Jump to content

AMORTIZOARE


victor_hey
 Share

Postare recomandată

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexserb2000

    4

  • ricacristea

    4

  • 13 Todesengel

    3

  • sergiup

    3

nu pr4ea

eu mi-am luat Monroe si sunt mai bune decit cele origonale caci au carcasa superioara metalica....am dat acum 1 an 2.4 pe amindoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am luat Boge, deoarece din experientele pe alte masini, nu am o parere prea stralucita despre Monroe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avind in vedere ca a mea este pe butuci momentan nu ma pot pronunta ca nu am mers sa vad difewrenta....eu pe ea este adevarat ca am gasit BOGE si pe fata si pe spate....si am vazut ca majoritatea au asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg de Wartburg 353. Nu stiu pentru care broaste.

Dar ideea este alta:

ca sa ai o suspensie eficienta trebuie sa pui amortizoarele care au fost calculate pentru masina ta, deoarece la calculul amortizorului se tine cont de coeficientul de elasticitate al arcului fiind putin probabil sa nimeresti de la alta masina un amortizor care sa lucreze cum trebuie cu arcurile(barile de torsiune) pe care le ai tu, deci nu e suficient "sa se potriveasca la gauri si lungime"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o pereche de amortizoare fata noi noute braziliene parca....luate de pe Hoffman cu tot cu partea de cauciucaraie de sus....pe hofmann e vreo 25 amortizorul + 12 partea de sus.....daca te intereseaza astept o oferta pe alexserb2000@k.ro....adevarul e ca nu ma grabesc sa le vind....eu le-am achizitionat pentru proiectu cabrio dar acum am ca prioritate proiectu Helga asa ca trebuie sa le sacrific....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am citit intr-o carte ca lichidul din amortizoare, din cauza vechimii, isi pierde calitatile si se precipita, infundind si supapele interne. De aceea se face inlocuirea lichidului.

Exista vreun atelier in Bucuresti care se mai ocupa amortizoare batrine? Sau operatia este imposibila?

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibila, se poate jongla si cu duritatea lor...in f de vascozitatea uleiului...eu am vazut asha ceva, nu shtiu cat tzin....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit intr-o carte ca lichidul din amortizoare, din cauza vechimii, isi pierde calitatile si se precipita, infundind si supapele interne. De aceea se face inlocuirea lichidului.

Exista vreun atelier in Bucuresti care se mai ocupa amortizoare batrine? Sau operatia este imposibila?

Multumiri anticipate.

<{POST_SNAPBACK}>

pe principatele unite colt cu aleea titus (zona piata unirii, in spatele dealului patriarhiei)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

varianta netestata de mine, dar se pare ca sunt ceva rezultate: se da gaura in corpul telescopului, se scoate uleiul, se sudeaza o piulita pe corp, se umple telescopul cu ulei si apoi se pune un surub, ca etansare, bineinteles cu garnitura si "maclavais"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dacia 1100 refilul de ulei la telescoape era recomandat, asadar telescoapele din acea generatie e posibil sa fi fost gindite pentru a fi intretinute. Amortizoarele de broasca nu sint oare la fel? :) Asta ca sa nu le bricolezi in modul descris de tine. Pare usor nesigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista amortizoare banale care sunt din fabrica prevazute cu "orificiu" pt. reconditionare - eu am asa ceva pe broasca - nu sunt sigur daca sunt originale de broasca dar oricum sunt asa din fabrica - la capatul superior au o "piulita " mare prin care trece axul si este prevazuta cu hexagon de 22 (parca era 22) - se desface si se inlocuieste uleiul - dar parca trebuia ulei hidraulic ..... oricum unde spune Mike se refac amortizoare cca 600.000 lei buc ( poate sau mai ieftinit :) )- si nu doar inlocuitul uleiului ( indreptari etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator

O sa ma duc acolo unde zicea MikeRG, probabil saptamana viitoare cu amortizorul de directie pe care-l iau de la el, o sa va spun atunci cum sta treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai era unul pe Viilor, aproape de Trafic greu, langa Turci. Era acolo o vulcanizare si un mesterica (spune-se bun) . Acesta repara amortizoare. Ma uit azi-maine sa va spun daca mai este in functiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost cumva pe viilor? Mai este acolo tipul ce repara amortiozoare...si mai exact unde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe 1500 am asa ceva9amortizoare ce pot fi reconditionate,prevazute cu un capac ce se desface si poate fi schimbat uleiul)daca intereseaza pe cineva se prezinta le demonteaza si sunt ale lui!

eu am facut asa ceva cu cele de la 1302 si nu prea mi-a reusit 50%

adica decat unul mi-a rerusit (se pune ulei de transformator0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 Todesengel

Exista de foarte mult timp ateliere sau personaje care se ocupa cu reconditionarea amortizoarelor.Cunosc destui,si de asemeni cunosc o gramada de oameni care au apelat la asa ceva.Ei bine,rezultatele au fost dezastruase,in ciuda asigurarilor acestor"meseriasi". Cu o singura exceptie,dar acolo se ajunge greu,persoana respectiva a trecut la altceva,si se ocupa de amortizoare doar la insistente,rugaminti,etc.Culmea,ca acolo manopera era cea mai mica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar aveti idee daca am niste amortizoare (pe fata) cu ulei luate relativ recent care ma dezamagesc profund prin moliciunea lor cum le-ar putea face mai tari? Prin inlocuirea uleiului de exemplu? Si care e sansa sa ma incadrez la "rezultate dezastruoase" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Propun sa incercam sa reconditzionam un amortizor de directzie. Are cineva unul stricat? Ma gandesc sa fac la "gura" lui o bucsha filetata, alamita de corp, si un capacel port-simering care sa se fileteze in aceasta bucsha.... Dikisul e de gasit simering nou, daca cel vechi e stricat, restul e parfum....

Ulei pot eu face rost de la serv., ideea e sa vad daca au si nou, sau daca e recuperat sa fie limpede macar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexserb2000

mihaie iti aduc eu vreo 2 dar sapt viitoare....ca sa poti sa te joci cu ele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Broscarul amator
Propun sa incercam sa reconditzionam un amortizor de directzie. Are cineva unul stricat? Ma gandesc sa fac la "gura" lui o bucsha filetata, alamita de corp, si un capacel port-simering care sa se fileteze in aceasta bucsha.... Dikisul e de gasit simering nou, daca cel vechi e stricat, restul e parfum....

Ulei pot eu face rost de la serv., ideea e sa vad daca au si nou, sau daca e recuperat sa fie limpede macar...

<{POST_SNAPBACK}>

Pai bre nea Mishule, tocmai ce-am procurat de la Mike RG un amortizor de directie pentru a-l reconditiona! :P Fa demersurile necesare si daca reusesti ti-l aduc.... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!