Jump to content

AMORTIZOARE


victor_hey
 Share

Postare recomandată

nu zis nimic pana acum dar la aprox 100 ron bucata raman la ideea ca pe broasca merg cel mai bine totusi... telescoapele de broasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    4

  • ricacristea

    4

  • RaduI

    3

  • pufi68

    3

Nici nu banuiam ca in topicul asta se va ajunge la aceasta concluzie paradoxala... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nah... pana nu se gaseau piese, acu 10-15 ani hai ca am inteles ca puneam tot felul si inventam tot felul dar acum cand sunt si mai sunt si ieftine ca cele din discutia de fata... nah... normal ca am luat fata inteligenta :wacko: :Driver: si am zis ce am zis

... sau nu? :)

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu ai zis singurul lucru rezonabil, doar ca nu e in ton cu inutilitatea discutiilor din acest topic fara sens

(oricum, cel care a deschis topicul, cred ca nici n-a mai intrat sa citeasca ce se scrie pe-aici). :10[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...cine propune "topic closed" in cazul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(oricum, cel care a deschis topicul, cred ca nici n-a mai intrat sa citeasca ce se scrie pe-aici). :)

s-a uitat cineva la anul in care a fost pusa intrebarea ? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a uitat nimeni nici cand e pusa intrebarea, nici daca cel care a dechis topicul mai citeste ceva aici sau pe acest forum. pufi a dezgropat topicul... si de aci toata povestea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a revenit in actualitate ..care e problema d-lor. Poate omul are nevoie de ajutor si in loc sa deschida un topic nou a Resuscitat unul mai vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iexact....io am fost vinovatul.... :)

n am vrut sa mai deschid un topic ci am mers direct la arhive...am folosit functia "search" :)

intre timp i am si schimbat amortizoarele, i am pus originale adica pt ea fara sa mai ma complkic cu altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Domnilor , in ceea ce priveste uleiul pentru amortizoare , gasiti ulei special, cu diferite vascozitati , la magazinele cu piese accesorii si consumabile moto . La motociclete se inlocuieste periodic uleiul din amortizoarele de fata si odata cu el , simeringurile . In alta ordine de idei , eu mi-am modificat singur amortizoarele de la Trabant , care din fericire sunt demontabile (capacul superior este filetat ) si au iesit exact cum mi-am dorit , adica mai dure . In interiorul lor exista 2 supape , 1 pentru comprimare si una pentru decomprimare . Prin modificarea lor (majorarea gaurilor - amortizor moale , micsorarea sau obturarea catorva dintre ele - amortizor mai dur ) se poate obtine ce doriti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am cumparat odata doua amortozoare suchs si unul opunea rezistenta can impingeam tija si mergea usor la tragere iar celalat se comporta exact invers !

Conteaza "sensul" asta in care merg amortizoarele? trebuie sa fie ambele la fel ? masina merge normal,cel putin eu nu sesizez balansuri aiurea sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

am o problema cu unul din amortizoarele de pe fata(broasca '72)dupa ce apas pe coltul masinii,revine f greu.Ce poate fi defect in el,semeringuri,lipsa ulei?Aveti idee,se desfac?caut o solutie ,fara sa l schimb.

Modificat de mata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat de greu revine ? Cam in 2-5 secunde ? Atunci parerea mea e ca functioneaza corespunzator.

Daca un amortizor e stricat (se misca usor si intr-un sens si in celalalt, sau nu se misca deloc la o apasare normala de 70 kg) decizia se ia in functie de amortizor. Daca e pe gaz, poti sa-l arunci. Daca e cu ulei hidraulic costul unei reparatii ajunge pe la o treime sau jumatate dintr-unul nou. Asta daca nu gasesti nou la oferte speciale (amortizoarele se tin un timp limitat prin depozite si ar trebui stocate vertical). Cel mai probabil e garnitura de etansare. Nu stiu daca reparatia merita ... eu am vazut doar indivizi care turnau garnituri ... nu stiu cati din cei care repara au garnituri originale pe stoc, la dimensiunea si compozitia celei originale. Cei mai multi insa se multumesc sa reumple cu ulei cand s-a scurs.

 

Apropos de asta, cand se scurge uleiul (defectul cel mai probabil) apare evident ulei pe amortizor si in plus, o parte din cursa amortizorul  este in gol. Dupa acest lucru sau dupa faptul ca o masina oscileaza cand o apesi pe un coltz, poti sa iti dai seama ca e dus. Mai e cazul cand rugineste si nu mai culiseaza tija, amortizorul ramanand blocat.

 

La un bus, avand greutate mare, nu prea poti sa iti dai seama cat de dus e amortizorul daca apesi pe un colt al masinii. Te pot insela celelalte trei.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am cumparat odata doua amortozoare suchs si unul opunea rezistenta can impingeam tija si mergea usor la tragere iar celalat se comporta exact invers !

Conteaza "sensul" asta in care merg amortizoarele? trebuie sa fie ambele la fel ? masina merge normal,cel putin eu nu sesizez balansuri aiurea sau altceva.

 

Acum am citit treaba asta. Poate conteaza raspunsul pentur altcineva.

Am cumparat si eu la un moment dat, de noi, din comert, doua amortizoare (teoretic identice) care se comportau diferit, adica cam cum se zice mai sus. Dupa vreo 50 de incercari pline de nervi (facute acasa, inainte sa le pun, la o luna dupa ce le cumparasem) a parut ca si-a dat drumul unul din ele si  a inceput sa functioneze corespunzator, ca si celalalt. Ele ar trebui sa functioneze la fel. Nu pot sa banuiesc decat ca datorita stocarii necorespunzatoare in depozit, s-au deformat semeringurile inauntru ... sau uleiul o fi facut galme.

Modificat de tipatescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la amortizor am simtit o in mers,pe partea care revine greu,parca simti ca nu ai amortizor deloc.Apoi am luat la verificat si am vazut problema.Trebuie sa fie ceva ruginit sau lipsa ulei.

In legatura cu reparatul...la trabantelul meu,un amortizor pentru arcuri elicoidale,costa 200 ron nou.L am desfacut am luat semeringul ,am cautat unul la aceleasi dimensiuni,am pus ulei si este ca nou!Maxim m a costat 10ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La Trabant parca e altceva ... Daca tin eu bine minte, alea de Trabant, sau cel putin unele, se puteau desface si se putea schimba uleiul. Parca aveau un dop de se infileta cu semering in el.  Astelalte, de obicei sunt incapsulate, ambutisate cu prese mari, din fabrica. Desfacutul lor nu e pentru oricine. Nu ca nu s-ar putea ci ca pur si simplu depaseste posibilitatile unui amator cu cateva scule in garaj si mai ales, refacutul la loc. Daca nu esti masochist sau daca nu ai supercalitati (pe care nu le stim) sau daca nu insisti sa iti faci o meserie din asta, cred ca e mai bine sa cumperi altele. Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!