simteai vibratia in scaun, desi relantiu nu era scazut, statea undeva la 800 ture dar se simtea ca si cum ar fi stat la 500 ture.

Am facut o improvizatie la acel furtun, care undeva inainte de galerie intra intr-un tub (defapt tubul intra in gaura furtunului de cauciuc). Fiindca s-a uzat cauciucul si s-a largit si fiind prins pe acel tub cu un colier, se forma un culoar pe unde tragea aer fals, trebuie sa fie complet etans.

Acum functioneaza ok, probabil ca in viitor o sa pun acest furtun servo nou, am mai citit de colegi cu probleme la acest furtun care nou e in jur de 140 lei.

Pe problema asta mai gasesti amanunte pe forum, dar asta daca folosesti search.

Ciao !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Lord Nikon ai putea specifica detalii in privinta motorizarii pentru a evita confuziile. De exemplu motorul meu nu este afectat de fenomenul 'aer fals' (cel putin nu inaintea carbului) pentru ca nu are debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Buna. Am si eu o mare problema. De curand fara nici un avertisment mi sa dus pompa de benzina. am schimbat-o cu una second de pe acelasi de tip de motor, a functionat corespunzator aproximativ 2 ore in mers, in relanti funstioneaza fara nici cea mai mica problema dar, moare motorul in mers, dau la automat 2 3 chei nimic nici nu se aude pompa, si dupa ceea din senin porneste, se intamplat asta dupa 500 metri mersi dar si dupa 1 kilometru, ce as putea verifica.   

 Vento e 1.8 cod motor abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea ei este de vina. Te-ai zgarcit la 150 de lei si ai luat una din dezmembrari. Mare prostie. Trebuia sa te gandesti ca iei una poate mai obosita decat a ta. Nu ai ce ii face. Schimb-o cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu una noua nu a pornit deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

intr-o dimineata am plecat cu ea la munca masina mergea perfect... in timp ce ma intorceam de la munca a inceput sa faca figuri pur si simplu cand apasam acceleratia urca treptat adica se ducea pana la 1800 de turatii statea cateva secunde si dupa iar urca si iar se bloca la o anumita turatie pana la un moment dat in care motorul sa oprit si nici nu a mai vrut sa porneasca.

Am sunat pe cineva care cat decat se pricepea la mecanica si mia spus ca e de vina pompa de benzina... zis si facut am cumparat una noua pe care am montat-o.Imediat dupa ce am pus-o am plecat cu ea sa bag benzina (rezervoru fiind la prima linie rosie de sus). Cand luam curbele mai tare sau acceleram mai tare motorul se oprea (in mintea mea a fost ca nu am pus pompa destul de adanc si nu mai agata benzina).Cu destula chinuiala am ajuns la benzinarie si am bagat 10 litri.M-am plimbat in acea seara aproximativ 20km fara sa mai faca nici o problema.A doua zi am umblat din nou la pompa in ideea de a o pune mai adanc sa nu mai am probleme pe viitor in cazul in care voi fi nevoit sa merg pe rosu...Insa marea surpriza  a fost ca dupa ce am terminat remontarea sa intors la vechiul obicei(indicatorul de benzina aratand la prima linia alba dupa cele rosii) ,adica la fel cand iau curbele sau accelerez mai tare se opreste motorul.

Acum intrebarea mea este in rezervor trebuie sa se creeze o anumita presiune...? Daca bag benzina din nou trece problema sau este din alta parte problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie să se creeze nici o presiune. Tocmai de asta şi este canistra de vapori făcută, ca să transforme vaporii de benzină în benzină lichidă. La majoritatea maşinilor nu este recomandabil să mergi numai pe roşu. Fă plinul şi vezi cum este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum iti ziceam cu una noua nici nu a vrut sa porneasca, am fost azi la un batran electrician si a rezolvat problema in 20 secunde, am parcurs aproximativ 30km fara nici cea mai mica problema. dar care a fost problema la ea ... modulul de la sistemul de alarma a dat chix si tot el a ars si pompa veche.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!